** LDR deel 13 **

05-01-2010 12:39 3084 berichten
LONG DISTANCE RELATIONSHIPS

deel 13

Hier is deel 12:

Long Distance Relationship (LDR) nr.12
Alle reacties Link kopieren
Wat een mannen Nemo!! Leuk hoor, dates die er aan komen!

Hier sinds 1 januari niets van Bassist gehoord. Vreemd. Maf. Ik had echt wel verwacht dat hij nog zou bellen of mailen, vooral omdat hij mij vroeg of ik hem wilde mailen omdat hij zo graag contact wilde houden. Maar aan de andere kant, hij vroeg ook of we elkaar terug zouden zien omdat hij dat zo graag wilde. Is de man labiel misschien?

Van buurman ook nog niets gehoord, maar die heb ik natuurlijk gisterenochtend nog gezien. Gisterenochtend, tjee dat is eigenlijk helemaal niet lang geleden. Maar ik zit op mn handen, ik vind dat hij nu iets van zich mag laten horen. Ingewikkeld hoor.
I only get one shot at life - so I shoot to kill
Haha Nemo, jeetje. Je bent wel direct tegen de mannen of niet? Gezien de Fransman. Wel dapper dat hij dan toch belt. En fietsvakantie in Argentinië klinkt leuk.

Spijker, misschien kan je met de buurman zo'n telefoon maken van twee blikjes met een draad ertussen.

Euh, ik heb een venijnig buikpijntje vandaag. En nergens zin in. Bleh.
Ja mss wel té direct.

Denk elke keer: geen gelul daar heb ik geen tijd voor. Actie! En niet leuk? Hup volgende...

Mn examen van vandaag zit in the pocket!

Ben blij, maar mag het niet echt van mezelf zijn want het was papgemakkelijk en geen belangrijk tentamen, Maar goed, als je niet geleerd had had je het niet gehaald. En ik had geleerd. Ik wist zo wat alles. Was in een half uur klaar.

Next.. volgende week donderdag. Weer zo'n belangrijke als eergisteren.. veel stof.. Ff niks vandaag en morgen weer aan de bak. (op zich zijn ze allemaal belangrijk maar 2 daarvan specifiek omdat de moeilijke maar ook de beroepsgerelateerde vakken zijn'

En ontopic: morgen naar de kapper!
Spijker: wat nou als hij ook op zijn handen zit? Doe je dan een wedstrijdje wie het langs op zijn handen kan zitten?
Ik wil ook naar kapper, maar had vandaag geen zin! Hier zijn kappers trouwens spotgoedkoop wat ik erg fijn vind. En je kan zo binnen lopen.

Goed zo van tentamen. En belangrijk of niet, je hebt geleerd en je hebt het gehaald en elk tentamen is er één!

Ik vraag me serieus af hoeveel tijd in mijn leven ik al kwijt geraakt ben omdat word een eigen mening heeft over mijn lay-out en dat dan ook uitvoert.'Weet je wat ik doe, ik spring anderhalve regel verder, dat staat leuk'. Ik word daar echt zwaar agressief van. Ik denk dat ik Bill Gates een boze brief ga schrijven. Een ouderwetse, op geparfumeerd briefpapier met beertjes.
Ow, kapper.. ik zou nog foto's op de AK zetten.

Vandaag zit m'n haar echt flut (want moet studeren, hoef de deur niet uit en zo nog wat redenen om er niks fatsoenlijks aan te doen).

Nemo; goed bezig!

Fille, ik herken de irritatie. Vooral bij dat "nieuwe" Word is het heel erg. Ben dus blij dat mijn werk-pc (waar ik ook mijn scriptie op schreef) nog een ouderwetse versie heeft, maar toch.. Misschien dat een briefje naar Bill wel helpt!

Ik heb net even boodschappen gedaan, witlof gekocht, want wilde die witlofstamppot wel eens proberen. Weet niet meer wie dat ook alweer schreef, en ook niet meer wanneer (heb het recept gekopieerd naar Word, want ken mezelf - ik vind nooooit iets terug op t forum). Dus ben heel benieuwd!

Nu weer aan de studie! Tot later!
quote:findingnemo schreef op 07 januari 2010 @ 15:17:

Spijker: wat nou als hij ook op zijn handen zit? Doe je dan een wedstrijdje wie het langs op zijn handen kan zitten?

Ja

(maar hee, ik heb de vorige 3x al initiatief genomen... Mag wel een beetje bevestiging nu dat ie me leuk genoeg vindt om contact te zoeken. Ja toch?)
I only get one shot at life - so I shoot to kill
quote:Margaretha2 schreef op 07 januari 2010 @ 00:20:

Knijpen jullie nooit puistjes of mee-eters uit? (ik dacht dat dat wel universeel genot was )

Hier wel. Vriend heeft er een hekel aan dat ik dat doe, maar ik kan meeeters niet weerstaan als hij er een heeft, net zo als dat ik zwarte haartjes op zijn neus en oren uitrek die hij soms heeft. Hij rent al weg als ik met de pincet aankom, maar ik ga niet naast hem lopen als er een lang zwart haar op zijn neus groeit, dus hij heeft pech, hij moet.
[quote]findingnemo schreef op 07 januari 2010 @ 08:29:

Als we elkaar leuk vinden gaan we een fietsvakantie door Argentinie doen

quote]

Weet jij wel hoe groot dat land is?
Ze zegt niet dat ze héél Argentinië doorgaan. Voor hetzelfde geld fietsen ze vijf kilometer en noemen ze het een fietsvakantie.
quote:fille schreef op 07 januari 2010 @ 15:30:

Ik wil ook naar kapper, maar had vandaag geen zin! Hier zijn kappers trouwens spotgoedkoop wat ik erg fijn vind. En je kan zo binnen lopen.

.

Ik niet omdat de gemiddelde kapper in Duitsland en zeker in Berlijn waar er een heuse inflatie bestaat, netto nog geen 700 euro verdient voor een werkweek van 42,5 uur. Ik vind het een schande dat er in een land als Duitsland geen minimumloon bestaat.

Ik snap trouwens nog minder dat mensen voor dat bedrag gaan werken, maar ja er bestaat geen minimumloon en dan is het werken als kapper waarschijnlijk nog leuker dan in de fabriek staan.
Ik weet het. Het is ook echt een schande. Ik vind het te zot. Je zou ze bijna de EU uit flikkeren.

Waarschijnlijk beginnen blije meisjes aan de opleiding omdat het ze zo leuk lijkt om te tutten met haren en 700 euro op je 16e heel wat lijkt.

En ik maak er gretig misbruik van. Alhoewel, in mijn vlakke land heb ik een kapster die niet zo heel veel duurder is. Wat hier wel goed is, kappersgewijs, is dat je gewoon zelf je haar daarna mag föhnen en stylen. Dat is beter dan in Nederland, daar betaal je vaak opeens 10 euro extra omdat iemand een föhn langs je hoofd heeft gehaald.
Wow Es dat wist ik niet!!!
Ik zwaai even naar iedereen want druk hier en ben doodmoe. Hopelijk morgen even tijd om alles bij te lezen ente reageren, ben nu echt te gaar.

Eten koken en dan Wie is de Mol... onderuitgezakt op bank kijken.
Idd te zot voor woorden dat er in DE geen minimumloon bestaat. Heb J. ooit heel raar aangekeken toen ie dat vertelde, want er moest toch wel érgens een soort van minimum bestaan?!

Niet dus..

Studeren is niet meer zo gelukt vanavond.. Eerst lekker witlofstamppot gegeten (was erg lekker! voor herhaling vatbaar), en daarna met m'n moeder gebeld. Ging weer 's over huizen, mijn moeder is inmiddels ook groot Funda-fan Daarna half Wie is de Mol gekeken. Ik ga nu nog eventjes mijn slaapkamer opruimen en dan naar bed. Morgen móet ik echt weer vroeg aan de studie.

Dikke knuffel!
quote:Jooles schreef op 07 januari 2010 @ 19:05:

Ik zwaai even naar iedereen want druk hier en ben doodmoe. Hopelijk morgen even tijd om alles bij te lezen ente reageren, ben nu echt te gaar.

Doe mij datzelfde als bovenstaande.

Meisjes, ik lees gezellig met jullie mee maar ik kan 't effe niet allemaal bijhouden. Aangezien 't boek nog niet in de schrijffase zit, kan ik er wel eventjes tussenuit sneaken, misschien dat Fieje er nog 'n andere verhaallijn tussendoor kan doen.

Niks aan de hand, ik ben er nog gewoon en ik ga niet weg, maar ik ga even wat minderen. M'n horoscoop in de metro was vandaag: jij hebt ontspanning nodig en wel meer dan je je realiseert. Die dingen worden waarschijnlijk uit iemands duim gezogen, dat weet ik ook, maar dit heeft me (net als die van dinsdag) toch wel aan 't denken gezet. Ik ben al maanden als 'n debiel aan 't werk, R. heeft er echt onder te lijden (hij zei vorige week: "je praat helemaal niet lief tegen me de laatste tijd, je zit constant te snauwen" Kut. Je hebt gelijk. En hij is juist onnoemelijk lief voor mij, voel me zo'n bitch dan ) en in dit tempo zit ik over 'n paar weken burnout thuis, dus ik ga 't wat anders aanpakken. Hoe leuk ik m'n werk ook vind, dit kost te veel energie.
Oh Wie is de Mol!!!! Dat mis ik dus mooi. Gelukkig dat ik nu internet heb, dan kan ik het in ieder geval op internet nog kijken.

Ik heb een sollicitatie de deur uit. Ik lees dan eerst heel veel tips zodat ik helemaal niet meer weet wat ik moet schrijven. Maar kreeg toch inspiratie en aan het einde was ik toch tevree. Of toch niet. Ik weet het niet. Ik ga maar 's thee regelen.
Ah crosspost.

Ies, gelijk heb je. Wij zijn leuk, maar we schrijven teveel, dat is een dagtaak. Dus ga ontspannen., met R. want ik wil wel graag een positief einde voor mijn verhaallijn.

Isiss Jammer, maar zo herkenbaar! En he, minder schrijven maar wel lezen en af en toe hier en daar een opmerking - of niet - is ook prima toch! Eens met FIlle: we willen wel een happy end, anders is het een kut boek natuurlijk!!

en dan heel wat anders: ik HAAT de nieuwe Word! Ik was er altijd vrienden mee. Sterker nog, Word en ik waren soulmates. Ik kon alles ermee. Vriendinnen kwamen naar mij voor Word-advies, verdriet, ruzies/ Noem het maar. Ik fixte het. En sinds die nieuwe.. een haat-liefde verhouding. Het is niet meer hetzelfde tussen ons.

Dus zet alsjeblieft mijn naam onder de beertjes please!

En argentinie is groot, maar ik heb het dan ook gewoon over 1000km fietsen ofzo. Lijkt me cool.

Nu slapen anders zit ik morgen me te ergeren aan mn spiegelbeeld wat er dan zwaar moe uit ziet.
Spijker: zit ie nog steeds op zn handen? Of zit ie inmiddels vanavond op jouw handen...?
Ik kijk net in een verveelde bui - moet eigenlijk gaan slapen - bij Marokkaanse partners. Is daar toch wéér ruzie! Ik snap er niks van en ik ga het ook echt niet teruglezen. Wist meteen weer waarom ik daar gestopt was met lezen. Maar het is ook wéér die Driffa.

Vaag hoor.

Trusten!
Haha, ik keek daar deze week ook een keer en ik snapte het niet, maar ik vroeg me wel af waarom daar vaker narigheid is (en hier gelukkig niet).

Ik weet niet wat de nieuwe word is. Ik heb altijd problemen met word. Als is er op mijn werk een hardnekkige roddel dat ik er heel goed mee ben.
1000 km. fietsen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Weet je wat mij te gek lijkt? de Camino de Santiago lopen. Misschien is het een ouwelullenuitdaging, maar ik zie het wel zitten.

Isiss, hoe ga je dat organiseren? Succes ermee! Soms kunnen kleine, nietszeggende dingen opeens het kwartje laten vallen.

Spees, hoe is het met jou, afgezien van studie, wie is de mol en witlof? Hoe voel je je? (hmm ik lees dit nu met zwaar geitenwollensokken accent: Ja maar... hoe VOEL je je ).

Ik heb de nieuwe word al jaaaaaaaaaaren en kan er alles mee. Puh!

Ik heb het opeens helemaal gehad. Mijn vriend komt dit weekend al thuis, dus het is echt niets meer, maar ik ben er ook helemaal klaar mee. Hij zit nog helemaal daar (ik bedoel hier vooral mentaal mee ) en ik zit alweer hier. Alle smsjes die we sturen zijn praktisch. Bah bah bah bah bah.
Oh ik heb zelfs al de beste route gevonden, zo'n 350 kilometer dus best te doen in een weekje of wat. Er zijn hartstikke veel routes, dat wist ik niet (als je uit Nederland komt kan je er eigenlijk maar één nemen maar ik kom van de andere kant, al wil ik de zilverroute niet lopen )

Ik begin dan liefst in Oviedo. Ik ga het meteen mijn vriend voorleggen als hij er is!
Marg Ik doe mee!!!!! ... als dat mag...?

En nu ga ik naar de kapper.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven