het ruikt zo naar sigaretten hier???
donderdag 7 januari 2010 om 16:46
In mijn slaapkamer ruikt het af en toe heel intens naar sigaretten.
Nu roken mijn vriend en ik niet, dus wij zijn het niet.
Mijn buurvrouw in de aangrenzende woning rookt ook niet, als ze rokers op bezoek heeft roken deze in de tuin. Maar daar is nu ook geen sprake van.
Jullie nog ideeen? Want ik vind het echt heel vervelend, luchten lijkt niet echt te helpen. Dus misschien komt het uit de kamer zelf? Ik snap er in ieder geval weinig van.
Nu roken mijn vriend en ik niet, dus wij zijn het niet.
Mijn buurvrouw in de aangrenzende woning rookt ook niet, als ze rokers op bezoek heeft roken deze in de tuin. Maar daar is nu ook geen sprake van.
Jullie nog ideeen? Want ik vind het echt heel vervelend, luchten lijkt niet echt te helpen. Dus misschien komt het uit de kamer zelf? Ik snap er in ieder geval weinig van.
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
donderdag 7 januari 2010 om 16:58
nee, ik heb geen onder of bovenburen, want hoekhuis. De rest van de buurtuinen zitten ook minimaal 15 m ver weg. Buurvrouw heeft geen buurman en zover ik weet, zet ze rokers, als ze er zijn buiten om te roken. En we hebben geen kinderen.
Wel woon ik in de buurt van chemische bedrijven die zo nu en dan vreemde luchtjes verorzaken. Maar buiten ruik ik het niet, het is vooral in één bepaalde kamer. Beneden of in de andere slaapkamers ruik je niks, maar als je hier soms de deur opentrekt denk je dat je een kroeg voor het rookverbod binnenstapt.
Wel woon ik in de buurt van chemische bedrijven die zo nu en dan vreemde luchtjes verorzaken. Maar buiten ruik ik het niet, het is vooral in één bepaalde kamer. Beneden of in de andere slaapkamers ruik je niks, maar als je hier soms de deur opentrekt denk je dat je een kroeg voor het rookverbod binnenstapt.
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
donderdag 7 januari 2010 om 17:01
quote:tibbey schreef op 07 januari 2010 @ 16:57:
het zou ook nog zg vochtplekken kunnen zijn, dit ivm schimmelvorming dus en dat kan ook zo meuren *sprak ze uit eigen ervaring*...
Serieus?
Was die geur ook maar af en toe in een kamer aanwezig bij jou?
het zou ook nog zg vochtplekken kunnen zijn, dit ivm schimmelvorming dus en dat kan ook zo meuren *sprak ze uit eigen ervaring*...
Serieus?
Was die geur ook maar af en toe in een kamer aanwezig bij jou?

donderdag 7 januari 2010 om 17:02
quote:delphicat schreef op 07 januari 2010 @ 16:59:
Maar wat Liv zegt is wel belangrijk.
Ruikt het naar:
- tabak (dus nog niet verbrand) of
- verse rook of
- oude asbak?verse rook
Maar wat Liv zegt is wel belangrijk.
Ruikt het naar:
- tabak (dus nog niet verbrand) of
- verse rook of
- oude asbak?verse rook
donderdag 7 januari 2010 om 17:03
quote:Marels schreef op 07 januari 2010 @ 17:00:
Hier is het dus precies zoals bij jou, en het ruikt echt of er iemand vlak naast je een sigaret staat te roken. Heb zelfs ooit de rook gezien.
ook maar in een ruimte?
Nu geloof ik niet in geesten, maar ik vind die gedachte geruststellende dan schimmel
Hier is het dus precies zoals bij jou, en het ruikt echt of er iemand vlak naast je een sigaret staat te roken. Heb zelfs ooit de rook gezien.
ook maar in een ruimte?
Nu geloof ik niet in geesten, maar ik vind die gedachte geruststellende dan schimmel
donderdag 7 januari 2010 om 17:07
huurhuis, maar ik weet niet of ze me serieus nemen met deze klacht
Ik heb de verwarming hier bijna nooit aan, enkel op dagen zoals nu. Maar het is hier nooit koud want de pc geeft een hoop warmte af en de ventilatieroosters zijn open. En het ligt boven mijn woonkamer en het plafond daartussen is niet echt geisoleerd, dus zo komt er ook een hoop warmte naar boven volgens mij.
Ik heb de verwarming hier bijna nooit aan, enkel op dagen zoals nu. Maar het is hier nooit koud want de pc geeft een hoop warmte af en de ventilatieroosters zijn open. En het ligt boven mijn woonkamer en het plafond daartussen is niet echt geisoleerd, dus zo komt er ook een hoop warmte naar boven volgens mij.
donderdag 7 januari 2010 om 17:08
Klinkt als een kamer in een oud, muf huis waar spullen staan die stoffig zijn of waar oude meubelen met een naar luchtje staan, teveel stoffige boeken misschien. Ligt er oud tapijt in, was je de gordijnen regelmatig? Maak je de kamer regelmatig (grondig) schoon met goeie schoonmaakmiddelen waarna je de boel flink laat luchten? Zelfs in een kamer waar wel wordt gerookt, krijg je die lucht er vaak nog uit daardoor.
En wat Tibbey al schrijft, heb je soms last van schimmelplekken in die kamer?
En wat Tibbey al schrijft, heb je soms last van schimmelplekken in die kamer?
donderdag 7 januari 2010 om 17:09
Hehehe, nou ja, ik ben niet zo paranormaal enzo, maar dat huisspook was redelijk serieus. Ik kader die rook in een rijtje "onverklaarbare gebeurtenissen" en weet echt niet wat ik er anders van moet denken.
Bij mij is het vooral op de overloop. Midden op de overloop. Niet in één van de kamers die er aan grenst, niet als je de trap af loopt. Echt midden op de overloop in het trapgat. Ik vind het heel grappig dat ik niet de enige ben die dit heeft.
Eén keer heb ik dus inderdaad blauwige rook zien hangen op die plek op de overloop en rook het dus nog sterker naar rook dan anders.
Heb het ook een keer in de wc gehad, maar dat kan ik nog verklaren met een buurman die op de wc (aangrenzend, heel fijn, ik kan hem horen schijten als we tegelijk op de wc zitten ) zat te roken ofzo. Gedeelde afvoer, weet ik het.
Maar voor de overloop gaat die vlieger dus niet op.
Bij mij is het vooral op de overloop. Midden op de overloop. Niet in één van de kamers die er aan grenst, niet als je de trap af loopt. Echt midden op de overloop in het trapgat. Ik vind het heel grappig dat ik niet de enige ben die dit heeft.
Eén keer heb ik dus inderdaad blauwige rook zien hangen op die plek op de overloop en rook het dus nog sterker naar rook dan anders.
Heb het ook een keer in de wc gehad, maar dat kan ik nog verklaren met een buurman die op de wc (aangrenzend, heel fijn, ik kan hem horen schijten als we tegelijk op de wc zitten ) zat te roken ofzo. Gedeelde afvoer, weet ik het.
Maar voor de overloop gaat die vlieger dus niet op.
668, the neighbour of the Beast