3000+ Deel 18

06-01-2010 21:51 3029 berichten

Ελλα φιλρακια

3000+

het kletsgroepje waar ook serieus gepost wordt, waar we samen geinen en grienen, waar maar drie regels gelden en dat zijn:

-respect voor elkaar.

-persoonlijke postings niet quoten.

-verdriet wordt niet vergeleken: elk leed is leed.

Have fun en we zullen zien hoe snel dit topic weer vol is...

Zus, met je 10.000 postings.

Bam en Floor, volgende week zijn jullie thuis

No en Bi van ons allen

*Minny mag onder geen beding en onder geen enkele omstandigheid geknuffeld worden*[/quote]

.
Ach wat lief Piba, hoest met meisje, al een beetje opgeknapt?
Appeltje... wil je hem rechtstreeks of liever via Minny?
Alle reacties Link kopieren
Meissie slaapt, maar heeft bijna niets gegeten of gedronken vandaag. we maken haar zo nog even wakker om te zien of ze nog iets wil...

Bianca: mogelijk is dit mijn laatste ZS: dat is zo'n raar besef! HEt is superleuk, maar ook wel een enorme achtbaan, ook qua hormonen en stemmingen!

@Freak: lekker geplast?
Doe maar rechtstreeks. Anders krijg ik m toch niet.

Wil jij ook een knuf van mij?
Nou Minny... hou je vast.. daar komen ze...

(of je die doorgeeft aan Appel)

(expliciet voor Roos)

(helemaal naar het Noorden doorgeven, voor Friezinnetje)

(especially voor het Wurmpie van Piba)

(soms heb ik zo'n lol om mezelf... nu bijvoorbeeld!!)
@Bi: wil ie nog wel eens knuffelen met zijn mama? dat lijkt me het nadeel van een jongen, die zijn vaak wat minder van de knuffel. En overigens ook het nadeel van kinderen die pubers worden, lijkt me!
Appel (voor het geval Minny deze belangrijke doorgeef-missie uit pure koppigheid niet wenst uit te voeren!!)

Piba... ik heb 'maar' 1 zwangerschap gehad... ik had best vaker zwanger willen zijn maar wilde geen kinderen meer, das een beetje een lastige combinatie

En wat denk je? Krijg ik er 2 stiefkinderen bij... Tssss had ik net zo goed zelf nog 2 x zwanger kunnen zijn
Bi, het lukt me even niet om terug te lezen, maar hoe gaat het met je moeder?

(verder sluit ik me bij het motto van Floor aan: Je bent gek!)
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!
Ja Piba...

En tja mooi dat jij je realiseert dat het je laatste zwangerschap is.. ikke geen kans voor gehad... zwangerschap ging mis aan het eind en nu dus nooit meer zwanger.. zou het ook niet meer willen ivm leeftijd en risico's maar had waarschijnlijk zwangerschap anders waargenomen... maar zo mooi van jou om te lezen van wurm... gaaf geniet ervan meid
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
quote:Bianca40 schreef op 07 januari 2010 @ 23:05:

Piba... ik heb 'maar' 1 zwangerschap gehad... ik had best vaker zwanger willen zijn maar wilde geen kinderen meer, das een beetje een lastige combinatie

En wat denk je? Krijg ik er 2 stiefkinderen bij... Tssss had ik net zo goed zelf nog 2 x zwanger kunnen zijn

haha, maar denk aan het figuur dat je zou hebben na 3 zwangerschappen!

Die pak je mooi weer even mee!!
@ Piba, echt knuffelen houdt ie niet van. Maar ik krijg nog elke avond een 'weltrusten-kus' (mits er geen vriendjes in de buurt zijn, want dan is ie niet stoer). En hij is nu - met het gedoe met mn moeder - zo ongelofelijk lief voor me!! Ik vind pubers juist leuk, lekker af en toe discussie
En Bi, als je er zelf ook nog twee had gehad, dan had je nu 5 kinderen gehad...
Hallo dames
Dank je Bi!

Ook een voor jou!

Ik ga nog ff topic hoppen en dan naar bed.

Beetje druk in mijn hoofd...

TRusten en tot morgen!
Freak, stomme vraag en misschien ook heel erg mosterd maar kan ex jou niet uitkopen (huis) of staat het huis niet op jullie beider naam?
* moet er nog niet aandenken dat mijn meissie ee puber is en niet meer wil knuffelen.. we knuffelen ons gek nu*

en @ piba we hebben gelukkig spaargeld ipv leningen ...ja duh de hypotheek... maar er zijn reserves.. maar he hoe lang kan ik daar op teren????????????
quote:Bianca40 schreef op 07 januari 2010 @ 22:56:

[...]

Tsssssssssss jij hebt ook niks over voor je mede-forumsters!!Niet als het knuffelen betreft nee
quote:noanne schreef op 07 januari 2010 @ 23:05:

Bi, het lukt me even niet om terug te lezen, maar hoe gaat het met je moeder?

(verder sluit ik me bij het motto van Floor aan: Je bent gek!)

Lieverd... elke dag is er een stukje minder 'moeder'. Vanaf vanavond gaat de morfine weer omhoog (pleisters) dus zal ze weer minder heldere momenten hebben.

Vandaag zei ze (terwijl ze me vasthield): Mooie kinderen!

Ik zei: Ja... natuurlijk.. wat wil je met zo'n mooie moeder! Goed voorbeeld doet goed volgen!

Dan glimlacht ze en valt weer in slaap.

Ze is het wel beu nu. Ze zei vanavond tegen de wijkverpleegster: Ik heb er genoeg van, geef me maar een spuitje, dan doen jullie met kalveren toch ook?? (typisch mijn moeder, nuchter en recht dooor zee )

De wijkverpleegkundige zei: Maar u bent toch veel mooier dan een kalf?

Ik vraag me nog steeds af wie het beter voor elkaar heeft... mn moeder of dat kalf.

Kortom... veel mooie momenten, veel pijnlijke momenten. Maar nog steeds het alleroverheersende gevoel van dankbaarheid en hoop op een snel en rustig einde.

Maar wat las ik nou van jou en de keus voor een operatie?? Ik heb ook niet alles terug kunnen lezen dus wil je het nog een keer vertellen?
quote:Bianca40 schreef op 07 januari 2010 @ 23:03:

Nou Minny... hou je vast.. daar komen ze...

(of je die doorgeeft aan Appel)

(expliciet voor Roos)

(helemaal naar het Noorden doorgeven, voor Friezinnetje)

(especially voor het Wurmpie van Piba)

(soms heb ik zo'n lol om mezelf... nu bijvoorbeeld!!)En soms ben je gewoon een etterbakje
hai lieve Bubbles

ja huis op beide naam.. maar nu crisis en 5 jaar geleden gekocht en 3 jaar geleden 2e hypotheek ivm dakkapel tuin en keuken.. was toen reeel maar nu... mag hopen op 10000 overwaarde
@Bam: Dit is de eerste en laatste keer dat ik een knuffel voor je doorgeef, zie je nu wat je veroorzaakt hebt!
joh, Freak, wat een akelige ervaring voor je, dat wens je niemand toe!

ik realiseer me ook nog steeds dat het ook nog steeds kwetsbaar is. Maar niet teveel over in zitten, want dit heb ik niet echt in de hand. Laten gaan, go with the flow....
Freak, ik ga iets 'feministisch' zeggen, maar zorg voor een huis wat je zelf kunt betalen, zodat je niet van hem afhankelijk bent. Als hij t op z'n heupen krijgt. (Of een ander bezwangerd en ineens zijn geld op zijn nieuwe gezinnetje richt (ik ben ff een doemdenker))

Zorg dat je niet helemaal van hem afhankelijk bent!
quote:noanne schreef op 07 januari 2010 @ 23:07:

En Bi, als je er zelf ook nog twee had gehad, dan had je nu 5 kinderen gehad...

Heerlijk lijkt me dat!!

Behalve als ik aardappelen moet schillen, sokken bij elkaar moet zoeken, kamers moet stofzuigen, lunchpakketjes klaar moet maken en/of schoolgeld moet betalen Daarom zijn stiefkinderen zo ideaal!!
quote:vivafreak1 schreef op 07 januari 2010 @ 23:11:

hai lieve Bubbles

ja huis op beide naam.. maar nu crisis en 5 jaar geleden gekocht en 3 jaar geleden 2e hypotheek ivm dakkapel tuin en keuken.. was toen reeel maar nu... mag hopen op 10000 overwaarde Koopt hij jou uit als straks het huis op zijn naam komt?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven