Liefdesverdriet!

01-11-2009 08:39 3026 berichten
Alle reacties Link kopieren
Donderdagavond heeft mijn vriend onze realtie verbroken... Hij is moe, zijn energie is op en kan het dus niet meer opbrengen om voor ons te vechten. De afgelopen weken is het wat rommelig geweest is onze relatie. MIjn vriend was erg in de war, voelde zich vaak rot en kon mij niet de reden geven waarom... Leuke dingen deden we niet meer, we zaten alleen nog maar thuis te huilen en te praten.

Donderdag is dus de bom gebarsten, hij stopt er mee! En nu komt de aap uit de mouw: hij heeft het gevoel dat hij altijd op zijn tenen moet lopen, hij kan mij niet bieden wat ik wil, en sinds hij mij kent voelt hij zich vaak ongelukkig... Waarom heeft hij mij dit niet eerder verteld? Waarom kwam hij iedere avond bij mij slapen terwijl ik aangaf dat het ook goed is om ieder in ons eigen huisje te slapen? Waarom ging hij met mij 2 weken op vakantie? Waarom zei hij dat hij wilde samenwonen, trouwen en kinderen krijgen met mij? Ik ben zo in de war.... snap er helemaal niks van.

Ik heb bij hem juist zo veel afstand gehouden omdat ik net uit een relatie kwam. Maar hij bleef volhouden en zei al na een maand tegen mij: misschien is dit wel voor altijd. Uiteindelijk heb ik me dus helemaal gegeven aan hem...

En nu... Nu ben ik zo ontzettend verdrietig. Ik heb hem gesmeekt bij me te blijven, om het alsjeblieft niet op te geven, om ons nog een kans te geven. Ik heb geschreeuwd, gejankt, hem vast gepakt.. Ik was wanhopig, en zo ken ik mezelf helemaal niet, ben juist een heel rustig persoon. Maar het idee dat ik de liefde van mijn leven kwijt ben maakt me gek! Daar baal ik van! Ik ben juist iemand die de rust kan bewaren, en die een man nooit zou smeken om alsjeblieft bij me te blijven.....

Nu zijn we dan een paar dagen verder en voel ik me wat rustiger... Ik heb hem nog wel een paar keer gebeld en gezegd dat ik zielsveel van hem hou. Maar hij is er van overtuigd dat dit de juiste beslissing is.

En wat moet ik nu? Ik mis hem zo ontzettend, wij hadden het zo leuk. We konden goed praten, lachen, huilen.. We konden samen uren in bed liggen, elkaar vasthouden zonder iets te zeggen. We deden heel veel leuk dingen met vrienden. Ik was volgens hem zijn beste vriendin. En hij is zeker mijn beste vriend.

We hebben echt een heerlijke tijd gehad, ik dacht dat hij de ware was voor mij. Daarom kan ik het waarschijnlijk ook allemaal niet bevatten.

Hoe moet ik hier nu mee om gaan?
Hallo allemaal,

Zo ik ben weer bijgelezen!

Raiden, Wat goed van je dat je toch naar die verjaardag gaat. Hopelijk valt het allemaal mee en wordt het erg gezellig!

Levin, wat ontzettend vervelend dat je ex zo om aandacht vraagt. Hopelijk ziet hij snel in dat hij er niks mee bereikt en er mee op houdt. Maar je doet het inderdaad hartstikke goed! En fijn dat je zo'n leuke avond hebt gehad!

Dreamglasses, je hebt wel gelijk. Ik kan erg met mensen meeleven. Maar gelukkig heb ik tijdens mijn stage en mijn werk geleerd om het ook weer van me af te zetten, en daar heb ik nu veel aan. Vind het heel sneu voor hem dat waarschijlijk zijn droombaan nu in het water valt, maar ik kan het niet veranderen. Moet eerlijk zeggen dat ik ook erg blij ben dat ik niet meer steeds met zijn problemen zit. Kan me nu echt op mezelf concentreren en dat is wel genoeg.Heb nog genoeg "problemen" om aan te werken!

Vanhetzelfdedankjewel, wat rot voor je dat je je zo voelt. Maar zoals jady al zegt. Die kans is er echt nog wel, en geef die droom niet op! En misschien gaat het wel zo omdat jij nog beter verdient! Maar goed, dat maakt het verdriet nu niet minder. Heb er vertrouwen in dat het over een tijdje weer beter gaat. Elke stap is er één!

Bloempje, hoe was het stappen? Heb je het naar je zin gehad? En loslaten is ook erg moeilijk. Bij mij is er voor twee weken geleden in één keer een knop om gegaan. Maar af en toe komt het nog wel naar voren. Maar gelukkig gaat het steeds sneller weg. En dat moment komt voor jou ook.. echt waar! Ik begon ook te denken dat die omslag bij mij niet zou komen, maar hij is er toch. Alleen duurt het bij de een langer dan bij de ander. Hoe bevalt je nieuwe werk? Of heb je er nog neit gewerkt?

En voor de rest.. heel veel sterkte . Iedereen doet het zo goed. Hoe wel iedereen in een andere fase zit.. uiteindelijk komt het voor ons allemaal goed. Daar heb ik alle vertrouwen in!
Hey meiden,

Even een korte reactie. Ik ben mezelf ontzettend goed bezig aan het houden (dus de hele tijd heel druk en weinig tijd om te forummen, hihi). Wat een verhalen allemaal hier! Ik moet als de donder de keuken in om te gaan koken voor vrienden, maar ik reageer toch even snel op wat vragen.

Heb besloten niet mee te gaan dit weekend. We hebben vanochtend even koffie gedronken zodat ik hem dat toch even face-to-face kon vertellen. Hij begreep het wel. Het was wel erg heftig om hem te zien. Hoewel ik hem niet terug wil, hoop je toch dat hij als een wrak binnenkomt en je op zijn knieën terug vraagt, omdat hij 'echt niet zonder je kan'. Dat was dus niet het geval. Ja, hij mist me. Ja, hij is triest en heeft er moeilijk mee. Maar het gaat ook best goed met hem, hij is 'goede stappen aan het maken' en 'durft weer een beetje te leven'. Dat was eigenlijk wel heel pijnlijk. Ik weet wel dat het beter met hem gaat als hij niet een relatie zit, want dan hoeft hij zich even met niemand anders bezig te houden. Maar het doet wel pijn.

Het ging eigenlijk heel goed deze week, maar ik was wel erg van slag nadat ik hem had gezien.....even een dip dus weer.

Op de leuke noot. Ik ga morgen iets drinken met iemand die ik ongeveer een jaar geleden tijdens de relatie heb ontmoet. Toen vonden we elkaar wel leuk, maar was ik dus bezet. Ben benieuwd.......nee, ben nog totaal niet toe aan iets nieuws, maar het kan altijd leuk zijn toch?

Sorry van deze egopost, ik ga later weer even op jullie reageren. Moet nu alleen écht de groente snijden, kan dat het bezoek toch moeilijk zelf laten doen.

Fijne avond dames! We zijn wel goed bezig. Ja het doet pijn en dat is kut, maar we zijn wel goed bezig!!!
Eva, goed dat je wat gaat drinken! Voelt nu misschien niet zo dat je ooit weer een ander wilt, maar geloof me: dat kan binnen 5 minuten anders zijn. Zo ging ik ook op date, moest er ook niet aan denken. Maar ineens weer die aandacht, die klik, leuk gesprek, die spanning...t kan echt snel gaan hoor. Stoer dat je gewoon gaat, dat is weer een grote stap!

U go girl!
Wow! Wat veel mensen onderhand hier en wat een verhalen. Ik moet wel goed blijven lezen om het allemaal te volgen. Maar ik leef met iedereen mee!! En wat is iedereen sterk! Ik begin toch wel steeds meer te geloven dat vrouwen gewoon veel sterker zijn dan mannen!

Het is toch heerlijk om te praten met lotgenoten. Goede peptalks worden hier gegeven en ook alle frustraties kunnen eruit gegooid worden zonder vervelende reacties o.i.d. Goed bezig allemaal!

@Jady83: Logisch dat je onzeker werd als je zo weinig toenadering van hem kreeg. Intimiteit is toch wel erg belangrijk in een relatie. Zoals eva27 al zei de rest kan je ook met een ieder ander doen. Met seks laat je toch wel zien dat je echt van iemand houdt. Weer een goede reden om te bedenken dat je best zonder hem kan! En wat goed om te horen dat je het zo leuk hebt met je date! Al is het maar tijdelijk. Alles eraan doen om je nu lekker goed te voelen! Lekker doen waar jij plezier bij hebt. Je hoeft niet direct weer in een nieuwe relatie te duiken. Have fun!!! Je klinkt ook zo sterk. Volgens mij ben jij ook helemaal klaar met je ex. Goed bezig hoor! En top dat je terug gemaild hebt maar wel kortaf. Laat hem maar lekker spijt hebben van zijn keus. Had hij eerder moeten bedenken.

Heerlijk is dat he? Radio in de auto op volluit en meezingen. Doen en laten waar je zelf zin in hebt. Gaan voor jezelf en voor niemand anders. Heerlijk!!

@Eva27: Erg herkenbaar. Ik voel me nu ook beter dan dat ik me in de laatste maanden van onze relatie heb gevoelt. En ook ik mis m’n ex echt! Maar ik probeer me goed te realiseren waarom het uit is en dan kan ik al weer boven dat gemis staan. Jouw ex moet ook echt eerst zorgen dat hij zelf uit zijn problemen/verdriet komt en voor zichzelf kan zorgen dat hij gelukkig is. Zolang hij zelf niet gelukkig is, hoe kan hij dan jou gelukkig maken en een gelukkig relatie onderhouden? Dat werkt niet.

Goed dat je besloten hebt om niet met hem mee te gaan. Je zou jezelf alleen maar onnodig pijn doen. En wat leuk dat je morgen met een jongen wat gaan drinken!! Helemaal top! Ook al is het voor de fun, het werkt!! Het zorgt ervoor dat je even niet met je ex bezig bent. Succes alvast!

@Raiden: Klets gezellig mee! Wat zijn mannen toch zwak he? Zodra het ze te moeilijk wordt vluchten ze weg en zoeken hun heil elders. Een jong oppervlakkig meisje is misschien even prettig maar daar moet je je maar niet te druk om maken. Echt wel dat hij jou straks nog gaat missen!! Uiteindelijk zoekt ook elke man meer dan een mooi, jong, oppervlakkig meisje maar willen ook zij echt liefde, geborgenheid en een slimme, zelfstandige vrouw waar ze alles mee kunnen delen. Eigenlijk zou je het van de andere kant moeten bekijken. Het is zielig voor hem dat hij zo in de put zit en dat hij zo dom is om ook jou te laten glippen. Sterkte ermee!!! En wat die verjaardag betreft, lekker optutten en gaan met die banaan, mocht hij dan komen en zien hoe goed jij je vermaakt zonder hem dan kan hij wel door de grond heen zakken!!

@Simoon: Zoals Jady al zei, stop ermee om jezelf weg te cijferen. Als hij er zolang over na moet denken of hij wel de juiste beslissing heeft genomen en jij moet geduld hebben dan is hij toch egoistisch bezig. Waarom zou jij daar op wachten? Waarom zou je daar genoegen mee nemen?

Waarom niet lekker op zoek naar een vent die geen seconde twijfelt? Come on!!!

@Levin: Ik kan me goed voorstellen dat je je ex nu wel een beetje beu wordt. Iedere dag wordt je weer geconfronteerd en moet je een masker naar hem opzetten. Hij zou toch misschien een andere baan krijgen? Is daar al meer duidelijkheid over?

@Vlinder005: Frustrerend is dat als je ex niets meer laat horen. Maar misschien heeft hij er ergens zelf best wel moeite mee. Althans ik merk altijd als mannen het ergens moeilijk mee hebben dat ze zich ervoor afsluiten en dus niet erop in gaan. Nu voelt hij zich helemaal rot door zijn blessure en nu zoekt hij ineens wel contact. Natuurlijk omdat je er altijd voor hem was. Pas op dat je je niet laat mee slepen omdat hij zich nu rot voelt. Weet je al wanneer jullie spullen gaan omruilen?

@Bloempje14: Dipjes horen erbij. Tientallen vragen gaan door je heen waar je geen antwoord meer op krijgt. Probeer dus voor jezelf te kiezen!! Ga eens na wat er aan jullie relatie mankeerde, waar jij je aan stoorde en wat je totaal niet aan hem zal missen, dat helpt echt voor the moments. In het begin dacht ik ook ik kom nooit meer zo’ n jongen tegen maar nu ben ik paar weken verder en zijn mijn ogen geopend. De halve wereldbevolking is van het mannelijk geslacht, heus wel dat daar iemand tussen zit waarmee het wel klikt! En zodra je er open voor staat zul jij eens wat een leuke mannen op je pad komen! Je bent nog zo jong dus je kunt het ook van de andere kant zien: Je bent nu lekker vrij om te doen en laten wat je wilt, te kiezen voor jezelf. Je binden heb je nog alle tijd voor! Kom op Bloempje!!

@vanhetzelfde: Heftig verhaal hoor!! Ik weet eigenlijk niet eens hoe oud je bent maar zeg nooit nooit. Ik heb het al meer in mijn omgeving meegemaakt die zo graag moeder wilde worden en opeens lagen ze in scheiding maar met een jaar had ze een hele leuke vent ontmoet, hebben ze een huisje gekocht, getrouwd, zwanger en hebben nu een zoontje. Zo zie je maar dat dingen soms heel anders lopen dan je denkt!! Als je wat ouder bent gaan die dingen ook vaak veel sneller. Tuurlijk ben je daar nu nog niet mee bezig maar ik zou niet te lang blijven treuren om de verloren relatie. Ga voor je eigen geluk!! Doe wat jij leuk vindt en blij van wordt. Als jij weer met positieve energie in het leven staat wie weet wat voor leuke vent dan wel niet op je pad komt! Dus ex is exit en ga ervoor! Maak 2010 JOUW jaar!! Knuffel voor jou.

@Dreamglasses: Jij bent goed bezig! Jullie komen er wel. Aan een relatie moet je ook werken, en gelukkkig maar anders zou het ook snel saai worden. Als je zelf maar beseft waar je eigen valkuilen liggen dan kan je jezelf op tijd streng toespreken. Vindt het fijn voor je dat het zo lekker gaat. Helemaal top!

Na de date vorige week zondag zijn we lekker aan het smsen. Dinsdagavond ben ik met een vriendin naar de film geweest en de 2 mannen waren verderop thuis met z’n twee-tjes en dus zijn wij ze na de film nog even gezelschap komen houden. Het is wel steeds heel erg spannend! Komt vooral veel gestammel uit dan volledige zinnen als ik bij hem ben maar never mind, hij vind mij helemaal leuk en heeft me die avond gevraagd om met z’n 2-en wat te gaan doen. We zouden dus eigenlijk vanavond op date gaan maar we zijn allebei giga verkouden geworden!! (iets te lang buiten gestaan) De date hebben we dus maar even uit gesteld. Ex smste nog dat het nu uit is niet betekend dat hij niet meer van me houdt, dat hij mij zeker mist en dat hij mij binnenkort weer een keer wil zien, dat hij me lach mist etc. Het blijft lastig want natuurlijk mis ik hem ook! Maar ik besef me ook heel goed waarom het uit is en waarom dat beter is en dat houdt me sterk. Morgenavond gaan we waarschijnlijk met z’n viertjes een pokeravondje houden en daarna stappen. Ik wil nu vooral genieten en aan mezelf denken. Lekker leven, daten en genieten!
PS: Vandaag ben ik precies 1 maand single! En het gaat me best wel goed af al zeg ik het zelf.
anoniem_97329 wijzigde dit bericht op 08-01-2010 20:19
Reden: spelling
% gewijzigd
MissSilver, wat een positieve post! Geniet er van, je hebt het verdient! :-)
Yeah! goed bezig Silver! Moet je zien hoe ver je komt in 1 maand....Terwijl je een maand geleden nog compleet in een dal zat. Zo zie je maar weer dat het gewoon werkt als je doorgaatmet je leven, niet je geluk meer in handen van een ander leggen. Gewoon lekker alles net zo mooi ombuigen totdat je weer prima met je gevoelens kan dealen:

"moet ie me niet meer? SUKKEL! Dan ga je lekker op je smoel en ik word alleen maar beter zonder jou..."

"heeft ie een ander? KNEUS! Ben ik er lekker van af, ga maar lekker een stom naief wijf ongelukkig maken: NOT ME!"

"Heeft ie twijfels? OPDONDEREN DAN! Niet goed genoeg voor mij!

"Is ie weg maar wil ie me weer terug: BUMMER! te laat! Ben potdomme geen schemerlamp die je aan en uit zet!

Fijne gedachten die gewoon keihard weer werken elke keer!

Dus hop: allemaal aan de date, niet meer treuren om mannen die het niet waard zijn! Geniet! Je leeft maar 1 x! Woorden van ex als: "ik mis je wel heel erg..." daar kan je niets mee. Lege, nietszeggende woorden, al hecht je daar veel waarde aan: Don't! Als ie je echt zo mist had ie niet zo achterlijk gedaan!

:-)
Hey ladies,

wat is er weer veel geschreven Morgen ga ik even alles bijlezen maar nu ff een snelle krabbel.

Eigenljk gaat het beste redelijk. Had maandag een moeilijk moment en donderdag. Er over praten vind ik nog best lastig, dan moet ik nog een paar keer goed slikken.

Woon sinds een weekje op kamers, en ik vind het leuk. Heb voor zover ik weet leuke huisgenoten, een klasgenootje woont tegenover mij. Vind het eigenlijk veel leuker om op kamers te wonen, ik vind het gezellig, je groet elke keer als je iemand thuis tegenkomt, maakt ff een praatje, ja ik vind het leuk!

Uitgaan was leuk, eerst met vriendinnen drinkspelletjes gedaan toen de stad in. Had een tijdje terug een jongen ontmoet(al weet ik niet meer precies hoe, want ik was nogal euh zat. Maar hij smste mij en vroeg of ik ook uitging, had met hem staan praten en met zijn vriend. En zijn vriend vertelde dat hij mij leuk vind. Of ik hem leuk vind of dat ik de aandacht leuk vind. Ik weet het niet Ik zie het wel

Kreeg vandaag ook een mailtje van mijn ex. En dat terwijl ik had gemaild GEEN contact te willen. Hij mailde om mij te bedanken dat ik hem dat emailadres had gestuurd en dat het was gelukt om een mailtje te sturen. Eigenlijk werd ik een beetje boos, ik dacht WAAROM doe je dit toch? Ik zit niet op jou mailtjes te wachten. Ik heb niks teruggestuurd want ik denk dat als ik hem terugmail hij mij weer mailt. Ik stuur dus echt niks meer. Als hij mij terugwilt dan mailt hij vanzelf wel. Of ik dan nog wil weet ik niet...

Btw, die jongen die euh scharrel, heb hem gesmst dat ik het gister gezellig vond en ik krijg niks terug. Stiekem erger ik me eraan. Stom he? Echt, getsie ik erg me zo dat ik hem niet meer ga smsen!! Vanaf nu gaan ze maar moeite voor mj doen! Achja het belangrijkste is dat ik gelukkiger begin te worden, ik zie vooruitgang yeah!!!

Morgen reageer ik op jullie en voor nu, slaap lekker!!
@Bloempje14: Zie je wel, stapje voor stapje gaat het steeds beter! Wat betreft die scharrel, het is een scharrel dus maak je niet te druk. Heb gewoon lol en verwacht niet te veel. Zeg eens eerlijk zou je nu al op een jongen zitten te wachten die een relatie met je zou willen? Wat je ex betreft is het goed om maar niet te reageren. Wat heb je eraan! Geniet lekker van dat je nu op kamers woont! En als je geniet komt er echt vanzelf een vent die wel de moeite voor je doet en die jou wel heel graag ziet. Je bent goed bezig hoor bloempje!!

Okeee nu even mijn ex. HELP!!!! Wat een ASSS!!!

Toen we nog iets hadden kwam ik steeds met het stappen een oud collega tegen en moet zeggen dat klikte wel echt! Maar uiteraard geheel vriendschappelijk. Hij heeft mij toen toegevoegd op hyves. Toendertijd heeft mijn ex gevraagd hoe het met die jongen zat. Uitgelegd dat ik hem al kende en nu steeds met stappen toevallig tegen kwam dus dat we dan even aan het ouwehoeren waren maar dat hij verder niet bang hoefde te zijn. Nadat ex mij aan de kant heeft gezegd is dit contact wel meer geworden maar nog altijd puur vriendschappelijk en echt fun! Nu krijg ik dus VANNACHT een smsje hoe het met hem zit, dat toen we nog bij elkaar waren dat we ook al aan het ouwehoeren waren en hij zegt: Laat het me niet zien tijdens het stappen ondanks dat het uit is kan ik daar echt niet tegen. Excuse moi?!?! Ik wordt hier zo boos om!! Dit is gewoon dreigen. Ben maar wat blij dat hij niets van date afweet. Maar ik wil hem nu eigenlijk wel terug smsen dat hij heel snel normaal moet doen en dat hij er maar mee heeft te dealen en dat mijn zaken zijn zaken niet meer zijn. Ik weet alleen niet waar ik verstandig aan doe?!?! Ik ben er alleen absoluut niet van gedient om me bang te laten maken door hem. Wat denkt hij dan? dat ik nu het klooster in ga? Get a life!! Help Help!
Hoi meiden!

Raiden: tuurlijk kom je lekker meelezen, niks mis mee. Je bent er al wel lang mee bezig. Heb je nog erg lang hoop gehouden dat het toch goed zou komen? Ik merk dat met redenen als 'in de knoop zitten' (mijn ex ook), ik altijd nog erg de hoop hou dat hij daar uiteindelijk wel uit komt en wij alsnog verder kunnen. Ik snap je boosheid dan ook goed. Als hij van je houdt, waarom dan niet verder??? Is zooo onlogisch! Lukt het het contact verbreken in stand te houden? Ben je je ex nog tegengekomen op die verjaardag?

Simoon: wat erg dat het na zo lang uit is! En wat lastig om een maand te moeten wachten. Ik vind een time-out op zich niet zo'n gek idee. Het kan dingen verhelderen voor allebei. Maar ik vraag me af hoe goed het werkt als daar een termijn aan zit. Hoe kan hij écht voelen hoe het is zónder jou als hij weet dat jij toch op hem zit te wachten. Ik heb er overigens ook nog geen oplossing voor hoor......Hoe is het bij je ouders?

Jady: heb je nog een reactie van ex gehad? Goed dat je even hebt gemaild. Leuke mail ook, hihi. Even een technisch vraagje: hoe verander je je nickname? Want ik ben inmiddels een beetje bang voor herkenning aan het worden, dus wil even iets minder duidelijks.

Bloempje: als ik iets leer van alle verhalen van iedereen hier, is dat het in golven gaat. Drie stappen naar voren, twee naar achter. En dan horen dipjes er helaas bij. Ik was ook helemaal happy dat ik vier dagen niet had gehuild, en toen gister toch weer een flinke dip. Tja, het hoort erbij. Dat probeer ik dan ook maar te denken. En wat leuk dat je op kamers woont. Op kamers is inderdaad supergezellig en je ontmoet ook weer heel veel mensen. Twee van mijn beste vriendinnen zijn oud-huisgenoten. Geniet ervan! Hoe is het met het sms-en?

Vlinder: lijkt me heel raar inderdaad om hem nu niet te kunnen steunen, waar je dat 'normaal' wel gedaan zou hebben. Tuurlijk gaat dat wennen, maar je mag daar ook echt wel even van slikken hoor.

Vanhetzelfde: wat erg dat je nu ook voor je gevoel afscheid moet nemen van het idee van kinderen. Ik ben het eens met , dat het soms heel snel kan gaan. Ik ken ze ook in mijn omgeving. Dat het nu niet is gelukt, betekent nog niet dat het over is. Echt niet.

Raiden: hoe was de verjaardag? Was je ex er? Ging het goed?

MissSilver: Het klinkt alsof je ex je nog terug wil! Hij houdt nog van je, houdt je in de gaten, wil nog bepalen wat je wel en niet kan doen. Laat je niet kisten hoor! Jij bent lekker aan het doorgaan en dat doe je echt heel goed. Kan je er misschien ook een beetje om lachen? Hij die nu zo achter jou aan zit. Is ook wel weer leuk toch? En blijf lekker genieten van alle andere mannelijke aandacht die je krijgt.
Eva: ik had gewoon een nieuwe aangemaakt, je kan je nick niet veranderen voor zover ik weet.

Silver: wat een kneus joh! Hij laat zich wel kennen zeg...Ik zou lekker niets terugsturen: wat schiet je ermee op? Hij wil alleen maar horen dat je nog geen ander hebt, hij is gewoon onzeker. Laat hem lekker, het is jouw leven, niemand heeft daar ook maar iets over te zeggen! Dit is wederom een bevestiging dat het gewoon een sukkel is. Hij wil heel graag een reactie! Alleen al daarom moet je hem gewoon negeren, daar laat je al mee zien dat het je geen reet interesseert wat hij allemaal vindt.

Wij gaan alleen het klooster in als daar genoeg lekkere kerels rondlopen!

Bloempje: niks terugmailen he! Je zegt: "als hij mij nog terugwilt dan..." lekker boeiend wat hij wel of niet wil! Gaat erom wat JIJ wilt! Trap er niet in he, hij zal vast een verborgen agenda hebben ofzo, maar dat is allemaal het probleem niet. JIJ verdient gewoon beter PUNT.
WAARSCHUWING lang bericht WAARSCHUWING

Ik zal nog even wat ophelderen, want dat ex mij aan het lijntje houdt klopt niet helemaal. Althans zo zie ik het niet. Ik baal wel dat ik nu op hem 'moet' wachten, maar dat heb er dit keer ook zelf naar gemaakt.

Nadat het al 3 weken uit was heb ik op tweede Kerstdag nl 'het licht' gezien Heb toen een brief van 4 kantjes geschreven, in 1x zonder ook maar een woord of zin te veranderen waarin ineens naar voren kwam hoe ik eigenlijk graag zou willen leven en wat ik zelf al die tijd niet goed had gedaan en wat mijn ex mij eigenlijk al vaker had proberen duidelijk te maken. Ik had mezelf nl compleet weggecijferd en heb nooit genoten van de tijd dat ex niet thuis was en ik lekker mijn eigen dingen kon doen. Eigenlijk heb ik al die tijd dat ik een relatie heb gehad nooit echt mijn eigen leven geleid. Althans geen leven apart van hem, terwijl hij veel zelfstandiger is en wel gewoon zijn gang ging. Dat hij zijn eigen gang ging heb ik vaak als negatief ervaren en hij kreeg ook de indruk dat ik het niet leuk vond dat hij 'eigen dingen' deed. Nu zie ik in dat ik altijd maar op hem zat te wachten. Ik zei wel dat hij gewoon de deur uit kon gaan en ik wilde hem dat ook gunnen en hem het gevoel geven dat hij zonder zich schuldig te voelen weg kon gaan, maar eigenlijk stond ik hier zelf niet achter. Ook al deed ik nog zo mijn best. Voor mij voelde het niet goed. Ook al deed ik mijn eigen dingen, hij zat altijd in mijn hoofd. Klinkt zoals ik het nu schrijf haast ziekelijk en zo heb ik het zelf gelukkig niet ervaren, maar nu ik er op terug kijk en het kwartje na 3 weken zonder hem is gevallen zie ik in dat dit mij niet aantrekkelijk maakte.

En ik ben ik gaan zien dat ik nooit echt genoten heb van het leven. Alleen maar van de momenten met hem en zelfs dan baalde ik nog wel eens, want hij nam nooit het initiatief. Achteraf gezien kreeg hij ook nauwelijks de kans om initiatief te nemen, want ik wilde zo vaak wat samen doen als hij thuis of vrij was, dat hij de kans niet kreeg.

De laatste maanden van de relatie had ik zelf eigenlijk ook wel mijn rust nodig. Gewoon eigen dingen doen, maar dit gaf ik eigenlijk niet aan op momenten dat hij wel wat samen wilde doen.

Kortom, ik koos niet vaak genoeg voor mezelf. Ik heb niet genoten van de momenten zonder hem. De vrijheid die mij dat eigenlijk gaf. Had ik dit wel gedaan dan had ik denk ik ook meer van de kleine dingen tussen ons kunnen genieten. Ik heb hem niet als aanvulling op mijzelf gezien, maar als vervanging. En dat is gewoon ontzettend stom geweest en moet ik nooit meer doen.

De eerste twee weken dat het uit was heb ik vaak gedacht: wat voor vrouw past er bij hem? Als ik al niet bij hem pas, ik zorgde goed voor hem, deed van alles, stond altijd voor hem klaar, hield ontzettend veel van hem, als dit niet kon werken, met wie zou het dan wel werken?

De brief was klaar, ik las de brief en daar stond ineens de vrouw die bij hem zou passen. En dat was dan ook nog eens de vrouw die ik in de toekomst zou willen zijn. Althans zoals ik het had geschetst, zo wil ik graag de toekomst in.

Deze brief heb ik hem de 27e laten lezen en hij was erg aangeslagen. Ik heb hem toen niet om een tweede kans gevraagd, maar wel gezegd dat als ik de kans nog zou krijgen, ik dit maal heel anders de relatie in zou stappen. Dat ik zelf op nr.1 zal komen en dat ik hem als aanvulling zou willen zien. Mochten we wel uit elkaar blijven, ook dan zou ik zelf op nr.1 moeten staan en lekker mijn eigen dingen gaan doen.

Wat dat betreft is de gehele situatie nu dus veranderd. En deze brief was echt niet bedoeld om even op papier te zetten wat hij maar zou willen horen. Zodat hij me terug zou willen. Nee dit was echt zoals ik het nu voelde en zag.

Na het lezen van de brief gaf hij aan dat hij had gewild dat ik dit allemaal eerder had ingezien. Ja, dat was voor mijzelf ook een stuk prettiger geweest! Maar ik denk dat ik het juist ben gaan inzien, doordat we uitelkaar waren.

En toen was daar de twijfel. Hij twijfelde over ons. Zoals ik het omschreef in de brief, zo zou hij wel graag met mij willen leven. Hij moest hier echter over nadenken.

We hebben toen afgesproken elkaar als vrienden te blijven zien, maar na paar dagen bleek al dat dat voor hem niet ging werken. Dus is besloten om een maand geen contact met elkaar te zoeken, zodat ik van hem los kon komen en hij goed kon nadenken.

In het begin dacht ik dat deze maand mij kapot zou maken, al die onzekerheid! Maar nu, na ruim een week vind ik het wel lekker rustig zo! Ik heb mijn draai bij mijn ouders al een beetje gevonden en vind het heerlijk dat ik even niet in mijn eentje voor het hele huishouden opdraai. Dit voelt echt even als rust. Ik mis hem nog wel heel erg, maar het huis en de buren en iedereen waar ik afscheid van moest nemen en waardoor ik een maand geleden helemaal in de put kwam te zitten (ik raak iedereen kwijt!) niet meer. Ik weet dat ik zonder kan. Maar met hem zou ik nog graag een kans willen wagen.

Mochten we weer bijelkaar komen dan bouwen we het eerst weer rustig op en gaan we nog niet direct weer samenwonen. Ik wil niet terugvallen in oude gewoontes.

En zegt hij toch nee, dan zal het wellicht even slikken zijn, maar ik merk al dat ik van hem los kom nu ik hem niet elke keer kan smsen/bellen/zien en dat ik ook wel zin zou hebben in een eigen flatje en eigen dingetjes uitzoeken ed. Dus ook dan zal het goed met mij komen :-)

Misschien zijn er nu mensen die zeggen, pak die kans, laat hem los en ga voor je eigen woning en ga niet meer terug naar hem. Maar voor mij is hij nog wel echt de man waar ik oud mee wil worden. En zoals ik er nu tegenaan kijk heb ik er vertrouwen in dat ik het nog een laatste keer zou willen proberen.

Van vrienden heb ik trouwens al gehoord dat hij het voetbalteam al heeft verteld van zijn twijfel. Dit verraste mij enorm, want hij is een echte binnenvetter. Nu praat hij er blijkbaar over en dat is voor mij wel een teken dat hij het echt serieus neemt en er moeite mee heeft.

We zullen zien. En natuurlijk hoop ik dat hij over een week hier op de stoep zal staan en dat ik niet tot 1 februari hoef te wachten, maar al zal ik wel tot die tijd moeten wachten, ik vermaak me wel en momenteel zie ik het voor mezelf, met of zonder hem, zonnig in :-)
Heej Simoon, heftig verhaal wel. Goed dat je nu tot het besef bent gekomen dat je te veel aan hem gehangen hebt. Dat werkt ook verstikkend, daar wordt niemand blij van.

Lieve schat, als jij vind dat je er voor moet gaan, dan moet je dat ook gewoon doen! Probeer het die laatste keer als je dat graag wilt. Tuurlijk, waarom niet! Er zijn zat stellen die even uit elkaar gaan en dan toch elkaar weer vinden, dus alles kan ook. Ik hoop alleen zo dat je zelf ook genoeg tijd hebt genomen om even rustig te relativeren en te beseffen wat er allemaal speelde. Kan je in anderhalve maand veranderen? Ook genieten van je eigen leventje zonder altijd maar met hem bezig te zijn? Je hebt jaren lang anders gedaan namelijk. Voor sommigen onder ons is het ook wel eens heel erg goed om gewoon een jaartje compleet op eigen benen te staan.

Je hebt hem nu de tijd gegeven om na te denken: heel attent van je, alleen calculeer alsjeblieft wel de mogelijkheid in dat ie niet meer wil. Ik weet het niet, jij weet het niet, hij vast ook nog niet: dus het kan alle kanten op. Wil niet dat je dalijk alsnog heel hard onderuit gaat. Aan de andere kant: dan heb jij er in ieder geval alles aan gedaan meis, mocht hij niet verder willen dan is het echt over en klaar en dan beginnen we hier gewoon even opnieuw op het forum. Maakt allemaal niet uit.

Als hij wel voor je wil gaan is dat hartstikke mooi, maar blijf dan ook nog even hangen hier he, hier zitten best en aantal sterke vrouwen die door de jaren heen geleerd hebben hoe je inderdaad onafhankelijk bent van je partner en ook blij kan zijn met je eigen leven. Die een man inderdaad als aanvulling zien niet als opvulling. Daar kan je dan een hoop van leren, ik heb dat ook gedaan. Zag ook ex als opvulling, maar heb al vreselijk veel geleerd. Ik heb gezeten in jouw situatie een hele tijd terug, en dacht er net zo over: "ohja, het lag eigenlijk aan mij, ik had geen eigen leven ik heb de boel verkloot & hem teveel geclaimd." Toen ging de relatie weer aan, en hoe stoer ik er ook aan begon: toen hij weer "van mij" was bleek dat hangerige eigenlijk helemaal niet zo weg nog...Het is niet een kwestie van sóchtens compleet anders wakker worden, het is wennen en keihard aan jezelf werken. Het kan allemaal hoor, alleen blijf lekker praten en advies vragen dan. Al is het om te vragen hoe je moet reageren als hij een weekend weg wil onder jou: dat zijn gewoon dingen die wellicht een beetje nieuw zijn en die zijn gewoon moelijk in het begin. Ik dacht een paar jaar geleden dat ik het nooit zou trekken als mijn partner zonder mij op vakantie ging: ex ging lekker elk jaar op wintersport met zn vrienden en ik heb het heerlijk gevonden: even tijd voor mezelf! Maar zo "relaxed" zijn moet je leren.

Maar ik ben weer zwaar op de zaken aan het vooruit lopen...We wachten gewoon eerst februari af. Tot die tijd inderdaad lekker je eigen ding (leren) doen, dan ben je in ieder geval al lekker op weg met jezelf. Dit zijn lessen die je voor de rest van je leven moet leren, dus niets is weggegooid, elke traan die je laat is er 1 om van te leren.

Je klinkt sterk, als je maar blijft geloven in het feit dat je geluk in jezelf moet zoeken en niet bij een ander.

Succes!
Jady dikke

Wat lief van je, zo'n lange en waardevolle reactie!

Je hebt zo gelijk! En ik moet ook heel erg uitkijken dat ik mezelf niet blij ga maken met een dooie mus. En als hij daadwerkelijk nee zegt dan zal me dat vast nog wel wat doen. Doet het me niks, dan denk ik dat het van mijn kant niet meer goed zou zijn gegaan als we wel verder waren gegaan.

Het ene moment wil ik het liefste direct naar hem toe gaan en het andere moment vind ik het wel lekker zo en denk ik niet aan hem. En dan is er even die twijfel bij mij. Wat nou als mijn gevoel al zo snel hem loslaat? Wil ik hem dan straks nog wel?

Ik denk dat hij me de 1e ook niet moet bellen, maar dat we elkaar gewoon moeten zien en dan maar kijken hoe wij en onze gevoelens op elkaar reageren... Maar goed, ook dat is aan hem. Geen idee of hij voor die tijd nog weer contact zoekt of dat hij echt netjes de 1e belt... Zal het moeten afwachten.

Maar dat ik ook wel zin heb in een eigen leven na hem, mocht dat doorgaan, vind ik zelf erg prettig. Het zou ook vast heel goed voor mij zijn. Lekker op mijzelf. Ik dacht altijd dat ik al zo snel volwassen was. Al jong samenwonen, heel huishouden runnen. Maar blijkbaar heb ik daar nog lang niet alles kunnen leren wat ik wel zou kunnen als ik op mezelf ga.

We zullen zien wat 't wordt!

Ik ben zeker van plan om op het forum te blijven schrijven! Heb er heel veel aan. Vind het alleen nog erg lastig om op iedereen te reageren, zoals velen hier wel doen. Even iedereen 'aanspreken'... Ik weet gewoon nog niet zo goed wat ik tegen iedereen kan zeggen. Hopelijk wordt me dat niet kwalijk genomen. Vast niet. Maar ik zou ook wel graag anderen willen steunen hier! Al hoop ik natuurlijk dat dat voor iedereen zo min mogelijk nodig is, want dan gaat het goed met iedereen :-)
Hey ladies,

ik ben bijgelezen!!

Silver, wat een sukkel! Jeetje! Jady heeft gelijk, we gaan het klooster in als er genoeg lekkere mannen rondlopen ;)

Jady, hoe gaat het met jou date? Geen relatiemateriaal maar gewoon leuk ?

Simoon: Wat ik jou wil meegeven, ga uit van het ergste, dan kan het alleen maar meevallen. Ik heb denk ik wel anderhalve maand hoop gehad dat het nog goed zou komen tussen mijn ex en mij en.. of het nog goedkomt? Ik weet het niet. Ik probeer me er niet meer mee bezig te houden.

Eva: Hoe gaat het nu met je? Over je dipje heen? Ik weet dat dipjes erbij horen. Juist als ik iets hoor van mijn ex vind ik het extra moeilijk. Daarom wil ik ook geen contact met hem. Scharrel smste terug, gelukkig. Ik kan er gewoon (ongeacht wie het is) niet tegen als ze niet terug smsen.

Jady: Ik heb hem niet gemaild nee. En dat ga ik ook niet doen. Ik denk dat als ik hem mail, hij mij ook weer terugmailt en daar zit ik niet op te wachten. Alleen als hij megaveel spijt heeft maar dat mailt hij niet, nou dan niet!

Vanhetzelfde: Wat een heftig verhaal. Ik had er ook ontzettend veel moeite mee dat mij toekomst in een klap weg was. Ik zou namelijk in de toekomst met hem mee gaan, naar zijn land met hem kinderen krijgen. Ik zag het echt gebeuren.. Ik weet hoe jij je voelt! Hele dikke knuffel. Wie weet kom je dit jaar wel een leuke man tegen die ook kinderen wil, echt het is nog niet telaat voor je !

Vlinder: Heb je nog wat van je ex gehoord? Hoop dat je, je niet laat meesleuren door zich rot voelt. En kan me zo goed voorstellen dat het raar is, dat je hem altijd steunde en dat nu niet doet. Mijn ex had zijn neus gebroken vlak voordat hij ging, ik heb omdat we toen nog samenwoonde hem wel wat opgevrolijkt maar heb niet mijn stinkende best gedaan(had ik wel gedaan als we nog een relatie hadden natuurlijk) Hoe gaat het verder met je ?

Dream: Ik vind het zo fijn om te lezen dat jij (weer) gelukkig bent Vaak heb ik idd een dipje en dat duurt meestal een (halve) avond en de volgende dag is het vaak weer over. En vaak krijg ik een dipje als ik iets van mijn ex hoor, zoals dat mailtje met dat bedankje (waarom??!! heb er toch niet om gevraagd?) Zit echt niet op zijn bedankje te wachten. En dan ga ik me weer afvragen waarom doet hij dat? En ik praat er over met vriendinnen en die zeggen: waarom doet hij dat toch? Waarom laat hij je niet los... Ik laat niks meer van mij horen. Als hij wat wilt, dan doet hij maar moeite!

Levin: Wat vervelend dat je ex zo om aandacht vraagt. Hoop dat je weet hoe je er voor jezelf het beste mee om kan gaan. Lijkt mijn heel moeilijk. Hoe gaat het met verder met je ?
Ik dacht dat ik het aankon ff de facebook van mijn ex te bekijken. Hij mist Dutch rugby.. En dat terwijl ze in Australie ook rugby hebben.. Damn:( Ik vraag me dan af of er meer achter zit.. Weer even wat tranen moet wegvegen..

Maar het komt goed met mij, ik hou me aan mij woord en zoek geen contact! En idd dream, morgen een nieuwe dag!
dat soort dingen moet je je dus niet afvragen! Als hij zegt Dutch Rugby, dan zal hij dat ook vast bedoelen. Je weet het toch niet, waarom je hoofd daarover breken? Niet meer kijken bloem, je maakt jezelf gek. Een kwartier geleden voelde je je beter he? Nu voel je je kut he? OMDAT JE WEER MET HEM BEZIG BENT!

Ga lekker slapen, morgenochtend vroeg op en wat leuks doen!
Jady, je hebt gelijk. Enige die ik hier mee heb is mezelf!! Ik weet het! Als hij mij echt zo mist dan hoor ik dat echt wel dus ik moet en mag me er niet druk om maken. Ik ga lekker slapen, morgen voor school werken en dan lekker terug naar mijn kamer
Yeah! School = veeeeeeeeuuuuuuul belangrijker dan welke kerel dan ook!

Ennuh...je hoeft niet zo hard te zijn tegen jezelf, het lijkt heel moeilijk om gewoon te kappen met nadenken: maar het stelt geen reet voor! Heel goed beseffen dat je nu weet hoe alles ervoor staat, dat je nu NOOIT erachter gaat komen hoe de toekomst eruit ziet en hoe hij denkt, dus dat het dan ook GEEN ENKELE zin heeft om je je daar nog 1 seconde langer druk om te maken. Druk maken om dingen die je wel weet: aan school moet je hard werken, dus daar moet je je druk om maken, je WEET namelijk dat dat wel zin heeft: een voldoende in plaats van een onvoldoende.

Zie daar het verschil in redenen waarom je je om het 1 wel, en om het ander niet druk moet maken. Alleen als je 100% zeker weet dat je er wat wijzer van word, dat je er wat mee opschiet: dan druk maken en nadenken. Dat kan alleen maar om dingen gaan die je voor JEZELF doet, waarbij jij de touwtjes in handen hebt: dat heb je niet bij het gevoel van je ex.

trusten! xxx
owwwww,wat voel ik me rot! :( ex heeft net uitgesproken dat hij niet meer van me houdt.....was steeds vaag en onduidelijk en o,wat doet het pijn! Sorry,dat ik hier zo binnen val....moet het ff kwijt,denk ik.... ;( reageer later met meer,eerst ff uithuilen...snap wel dat jullie allemaal slapen nu..

lieve mirre...bah! Dat hakt er natuurlijk keihard in! In hoeverre heb jij nou nog contact met hem? Had je nog hoop dat het goedkwam?

Dit is nou een mooi voorbeeld van waarom je geen contact meer moet hebben met je ex. Zulk soort dingen wil je allemaal helemaal niet weten. Dat hoeft ook allemaal niet, als je gewoon contact verbreekt. Waarom het jezelf zo moeilijk maken? Lieverd, hij is doorgegaan met zn leven. Dat is ook de hele bedoeling achter het stoppen met een relatie. Stop nou alsjeblieft met contact: dalijk krijgt ie een nieuwe vriendinnetje en val je weer in een gat! Waarom doe je dit jezelf aan? Weg met die hoop! Jij moet ook door!

Huil even lekker een paar dagen, maar ga dan weer keihard relativeren: er was leven voor hem en er is nog een veel langer leven na hem. Het is even een hele zure appel, maar feit is dat hij niet meer van jou houdt. Is dat een reden om helemaal kapot te gaan? Nee! Want het was toch al uit, dus je had toch al niets meer aan zijn liefde, kan dat net zo goed weg zijn toch? Iemand die niet meer vanje houdt is het niet waard meer om je zo rot over te voelen! Je hebt nog zat mensen in je omgeving die wel van je houden: maar most of all: JIJ moet van jezelf houden, dat is het allerbelangrijkste.

Nu kan je denk ik pas echt gaan loslaten, accepteer dat en ga daarmee aan de slag. Tuurlijk heb je nog een plekje in zijn hart, je bent heus niet zomaar vergeten hoor. Maar wat moet je ermee? Er komt vanzelf een leuke vent op je pad die wel vreselijk veel van je zal houden. Denk aan de toekomst: die is dan wel onzeker, maar de kans dat je heel erg gelukkig gaat worden is megagroot.

Kom op Mirre, jank het er even uit maar herpak dan jezelf weer! Het is wat het is: incasseren die handel en lekker met jezelf aan de slag.

Look on the bright sight: geen onzekerheid & valse hoop meer. Je weet waar je aan toe bent, en in plaats van "fuck hij houdt niet meer van me" is het nu: " Jeeej! ik ga lekker vol goede moed beginnen aan de rest van mijn mooie leven!"

Burn bridges, je zal zien dat je je helemaal niet zo alleen en kut zal voelen als ook jij doorgaat met je leven. Wat hij kan, kan jij natuurlijk veel beter! Wij zijn allemaal sterke vrouwen die geen kerels nodig hebben die van ons houden!

sterkte meis!
Thanx,Jady voor je lieve reactie! En wat je zegt is helemaal waar....i know...het doet alleen zo verdomd veel pijn..Ik weet het verstandelijk ook allemaal wel,maar dat stomme gevoel maakt het zo moeilijk! Maar goed,time will do...Ik moet niet iemand willen die mij niet wil,dat zeg ik tig keer per dag tegen mezelf en het zal gaan werken! Ja,ik heb (valse) hoop gehad en nu is het tijd to face the truth...Heb alleen nog nooit zo'n gevoel gehad voor iemand,zoveel liefde gevoeld (en ontvangen) zo'n verbondenheid gehad met iemand.Ben bang dat ik dat nooit meer ga tegenkomen...anyway daar ben ik nu ook nog lang niet aan toe.Eerst maar mezelf bij elkaar rapen en wat aan die wallen onder m'n ogen (van al dat gejank) gaan doen..anders krijg ik natuurlijk nooit meer verkering! ;) tja..

Liefs,mirre
Jady: wat heb jij toch altijd lieve krachtige en duidelijke reacties! superlief!!!!

Bloempje: Jady heeft gelijk niet overal wat achter gaan zoeken en niet op zijn facebook gaan! Ik heb alles van mijn ex afgeschermd, ik kom zelfs helemaal niet meer op hyves, bang dat dan de verleiding te groot is. En goed te horen dat het al wat beter met je gaat!

Misssilver: goed bezig zeg!! Je gaat nu al zo goed en dat zo snel! Geniet ervan! En die ex van je die een beetje jaloers loopt te doen, zucht mannen........

Simoon: je bent echt op de goede weg! Zo blij dat je nu ook lekker met jezelf bezig kunt zijn en je op jezelf focust! Ik hoop voor je dat het weer helemaal goedkomt met je ex, maar ook zou dat niet gebeuren dan is dit heel waardevol voor je en kom je er sterk uit!

Mirre: heftig om te horen dat die niet meer van je houdt. Verder gaan, even lekker uithuilen en je dan weer bij mekaar rapen. Ik weet niet hoe het is, maar je kunt nu denk ik wel verder! Geef jezelf de tijd.

Eva: wat jij zegt over hoop houden, ja dat heb ik nog steeds. Juist omdat de liefde niet weg is en ja je hoopt inderdaad dat ex eruitkomt met zichzelf. Hoop jij nog? Ik weet wel dat ik niet ga wachten, ik ga me nu op mezelf focussen. Die hoop probeer ik ergens in een hoekje te stoppen.

En inderdaad ik heb hem op de verjaadag gezien. Uiteindelijk waren wij de laatste twee die op waren. Ik bleef daar slapen en iedereen was al naar bed en hij was als enige nog daar. Ik heb het smiddags even moeilijk gehad, toen ben ik even naar boven gegaan om mezelf bijeen te pakken. Mijn ex kwam me echter achterna en heeft me een hele tijd zonder wat te zeggen gewoon vastgehouden. Het was een leuke verjaardag. Het stomme is zodra ik over het moeilijke punt heen was, functioneerde ik weer als een team samen met mijn ex. Stomstomstom maar dat ging zo automatisch:p! Nja savondslaat hebben we vooral bij elkaar gezeten en een beetje heel rustig kunnen praten. Hij zei op een gegeven moment dat hij na ons heftige gesprek maandag meer hoop en geloof had gekregen dat het met ons goed zou komen door wat ik in hem los had gemaakt. Terwijl die het gevoel had dat het bij mij juist na maandag was afgenomen. Had die een punt:p! Nja ik moest weten dat hij van me hield en dat het feit dat we niet bij elkaar waren puur bij hem lag en niet bij gebrek aan liefde. Ze zeggen ook als je niet van jezelf houdt kun je ook een ander niet alles geven, tadaaa. Nja ik heb nog maar even duidelijk gemaakt niet op hem te wachten, dat ik me nu op mezelf ga focussen. Dat ik nog van hem houd en dat ik hoop dat die eindelijk eens stopt met vluchten. Met dat ik niet weet wat ik zou doen als hij zichzelf bij elkaar gepakt heeft en ervoor wilt gaan.

Ik weet dat ik dat graag wil (heb ik hem niet gezegd), mjah misschien is daar nu teveel voor gebeurt.

Nja het is allemaal goed gegaan, ik heb er een goed gevoel aan overgehouden. Ik zag ook even de ex terug waar ik zo vreselijk veel van houd.

Maar nu ga ik weer verder met me op mezelf focussen en die hoop lekker wegstoppen! We gaan verder en wachten niet. Dat weet mijn ex en die hoopt dat die straks niet te laat is als het hem lukt. Nja ik weet het niet:p! Als het hem al lukt.

Kortom hup verder met die banaan!

Sorry errrrrgg lang verhaal:$
quote:mirre67 schreef op 10 januari 2010 @ 10:52:

Heb alleen nog nooit zo'n gevoel gehad voor iemand,zoveel liefde gevoeld (en ontvangen) zo'n verbondenheid gehad met iemand.Ben bang dat ik dat nooit meer ga tegenkomen...Liefs,mirre

Ja mir, tuurlijk lijkt dat nu even zo. Dat had ik ook: was er lange tijd heilig van overtuigd dat DIT m echt was: wij gingen gewoon oud worden samen! Koester dat je die verbondenheid hebt mogen voelen en al die liefde hebt kunnen ontvangen. Daar hoef je je toch niet rot over te voelen? Mooie herinneringen, je bent ontzettend gelukkig geweest door hem!

Maar diegene is er niet meer. Dat gevoel krijg je niet meer van hem.

Voel je ff rot, dat is alleen maar goed want je moet e.e.a. gewoon eerst rustig verwerken. na een heftige jankbui ben je altijd alweer een stuk opgeluchter, dat klaart de boel weer een beetje op.

Mir, je bent gewoon een sterk topwijf: niemand krijgt jou klein hoor!

Raiden: weet precies hoe je je voelt. Mijn ex loopt ook ineens weer rare uitspraken te doen en terug te krabbelen, maar het is nu gewoon echt te laat. Ook echt niet op gaan zitten wachten inderdaad: het kwaad is namelijk al geschied! Dat kan ie toch niet meer terugdraaien. Wel een lekker gevoel natuurlijk, toch een beetje een overwinning he...Maar zie het als een bevestiging dat niet jij, maar hij gek is: jij komt er wel, met een leuke stabiele kerel die 100% voor je gaat.

Geniet ff lekker van je momentje en ga vooral door met loslaten.

Goed bezig dames!
Hey dames,

Heb even hulp nodig. Ik heb dus vrijdag tegen ex gezegd dat ik niet naar zijn verjaardag zou gaan vandaag (dat was het belangrijke ding). En had ook keurig afleiding geregeld zodat ik niet in de verleiding zou komen om alsnog 'als verrassing' op de stoep te gaan staan. Maar nu heeft die afleiding afgebeld......sh*t. Zat me net te buigen over een keurig luchtig verjaardagskaartje en nu knaagt het toch aan me dat ik er niet bij ben.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven