ik weet het ff niet meer

donderdag 7 januari 2010 om 18:22
Ik vind jou maar raar. Weer zo'n zinloze topic openen. Je had er een tijdje geleden ook al een over dat jouw man vindt dat jij moet koken en hij je altijd zijn "sletje"noemt.
Ow ja, dit is jouw topic:
Mijn man noemt mij altijd zijn sletje en wilt de hele dag knuffelen...
Tevens is hij van mening dat ik moet koken omdat ik een kutje heb..
Ow ja, dit is jouw topic:
Mijn man noemt mij altijd zijn sletje en wilt de hele dag knuffelen...
Tevens is hij van mening dat ik moet koken omdat ik een kutje heb..
donderdag 7 januari 2010 om 18:24
quote:verliefd01 schreef op 07 januari 2010 @ 18:19:
misschien hebben jullie tips hoe ik kan leren tot 10 te tellen
Beginnen bij 1 en weer op tijd stoppen
Nee, geen tips hier.
Maar er zijn wel cursussen 'woedebeheersing'.e.d voor, of je kan in therapiesessies misschien leren hoe je hiermee om kan gaan?
misschien hebben jullie tips hoe ik kan leren tot 10 te tellen
Beginnen bij 1 en weer op tijd stoppen
Nee, geen tips hier.
Maar er zijn wel cursussen 'woedebeheersing'.e.d voor, of je kan in therapiesessies misschien leren hoe je hiermee om kan gaan?
donderdag 7 januari 2010 om 18:24
quote:Bloemetje22 schreef op 07 januari 2010 @ 18:22:
Ik vind jou maar raar. Weer zo'n zinloze topic openen. Je had er een tijdje geleden ook al een over dat jouw man vindt dat jij moet koken en hij je "sletje"noemt. Dat was ook best wel een heel groot probleem... Misschien ben ik nu wel een beetje door geslagen en heb ik daardoor een kort lontje
Ik vind jou maar raar. Weer zo'n zinloze topic openen. Je had er een tijdje geleden ook al een over dat jouw man vindt dat jij moet koken en hij je "sletje"noemt. Dat was ook best wel een heel groot probleem... Misschien ben ik nu wel een beetje door geslagen en heb ik daardoor een kort lontje
donderdag 7 januari 2010 om 18:31
vreemd... als je het van je zelf weet, kun je er iets mee doen.
Letterlijk tot 10 tellen zou al een start zijn.
Zelf ben ik ook iemand die het hart op de tong heeft. Niets mis mee, mensen weten exact wat ze aan me hebben.
Maar dat betekent geen vrijbrief om anderen maar pijn te doen met je uitspraken. Dat is niet het hart op de tong, dat is onbeschoft en bot.
Letterlijk tot 10 tellen zou al een start zijn.
Zelf ben ik ook iemand die het hart op de tong heeft. Niets mis mee, mensen weten exact wat ze aan me hebben.
Maar dat betekent geen vrijbrief om anderen maar pijn te doen met je uitspraken. Dat is niet het hart op de tong, dat is onbeschoft en bot.
donderdag 7 januari 2010 om 18:35
quote:verliefd01 schreef op 07 januari 2010 @ 18:32:
t is mijn man... T is ook een grote stoere vent
Vandaar dat ik hem ook mijn man noem
Maar in werkelijkheid hebben jullie pas een half jaar een relatie en heb je al diverse klaagtopics geopend over hem, toch? Dat hij zich door hoeren had laten betasten en vrouwen vooral als voorwerpen zag enzo.
Ik ben het eens met bloem, je bent raar.
t is mijn man... T is ook een grote stoere vent
Vandaar dat ik hem ook mijn man noem
Maar in werkelijkheid hebben jullie pas een half jaar een relatie en heb je al diverse klaagtopics geopend over hem, toch? Dat hij zich door hoeren had laten betasten en vrouwen vooral als voorwerpen zag enzo.
Ik ben het eens met bloem, je bent raar.