3000+ Deel 18
woensdag 6 januari 2010 om 21:51
Ελλα φιλρακια
3000+
het kletsgroepje waar ook serieus gepost wordt, waar we samen geinen en grienen, waar maar drie regels gelden en dat zijn:
-respect voor elkaar.
-persoonlijke postings niet quoten.
-verdriet wordt niet vergeleken: elk leed is leed.
Have fun en we zullen zien hoe snel dit topic weer vol is...
Zus, met je 10.000 postings.
Bam en Floor, volgende week zijn jullie thuis
No en Bi van ons allen
*Minny mag onder geen beding en onder geen enkele omstandigheid geknuffeld worden*[/quote]
.
donderdag 7 januari 2010 om 17:01
quote:noanne schreef op 07 januari 2010 @ 13:00:
Hoi allemaa!
IBI, je doorgestreepte vraag aan Bi is niet raar hoor, heb haar een aantal weken terug achter de broek aangezeten daarover. Toen het ineens slecht ging bleek dat haar moeder alles op papier heeft gezet Was ik zo blij mee om dat te horen.
)Lees je bericht nu pas maar gelukkig is dat geregeld!
Hoi allemaa!
IBI, je doorgestreepte vraag aan Bi is niet raar hoor, heb haar een aantal weken terug achter de broek aangezeten daarover. Toen het ineens slecht ging bleek dat haar moeder alles op papier heeft gezet Was ik zo blij mee om dat te horen.
)Lees je bericht nu pas maar gelukkig is dat geregeld!
donderdag 7 januari 2010 om 17:14
Roos, was vandaag gelukkig vrij.
Ik ben zo iemand die ook niet kan schaatsen, want na 20 minuten doet alles zzeer van de kou.
Gister bij de bushalte kon ik wel huilen en dat wilde ik ook maar ik was stoer en ddeed het niet.
Ik heb bu wel heel veeel last van rug vanhet ongeval dus, door tillen tas, die ik nergens kwijt kon.
En lichaam doet zeeer!!!!
Hoop stiekem dat het moerge ook zo is, heb geen zin meer.
OOOh wat errug!!!, Net zo'n leuke baan!
NO, gefeliciteerd met je eifoon, al weet ik niet psies het verschil met een gewone mobiel met veel mogelijkgeden.
Ik ben zo iemand die ook niet kan schaatsen, want na 20 minuten doet alles zzeer van de kou.
Gister bij de bushalte kon ik wel huilen en dat wilde ik ook maar ik was stoer en ddeed het niet.
Ik heb bu wel heel veeel last van rug vanhet ongeval dus, door tillen tas, die ik nergens kwijt kon.
En lichaam doet zeeer!!!!
Hoop stiekem dat het moerge ook zo is, heb geen zin meer.
OOOh wat errug!!!, Net zo'n leuke baan!
NO, gefeliciteerd met je eifoon, al weet ik niet psies het verschil met een gewone mobiel met veel mogelijkgeden.
donderdag 7 januari 2010 om 17:15