het ruikt zo naar sigaretten hier???

07-01-2010 16:46 83 berichten
Alle reacties Link kopieren
In mijn slaapkamer ruikt het af en toe heel intens naar sigaretten.

Nu roken mijn vriend en ik niet, dus wij zijn het niet.

Mijn buurvrouw in de aangrenzende woning rookt ook niet, als ze rokers op bezoek heeft roken deze in de tuin. Maar daar is nu ook geen sprake van.

Jullie nog ideeen? Want ik vind het echt heel vervelend, luchten lijkt niet echt te helpen. Dus misschien komt het uit de kamer zelf? Ik snap er in ieder geval weinig van.
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
quatrro, goede suggestie, maar ik heb ook geen huisdieren dus die hoef ik niet te besnuffelen.

En mijn buurvrouw rookt echt niet, weet ik zeker want ik heb het er wel eens met haar over gehad, dat ze zo blij is dat het tegenwoordig niet meer raar is om rokers met verjaardagen naar buiten te sturen (25 jaar geleden was dit heel raar bv).
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
Wij hebben het ook. Heb een aantal keren de woningbouw vereniging hierover gebeld. Maar die konden niet zoveel betekenen omdat altijd als ze kwamen de rook er niet was. Wel zei de monteur dat het aan het afzuigsysteem kon liggen. En idd als we die aan hebben staan komt er af en toe rook naar binnen. En het vreemdste is dat je dat op de slaapkamer ruikt en er daar geen afzuiger is. Ik denk persoonlijk dat iemand af en toe onder de afzuigkap een sigaretje aan het roken is. Heel irritant want ik weet echt niet waar dat dan zou zijn, gezien het feit dat we aan alle kanten buren hebben
Misschien rookt een van de buurkinderen wél stiekem, op zijn/haar slaapkamer uit het raam. En komt die lucht door jouw raam naar binnen?
quote:emellebel schreef op 08 januari 2010 @ 16:12:

Misschien rookt een van de buurkinderen wél stiekem, op zijn/haar slaapkamer uit het raam. En komt die lucht door jouw raam naar binnen?Mijn buurkinderen zijn in de leeftijd van 2-9 jaar. Ik heb zelf voor het eerst gerookt toen ik 11 was, dat was al vroeg, maar ik verwacht weinig basisschoolleerlingen die uit het raam hangen om te paffen
Misschien heeft dit er niets mee te maken maar als ik mijn kleren heb gewassen in Ariel voor de bonte was dan ruiken mijn kleren ook naar rook.
Ik heb niet alles gelezen, maar heeft een van de buren niet een werkster die buiten rookt? Het valt mij altijd op dat alle werksters die hier in het rijtje komen roken. En dan is het misschien op een tijdstip dat je denkt dat er geen bezoek kan zijn, omdat de buren niet thuis zijn?
mwah.... het is soms ook om 23.00 's avonds. Geeen werkstertijd dus

Mijn buurvrouw is ongeveer 70 en gaat niet dagelijks naar werk ofzo. Maar als er bezoek is, hoor ik dat wel ivm gehorige huizen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven