Mode & Beauty alle pijlers

Lush!

24-03-2007 22:01 3014 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

De laatste tijd droom ik nogal vaak weg bij de online catalogus van Lush. Omdat hun spullen nogal prijzig zijn, moet ik van mezelf eerst al mijn verzorgingsproducten-restjes opmaken voor ik er iets mag kopen. Ik heb alleen hun 'Honey I Washed the Kids'-zeep wel eens gebruikt en die vind ik zalig, maar ik ben benieuwd naar jullie ervaringen. Ik zit momenteel te azen op de 'Herbalism'-gezichtsreiniger en de 'Imperialis'-crème, maar er zijn nog veeeeel meer dingen die me lekker lijken! Wat zijn jullie favoriete producten? En hoe lang doe je met bijvoorbeeld een shampoo bar? Wat raden jullie af?

Groetjes, George
This was not judgment day - only morning. Morning: excellent and fair.
Nou nou nou, de hoeveelheid SLS enzo valt allemaal mee hoor in vergelijking met reguliere producten. Maarre, als jij je goed had ingelezen op het forum, had je dit ook kunnen weten en had je je teleurstelling kunnen voorkomen.

Beetje je eigen fout.
Beetje gelijk heb je wel Kaatje maar ik heb alle 96 pagina's van dit forum gelezen en was daardoor best nieuwsgierig geworden door jullie enthousiast verhalen. Op dit forum (over Lush) heb ik trouwens niets gelezen over de slechte stoffen in Lush.

Ik had al Big gekocht toen ik iets las over parabenen. Ben toen op mijn pot Big gaan kijken en zag dat daar parabenen inzitten. Later las ik over SLS en had toen al karma komba besteld, keek op de Lush.nl site en zag daar bij de ingrediënten SLS staan.

Maar ik maak het gewoon op hoor en ga intussen nog eens verder onderzoeken hoe slecht het nu allemaal is en beslis dan wat ik doe. Siliconen, parabenen en sulfaten vrije spullen of toch gewoon spullen gebruiken waar het wel in zit.

Maar hoe weet jij dat het met de hoeveelheid in de Lush producten wel meevalt in vergelijking met reguliere producten.

Ik heb nergens aantallen of hoeveelheden gezien en misschien zou dat mij nu juist gerust kunnen stellen.
Standalone: hier is in september al een heel topic over geweest op het lush forum..

In dat topic staat veel informatie over oa SLS.

Als je dit heel erg belangrijk vindt, dan ga je toch eerst op onderzoek uit lijkt me? dus eerlijk gezegd wel eens met Kaatje hoor.

In verhouding met de 'supermarkt' produkten gebruikt Lush veel meer natuurlijke ingredienten. Zo zijn veel dingen maar erg beperkt houdbaar (maskers, moisturisers).

100% puur natuur is denk ik niet haalbaar, dan wordt het zo'n dure aangelegenheid dat veel mensen dat er niet voor over hebben.
Afgezien daarvan staan de ingredienten ook genoemd op zowel de NL site als op de UK site

Maar Lush gebruikt natuurlijke grondstoffen, geen conserveringsmiddelen, de grondstoffen zijn niet op dieren getest en zijn niet schadelijk voor het milieu. Bijvoorbeeld in hun zepen gebruiken ze geen palmolie (die de reguliere producten uit een willekeurige supermarkt en drogist wel bevatten) omdat ze niet willen dat het leefgebied van o.a. de Orang-Oetan eraan gaat.

Dus slecht zijn ze niet. Maar SLS is iets wat ervoor zorgt dat het product schuimt (las ik op het lushforum) en dat is natuurlijk wel handig als je je haar wil wassen......
SLS of niet, i Lush Wat een verslaving! Zoals ik al zei zaterdag voor het eerst wat gehaald. Kan haast niet wachten om weer te gaan! Ben erg benieuwd naar de American Dream.
star1778 wacht maar, het wordt nog veel erger

Heb Lush sinds augustus herontdekt en al voor een vermogen aan spullen gekocht.

Ik ga vooral naar de winkel om te ruiken en te testen, om vervolgens in de UK te bestellen, veel goedkoper.

Joy of Jelly, sex bomb, olive branch en rub rub rub zijn een aantal favorieten die ik altijd in huis heb.

Daarnaast ook goeie ervaringen met de gezichtsverzorging
Hahah oke Jennie! Daar was ik al bang voor.. Scheelt het echt zoveel om te bestellen in de UK?

Vond het leuk zaterdag dat ik gelijk wat dingetjes kon uitproberen in de winkel! Nog een soort van luxe, zo'n handmassage van anderhalve minuut haha Wat ik wel een beetje jammer vond.. de producten waar ik enthousiast over was werden gelijk in een mandje gegooid! Nu wilde ik het toch wel kopen hoor, maar toch

Ik ben tot nu toe erg tevreden over babyface, AOBS en Dark Angel. De andere spulletjes staan nog op hun plek, maar mijn slaapkamer ruikt heerlijk!

Joy of Jelly heb ik voor een vriendinnetje gekocht, ben benieuwd wat ze er van vindt!
Ja hoor Star. Scheelt echt heel veel. Mijn vorige bestelling zou in Nederland ca. ¤ 60,-- kosten (excl. verzendkosten) en in Engeland was ik incl. verzendkosten omgerekend ca. ¤ 45,-- kwijt.

Ik kijk, voordat ik nieuwe producten bestel, eerst op de Ned. site, welk product ik wil, ga dan rekenen hoeveel ik kwijt zou zijn om dit vervolgens ook op de UK site te bekijken en daar te bestellen, omdat 't nou eenmaal veel goedkoper is.

En dat is nou het voordeel van het feit dat de pond lekker laag staat. Heerlijk!

Maar om nog even op een eerdere vraag van mij terug te komen ... heeft nu echt niemand een klein beetje Dreamcream voor mij over om te proberen? Ik heb er 2 x via de UK-bestelling om gevraagd, maar helaas niks gekregen. Wie o wie zou een klein beetje crème met mij willen delen, evt. tegen een stukje Honey ......?
Sallie68 ik heb wel wat Dreamcream voor je! Ik zit me alleen af te vragen hoe ik dat op kan sturen....Suggesties?
ziplockzakje, goed dichtmaken, nog een zakje eromheen, plakband eroverheen en in een (luchtkussen) envelop.

Zo doen ze het op het forum ook met vloeibaar spul.
O, Tallulah, dat zou geweldig zijn!

Overdoen in een klein potje misschien, in een plastic zakje en dan in een envelop. Is dat een suggestie (moet je natuurlijk wel net dat kleine potje hebben)? Evt. heb ik nog wel een of ander potje (komend uit zo'n reissetje) voor je dat ik jouw kant op kan sturen. Mail me anders even.
Ik zal eens even kijken of ik een klein potje kan vinden, en anders is zo'n ziplockzakje inderdaad een goed plan. Dat ik daar zelf niet op gekomen ben!

Ik heb je gemaild voor het adres.
dank voor alle info! Ik zal zo eens op de nederlandse site gaan lezen. Laat wel weten wat ik besteld heb!
quote:kaatje_85 schreef op 06 januari 2010 @ 16:54:

ziplockzakje, goed dichtmaken, nog een zakje eromheen, plakband eroverheen en in een (luchtkussen) envelop.

Zo doen ze het op het forum ook met vloeibaar spul.

Ik heb met net 3 minuten af zitten vragen wat een ziplockzakje is (las het woord verkeerd) maar ik heb hem

Oke, dan ga ik me ook waar eens wagen aan de engelse webshop! Bedankt!

Niet om te solliciteren naar ook een proefje van Dream Cream, maar ik ben ook erg benieuwd. Het is toch eigenlijk een soort bodylotion, maar wordt ook als gezichtscreme gebruikt?
Star, ik gebruik het als gezichtscreme! Pas sinds kort, dus veel kan ik er nog niet over zeggen.

Ben eigenlijk wel benieuwd naar Angels on bare skin. Zou die wel van iemand willen testen, maar heb alleen naar DC om te ruilen :(
Als jullie van alles uit willen proberen, zou ik me toch even aanmelden op het Lush forum.

Op het proefjesruiltopic kun je alles proberen en ruilen.

Echt ideaal, zo ben ik ook aan alles gekomen, en in het jaar dat ik nu Lush gebruik weet ik precies wat mijn favorieten zijn, maar weet ik ook wat ik nooit zal bestellen!
Ik heb maandag 28 december bij lush uk besteld, maar nog niets ontvangen. Gewoonlijk heb ik het binnen een week, zal ik nog even wachten, of denken jullie dat ik al contact op moet nemen met de klantenservice ?
even mailen naar de klantenservice en een track en trace nummer opvragen van je pakket.
Yes, 15 feb gaan we op vakantie, en er is ook een bad! Eindelijk kan ik dan weer bubblebars kopen! Ik denk dat het de comforter, Flosty gritter gaan worden, en ik twijfel nog tussen pop in the bath en creamy candy. In ieder geval lekker zeoet allemaal, haha!
Tallulah ... ik weet niet of 't inmiddels achterhaald is, maar ik heb je gemaild.

Elleninspe: ik heb wel eens gelezen op 't Lush-forum, maar om me daar nou ook al actief aan te melden. ppppp, ik heb 't met dit forum al zo druk .
Heb me ook sinds kort daar aangemeld. Wel leuk. En al twee leuke ruils gedaan.

Ik gebruik Dreamcream nu een aantal maanden als gezichtscreme, bevalt me echt goed. Fijn spul.

Verder ken ik Lush sinds de zomer, kreeg toen een pakket bij een abonnement op de Maria Claire was een mooie aanbieding!

Nu gebruik ik bijna alleen nog maar Lush-spul (behalve tandpasta, wax en haarlak!)
Everytime you make a typo, the errorists win.
quote:pezuls schreef op 07 januari 2010 @ 17:30:

Yes, 15 feb gaan we op vakantie, en er is ook een bad! Eindelijk kan ik dan weer bubblebars kopen! Ik denk dat het de comforter, Flosty gritter gaan worden, en ik twijfel nog tussen pop in the bath en creamy candy. In ieder geval lekker zeoet allemaal, haha!Wat leuk! Wij 1 feb, ook heerlijk met bad! Zit nu al te kijken wat voor lekkers ik allemaal aan ga schaffen :-D Niet TEveel, anders wordt de aanbieding toch nog een dure vakantie Maar kijk er wel helemaal naar uit!
@Sallie, heb ik gezien...ik ga vandaag even naar een wat grotere supermarkt op zoek naar ziplockzakjes

Ik mail je zodra ik de dreamcream heb gepost. Oja, ik hoef er niks voor terug hoor.
Ik heb voor het eerst ook wat badspullen besteld. We gaan in de vakantie naar een huisje met een bad....ben heel benieuwd.

En dit keer kreeg je nog gratis spullen bij je bestelling.

Samen met Elle de bestelling gedaan, zodat ik haar creditcard kan lenen . En we krijgen voor 20 euro gratis spul heb ik begrepen. Joepie!

Ben zo benieuwd wat er in zal zitten!

Ik heb ooit eens een proefje dreamcream gehad, maar ik vond het niet wat. Volgens mij heb ik nog wel een beetje, en ik heb ook wel een ziplockzakje, dus Tallulah, als het niet lukt met je zakje wil ik mijn proefje wel naar Sallie sturen.

Elle, is het al binnen????

**edit, het is een heel klein beetje, maar ik stuur het met liefde naar je toe**
Kaatje, ik heb lush gemaild, en ze hadden vertraging ivm kerst oud/nieuw drukte, en de overlast van de sneeuw. Als het goed is, zal mijn pakket vandaag, of morgen bezorgd worden.

P.S. track and trace code is er niet als je RM besteld.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven