Het kasteel

13-10-2009 07:25 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
anoniem_37378 wijzigde dit bericht op 17-03-2010 08:44
Reden: Tijd voor een kasteel in lentejasje
% gewijzigd
Goed zo
Verder is het belangrijk dat Lief je een totaalmassage geeft (voor een betere doorbloeding). Heul belangrijk, maak hem snel wakker voor je de kinderen weer moet halen!
Ghegheghe, die is alweer naar z'n werk en ik geloof dat hij harder toe was aan die totaalmassage

Ik grijp em vanavond wel. Met mijn goeie hand
Geruststellende gedachte.
Zwaai vanuit de kappersstoel.

Ik heb een warme handdoek op mijn hoofd.
Da's beter dan boter....
En Tila zit nu met vinger en al bij de huisarts ~rilt toch een beetje van de plaatsvervangende ontstekingsstress~
Bloes, was geen boter was masker en dankzij nieuwe lagen heb ik nu weer krullenbol.

*duimt voor niet te veel enge handelingen aan tila-vinger.*
Keeps her fingers crossed voor Tila
Zie vriendjessite van Jongste; zelf gemaakt filmpje!
Wat lief Bloes. Leuk filmpje ook.

Heb Jongste al een berichtje gestuurd en jou trouwens ook een mail.

Helaas geen George Clooney tegengekomen. Wel erg gelachen bij de free record shop. Moest een dvd voor mijn moeder halen, van the singing detective. Ik kon hem niet vinden dus ging bij de kassa in de rij staan om te vragen. Duurde even voor ik aan de beurt was en één van de al wat oudere jongens zei tegen zijn duidelijk jongere collega help jij die mevrouw even. Dus ik leg uit wat ik bedoelde, Jongen wist niet wat ik bedoelde, zijn collega wel. Dus eerst in de bakken kijken, daar lag die niet, Toen opzoeken in de compter. Het inlogen lukte niet, dus de oudere collega, steeds naar mij knipogend de jongen helpen. Toen moest hij het artikel intikken. Het was even stil aan de andere kant. De knul keek even of zijn collega in de buurt was, maar die stond iets verderop. Toen keek hij mij aan en vroeg eh weet u hoe je detective spelt.... (en ja uiteindelijk met dvd de winkel uit)
Geen enge handelingen bij Tila. Vinger is onder een Heusche Grote loupelamp bekeken, en er zit geen restje splinter in. Wel duidelijk ontstoken, dus doorgaan met wattenstaafpink en driemaaldaags een biotexbadje. Vinger mag Niet dikker, roder of pijnlijker worden, want dan wordt er opengesneden en gekuurd

Ik mocht voor dat laatste ook n u kiezen als ik dat heel graag wilde, maar MK zat er met haar grote neus bovenop, dus ik wacht nog even af.

As we speak begint vinger weer warm en klopperig te worden, dus het is vast ook voor een deel spiegiesch. Of ik ben aan rust toe en het kroost moet in bed, dat kan ook
Mooi haar, Suup! detectiiiieve, zeggen ze in Belgie
Ik ging ineens twijfelen of ik het wel goed had gespeld .

Snap dat je met MK erbij niet wilde laten snijden. Hopelijk voldoet biotexbadje.

Pfff het schijnt zaterdag drama te worden weer/verkeerstechnisch. Hoop echt dat treinen rijden hoor jullie kant op, wil graag naar het feestje (en heb de cadeaubonnen al in huis).
Hoop ik ook, Suup, maar wat niet gaat, gaat niet. Halen we later wel in. Ijs en weder dienende, zuwwemaarzeggen

Toch knap trouwens dat Dokter geen splinter zag. Ik zat net te pielen en er kwam nog een halve centimeter splinter uit. hoop dat dit het laatste stukkie was, want dan kan vinger sneller genezen. Zo maar weer eens in de biotex.

Mocht van dokter trouwens allebei: biotex, soda, hij vond het allemaal best, als ik maar driemaaldaags bleek weken.
Getverdemme, Tila... wat akelig. Gelukkig kun je het snijden en nageltrekken nu voorkomen. Met bleek weken lijkt me echter geen goed idee, hihi...

Zaterdag gaat mij niet lukken. Helaasch ende sorry. Hopelijk hebben jullie wel een geweldig feestje en valt het winterweer mee.

Over winterweer gesproken; er werd vanmorgen hierzo afgeraden om niet onnodig de weg op te gaan.... Dat heb ik dan ook neit gedaan. Wel heb ik in de stad hele mooie pumps gekocht. Hele mooie. Heeeeeele mooie. Dezelfde als Tila heeft namelijk, . En dat is dus niet onnodig de straat op.

Ha, niets komt tussen mij en nieuwe schoenen en al helemaal geen ijs! Prioriteiten moet je stellen.

Bloes, ik kan film op vriendjessite niet openen. Sip!

Mooie suup, Coupe. coupe, Suup.
Wat wilde ik nou toch typen?
Hahahahahaha! Na-aperd! Zijn we samen mooi ende koket he!

Ik zal niet met bleek weken.

Ik vind het weerbericht voor zaterdag maar niks. Helemaal niks, getverdegetver, eigenlijk wil ik al die lieve mensen niet door zulk weer sturen... maar even overleggen met Lief en Pa.
*marktplaatsmodus aan*

Wie (of weten jullie iemand) kan ik blij maken met mijn oude televisie? Het is een JVC Breedbeeldtelevisie (78 cm diagonaal)

Aankoopjaar: 2006. Tis wel een bakbeest (55 cm diep, 87 cm breed en 58 cm hoog) maar hij doet het nog prima. *marktplaatsmodus uit*
Ik heb nu exact dezelfde,
Wat wilde ik nou toch typen?
Echt? Haha! :-) Behoefte aan een tweede ?
Tila heeft een spiegosomatisch ontstoken vinger!!!! Maar serieus: brrrrrrrrr. Doet u maar goed blijven weken en verzorgen, Tila.

Vier je zaterdag je verjaardag samen met je vader? Dat was Suup toch binnenkort? *confused*. Nou ja, in ieder geval hoop ik voor jou dan op goed weer.

Waffoor schoenen heb je gekocht dan, Mims? FOTO!!!
.
En neen, ik heb geen behoefte aan een TV. Ik heb -kuch, kuch, kuch- al 2 flatscreens. Da's toch wel de decadentie ten top: 1 om TV te kijken en 1 om te gamen. Nou ja, je werkt in die branche of niet natuurlijk, grijns.
.
En neen, ik heb geen behoefte aan een TV. Ik heb -kuch, kuch, kuch- al 2 flatscreens. Da's toch wel de decadentie ten top: 1 om TV te kijken en 1 om te gamen. Nou ja, je werkt in die branche of niet natuurlijk, grijns.
.
Lief viert verjaardag met mijn pa. Ze zijn 3 dagen van elkaar jarig, en toen we in Belgie woonden was dat zo'n gedoe voor het grote deel overlappende vriendenkring.

Wil best een bakbeest-tv, maar kan em niet kwijt. En durf het vissenbakkie er niet òp te zetten
Voor elke flatscreen een post Marie :-)

Pfff...ik kijk naar die documentaire over kindheksen in Nigeria die laatst een Emmy heeft gewonnen. Jeumig wat schokkend...en dat allemaal zogenaamd in God's naam. Ik hoop dat Hij ook kijkt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven