3000+ Deel 18
woensdag 6 januari 2010 om 21:51
Ελλα φιλρακια
3000+
het kletsgroepje waar ook serieus gepost wordt, waar we samen geinen en grienen, waar maar drie regels gelden en dat zijn:
-respect voor elkaar.
-persoonlijke postings niet quoten.
-verdriet wordt niet vergeleken: elk leed is leed.
Have fun en we zullen zien hoe snel dit topic weer vol is...
Zus, met je 10.000 postings.
Bam en Floor, volgende week zijn jullie thuis
No en Bi van ons allen
*Minny mag onder geen beding en onder geen enkele omstandigheid geknuffeld worden*[/quote]
.
donderdag 7 januari 2010 om 22:53
quote:vivafreak1 schreef op 07 januari 2010 @ 22:49:
. maar dit gaat mij te snel.. en de gevolgen als.......... zijn echt heel groot.. dus ik moet echt even heel goed nadenken en met advocaat bellen alvorens er ook maar iets beslist of laat staan getekend gaat worden
Zo ik sta weer met beiden benen op de grond pfffffffffffff Goed zo Freak ,
. maar dit gaat mij te snel.. en de gevolgen als.......... zijn echt heel groot.. dus ik moet echt even heel goed nadenken en met advocaat bellen alvorens er ook maar iets beslist of laat staan getekend gaat worden
Zo ik sta weer met beiden benen op de grond pfffffffffffff Goed zo Freak ,
donderdag 7 januari 2010 om 22:55
donderdag 7 januari 2010 om 22:57
Hi all!
Freak: heb even je posts gelezen, en de vraag die bij mij opkomt is: wat gebeurt er als hij besluit niet de partneralimentatie te betalen? Kun jij dan je huurhuis uitgezet worden? Tuurlijk kun je het rechterlijk afdwingen, maar ben je dan op tijd om niet uit het huis gezet te worden en heb jij genoeg reserves om het een paar maanden voor te schieten, mocht hij de kont tegen de krib gooien?
Maar ik ben geen ervaringsdeskundige, dus weet er nogal weinig vanaf...
Vanavond de echo gehad en onze kleine Wurm doet het heeel goed: hartje klopt dat het een lieve lust is, lekker beweeglijk en precies 10 weken en 5 dagen oud. Ik ben weer helemaal heppie!
@No: alle wijsheid toegewenst bij deze beslissing! Hele dikke zoen en dikke knuffel!
@Jacky: mmmmm!! Lekker! Morgen ben ik vrij, ik kom even op de koffie!
Freak: heb even je posts gelezen, en de vraag die bij mij opkomt is: wat gebeurt er als hij besluit niet de partneralimentatie te betalen? Kun jij dan je huurhuis uitgezet worden? Tuurlijk kun je het rechterlijk afdwingen, maar ben je dan op tijd om niet uit het huis gezet te worden en heb jij genoeg reserves om het een paar maanden voor te schieten, mocht hij de kont tegen de krib gooien?
Maar ik ben geen ervaringsdeskundige, dus weet er nogal weinig vanaf...
Vanavond de echo gehad en onze kleine Wurm doet het heeel goed: hartje klopt dat het een lieve lust is, lekker beweeglijk en precies 10 weken en 5 dagen oud. Ik ben weer helemaal heppie!
@No: alle wijsheid toegewenst bij deze beslissing! Hele dikke zoen en dikke knuffel!
@Jacky: mmmmm!! Lekker! Morgen ben ik vrij, ik kom even op de koffie!