3000+ Deel 18
woensdag 6 januari 2010 om 21:51
Ελλα φιλρακια
3000+
het kletsgroepje waar ook serieus gepost wordt, waar we samen geinen en grienen, waar maar drie regels gelden en dat zijn:
-respect voor elkaar.
-persoonlijke postings niet quoten.
-verdriet wordt niet vergeleken: elk leed is leed.
Have fun en we zullen zien hoe snel dit topic weer vol is...
Zus, met je 10.000 postings.
Bam en Floor, volgende week zijn jullie thuis
No en Bi van ons allen
*Minny mag onder geen beding en onder geen enkele omstandigheid geknuffeld worden*[/quote]
.
vrijdag 8 januari 2010 om 18:44
vrijdag 8 januari 2010 om 18:47
Ik ga mijn mini even helpen met opruimen van lego ( heeft ze de hele middag lief meegespeeld ) en dan haar naar bed brengen en de was opruimen ( ministapel dus maar gelijk doen dan he) en dan ben ik de hele avond beschikbaar
Nou ja hele avond... LeukerT vroeg of ik nog online kwam vanavond ( beetje domme vraag he aan Freakie ) maar goed die wil waarschijnlijk ook nog even zijn ei kwijt....
Tot later lieverds!
Nou ja hele avond... LeukerT vroeg of ik nog online kwam vanavond ( beetje domme vraag he aan Freakie ) maar goed die wil waarschijnlijk ook nog even zijn ei kwijt....
Tot later lieverds!
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
vrijdag 8 januari 2010 om 18:48
YESSSS SGAAPIE (IK MOET HELAAS EVEN SCHREEUWEN, WANT DOOR EEN BEPAALD TOPIC HEB IK EEN NARE PIEP IN MIJN OREN)
SUPER WIJFFIE
Alle gekheid op een stokkie: Feessie - ik haal de alcoholvrije prosecco ff uit de koelkast om een toost uit te brengen op je -
SUPER WIJFFIE
Alle gekheid op een stokkie: Feessie - ik haal de alcoholvrije prosecco ff uit de koelkast om een toost uit te brengen op je -
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!