3000+ Deel 18
woensdag 6 januari 2010 om 21:51
Ελλα φιλρακια
3000+
het kletsgroepje waar ook serieus gepost wordt, waar we samen geinen en grienen, waar maar drie regels gelden en dat zijn:
-respect voor elkaar.
-persoonlijke postings niet quoten.
-verdriet wordt niet vergeleken: elk leed is leed.
Have fun en we zullen zien hoe snel dit topic weer vol is...
Zus, met je 10.000 postings.
Bam en Floor, volgende week zijn jullie thuis
No en Bi van ons allen
*Minny mag onder geen beding en onder geen enkele omstandigheid geknuffeld worden*[/quote]
.
donderdag 7 januari 2010 om 17:58
Verder is het zo dat het vaak of eigenlijk bijna altijd lijkt alsof er een storm (benamingen verschillen nogal per persoon) in je hoofd raast. Sommigen noemen het ook wel een mist.
Je gedachten staan nooit stil.
Daarnaast zijn sociale dingen moeilijker.
Contacten maken en vooral contacten behouden.
Gevoelens uiten en gevoelens herkennen zijn ook erg moeilijk.
Je gedachten staan nooit stil.
Daarnaast zijn sociale dingen moeilijker.
Contacten maken en vooral contacten behouden.
Gevoelens uiten en gevoelens herkennen zijn ook erg moeilijk.
donderdag 7 januari 2010 om 18:01
Jeetje, bij de sociale dienst. Mijn ex (KUTTERDEKUT!) vriend heeft daar ook allerlei gesprkekken gehad, maar ik geloof niet dattie getest is.
gaattie toch niet naar vragen.
Dat is wel irritant als je alles leterlijk neemt, dan begrijp je het opeens niet meer, of je wordt uitgelachen (ik vroeger, snapte werkelijk niks)
gaattie toch niet naar vragen.
Dat is wel irritant als je alles leterlijk neemt, dan begrijp je het opeens niet meer, of je wordt uitgelachen (ik vroeger, snapte werkelijk niks)
donderdag 7 januari 2010 om 18:06
quote:zjena35 schreef op 07 januari 2010 @ 18:03:
Ja, ze zijn er gewoon nog niet uit dus zegt de een dit en de ander dat. In plaats van eerlijk te zijn en te zeggen dat ze nog niet zover zijn om het goed te benoemen. Zo raak je wel in de war.
Ja, daardoor kom ik op nog een belangrijk punt.
Mensen met autisme en ik dus ook (welke diagnose er ook uit komt), kunnen niet tegen veranderingen.
En kunnen daar heel erg van in paniek raken.
Ik merk bij me zelf ook dat ik soms van, in de ogen van andere onbenullige dingetjes, enorm in paniek kan raken.
Omstanders begrijpen dit niet, en geven vervelende reacties, waardoor ik nog meer in paniek raak.
Ja, ze zijn er gewoon nog niet uit dus zegt de een dit en de ander dat. In plaats van eerlijk te zijn en te zeggen dat ze nog niet zover zijn om het goed te benoemen. Zo raak je wel in de war.
Ja, daardoor kom ik op nog een belangrijk punt.
Mensen met autisme en ik dus ook (welke diagnose er ook uit komt), kunnen niet tegen veranderingen.
En kunnen daar heel erg van in paniek raken.
Ik merk bij me zelf ook dat ik soms van, in de ogen van andere onbenullige dingetjes, enorm in paniek kan raken.
Omstanders begrijpen dit niet, en geven vervelende reacties, waardoor ik nog meer in paniek raak.
donderdag 7 januari 2010 om 18:14
/hi allemaal!
Even korte post om hoi te zeggen; druk hier thuis: man in de stress, heeft de hele dag op Meissie gepast die buikgriep heeft (kleding onder de poep, bedje onder de poep, vloer onder de kots. Die staat nu te ontspannen in de keuken (en het ruikt al heeeerlijk: pasta met aubergine, tomaat, courgette en mozzarella!), en ik lees Meissie voor (tussen het verwisselen vna luiers door ) en vanavond heb ik de termijn-echo (voor de leken: echo van mijn buik om te kijken of de uitgerekende datum klopt. Omdat Meissie ziek is, gaat mijn schoonmoeder mee.
Wij gaan zo aan tafel, hoor ik! Doeeg!
voor wie het nodig heeft!
Even korte post om hoi te zeggen; druk hier thuis: man in de stress, heeft de hele dag op Meissie gepast die buikgriep heeft (kleding onder de poep, bedje onder de poep, vloer onder de kots. Die staat nu te ontspannen in de keuken (en het ruikt al heeeerlijk: pasta met aubergine, tomaat, courgette en mozzarella!), en ik lees Meissie voor (tussen het verwisselen vna luiers door ) en vanavond heb ik de termijn-echo (voor de leken: echo van mijn buik om te kijken of de uitgerekende datum klopt. Omdat Meissie ziek is, gaat mijn schoonmoeder mee.
Wij gaan zo aan tafel, hoor ik! Doeeg!
voor wie het nodig heeft!