Krik hier je gemiddelde op!

06-01-2010 14:08 1575 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat je pas vanaf een bepaald aantal postings per dag mee mag praten over Belangrijke Zaken, is het van belang dat je het juiste aantal postings op jouw naam hebt staan. Zo hoef ik er zelf nog maar 22 om daadwerkelijk iets te zeggen te hebben.

Dit topic is bedoeld om je gemiddelde omhoog te krikken. Je posts hoeven dus nergens over te gaan, hoeven geen reactie te zijn op anderen, hoeven niks lolligs te bevatten (mag allemaal wel natuurlijk), maar dienen slechts één enkel doel: ERBIJ HOREN.

Nu alleen nog boven water zien te krijgen wie er in Het Groepje zitten, maar dat lijkt me van later zorg. Eerst mijn entréebewijs maar eens verdienen!

N.B. Het volgende doel wordt: forummer van de maand worden. Er mag gedoneerd worden, in de vorm van nominaties en later ook stemmen. Dat kan hier. In ruil hiervoor beloof ik jullie een foto van mij mét vieb. (Of mocht daar meer behoefte aan zijn, juist niet. )

Scoor jij bovengemiddeld?

Totaal aantal stemmen: 109

Ja, ik behoor dan ook bij Het Groepje (22%)
Nee, ik ben een Meelezert (78%)
peenis?

of werkt dat zo niet
Je mag niet je eigen vraag beantwoorden, Ka!
Nee ik heb al gewonnen, en je schreeuwde niet.. recht van de hardste schreeuwer he..
Die Bouter is gediskwalificeerd!
quote:delphicat schreef op 07 januari 2010 @ 13:53:

Je mag niet je eigen vraag beantwoorden, Ka!

Waar staat dat? nounounou??

Fiets met een G

GAZELLE!

Ha! Deed ik het lekker weer!
Nu ga ik een vraag stellen.
Pfff wacht maar kaboutertje tot je de arena (kooi) betreedt. Dan geldt het recht van de hardste schreeuwer niet meer. Dat werkt dan alleen maar op de lachspieren van het publiek.
Speelgoed met een J
JONGLEERBAL
Goed!

En voortaan niet meer schreeuwen.
quote:kaatje_85 schreef op 07 januari 2010 @ 13:54:

Pfff wacht maar kaboutertje tot je de arena (kooi) betreedt. Dan geldt het recht van de hardste schreeuwer niet meer. Dat werkt dan alleen maar op de lachspieren van het publiek.If you cant beat them, join them
quote:Leaf schreef op 07 januari 2010 @ 13:37:

[...]

Bedenk wel dat je een "gewoon" lid wordt van ons groepje. De titel erelid is al aan Delphi en mij voorbehouden.Gaat dat niet via loting dan? Ik dacht dat ik met de jaren hier toch wel wat credits heb opgebouwd. Ik stem voor de forummer die het langst op dit forum is!
Ik stem op mijzelf!
quote:Norre schreef op 07 januari 2010 @ 13:55:

[...]

Gaat dat niet via loting dan? Ik dacht dat ik met de jaren hier toch wel wat credits heb opgebouwd. Ik stem voor de forummer die het langst op dit forum is!Je kan alleen lid worden als je contributie betaald van 2300 euro.
Hahah moet ineens weer denken aan Pirates of the Caribbean 3, dat ze allemaal op zichzelf stemmen
quote:Norre schreef op 07 januari 2010 @ 13:55:

[...]

Gaat dat niet via loting dan? Ik dacht dat ik met de jaren hier toch wel wat credits heb opgebouwd. Ik stem voor de forummer die het langst op dit forum is!We zijn er allebei al twee jaar en 158 dagen. Toen is kennelijk de teller op 0 gezet. En dan kijken we naar het aantal posts
quote:kaatje_85 schreef op 07 januari 2010 @ 13:50:

Yo bitches

Kaatje in da house!

Let the party begin

Boks 'm dan, Kaat!

Ik ben hier *tromgeroffel*

*Spanning*

*Sensatie**

331 dagen
635 berichten, voor vandaag nog 36 te gaan. Groepje, here I come.
BosAap!

Jemig, neem jij na die prestatie van gisteren geen rustdag? Je moet jezelf wel de tijd geven om de reserves weer op te laden hoor.

Maar anyway, ik zal wederom aan de finish staan, mét spandoek en schone handdoek
quote:robo schreef op 07 januari 2010 @ 14:17:

BosAap!

Jemig, neem jij na die prestatie van gisteren geen rustdag? Je moet jezelf wel de tijd geven om de reserves weer op te laden hoor.

Maar anyway, ik zal wederom aan de finish staan, mét spandoek en schone handdoek Ik doe het rustig aan vandaag (zeker gezien het nu wèl enigszins druk is op mijn werk ).
yo, Kaat moet af en toe semi-geinteresseerd opkijken van haar PC. Het werk wil namelijk ook dat ik doe alsof ik wat doe.

Dus de matpartij wordt nogmaals verschoven.

Morgen ben ik er de hele dag niet, zit ik in de tattooshop
quote:kaatje_85 schreef op 07 januari 2010 @ 14:22:

yo, Kaat moet af en toe semi-geinteresseerd opkijken van haar PC. Het werk wil namelijk ook dat ik doe alsof ik wat doe.

Morgen ben ik er de hele dag niet, zit ik in de tattooshop Collega!
quote:kaatje_85 schreef op 07 januari 2010 @ 14:22:

Morgen ben ik er de hele dag niet, zit ik in de tattooshop Voor een tattoo, of tatoeëer je zelf?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven