Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Summer, ik ben ook benieuwd hoe je nieuwe baan bevalt! Heb ik vanmorgen niet eens kunnen vragen..

Lelie, in verliefdheid kun je je erg verliezen, maar het is ook erg leuk.. maar het blijft een BM..

Noa, de dates zijn "afgesloten", de 1e was spijtoptant, hij en ik wilden allebei niet verder, 2e was Saaimans, die ik wel leuk vond, maar die smste een paar dagen later van verder contact af te zien en derde was G. die met mij verder wou maar ik niet met hem.

En dan was er dus de uitsmijter: Cman.

Er is nu nog een GM waarmee ik lange gesprekken heb over polyamori. Daar heeft hij het ook vaak met zijn vrouw over. Dit omdat hij na zoveel jaar een verhouding kreeg. Is over en nu zijn er gesprekken hoe nu verder met zijn vrouw en hij wil zijn huwelijk wat opener laten zijn. Hij heeft me eerder gevraagd of ik met hem wilde eten en ging toen op vakantie. Is terug en heeft datum voorgesteld en komt naar mijn woonplaats rijden. Leuk.

En dan is er nog die buurman aan de overkant. Die zat toevallig (?) bij mijn rechttegenoverburen toen ik er zaterdagavond uitgenodigd werd te borrelen. Alleenstaand, 43 jaar, ziet er leuk uit, maar ja, hij kreeg wel mee dat ik toen die avond zat te wachten op Cman die bij mij zou komen...

LM, ik hoop dat je je niet af laat schrikken door mijn wat aarzelende opmerking over de verandering bij FBM.. want ik ben wel benieuwd naar je verhaal erover.
Wat is het rustig hier

Nou Shape, wat een mannen heb je "afgewerkt" he, de afgelopen tijd...;-)

Noa beterschap !

Ja Summer, hoe gaat het met je baan en ben jij wel helemaal beter?

AM is ook verkouden en zielig...ach ja, mannen met een griepje zijn gelijk ernstig ziek he?
Hello ladies, mn nieuwe baan bevalt goed, wel erg veel nieuwe indrukken dat is wel erg vermoeiend. Ben nog steeds erg verkouden en heb nog wel een schorre en pijnlijke keel maar t gaat al wel wat beter. Ben zojuist thuis en ga lekker douchen en dan aan de wijn denk ik. Fijn weekend iedereen!
Summer, doe rustig aan, kom lekker bij.. tis weekend!

Mir, heb je dan ook drie dagen gratis RP? Is de verliefdheid er nog steeds bij jou en AM?

Ik wil ook drie dagen RP, kan iemand mij niet daarvoor aanmelden ? Alle datebare mannen op mijn msn afgewerkt op een paar saaie na dan.

En dat etentje met GM zie ik niet als een date (weet niet hoe hij het ziet trouwens, het ging allemaal van hem uit, hij vroeg of ik uit eten wou, hij stelde een datum, tijd en plaats voor.. op zich mag ik dat wel, dat initiatief.

Heb geen RP, maar wel vaatwasser en bad dus \\:-)//

Janneke, waar zit je?

Cardhu, nog steeds zo in love?
Haha Shape met vaatwasser en bad, ja ben jaloers hoor !!

Maarr..je woont wel ver weg...

Je kan je helaas niet aanmelden voor 3 dagen gratis.

Als je al eens full member bent geweest en je verlengt dat een poosje niet, dan nodigen ze je 3 dagen gratis uit in de hoop dat je weer member wordt.

Nou, mijn 3 dagen gratis zitten erop. Heb er een paar leuke uitgepikt en ook mail/msn adressen uitgewisseld. Ben benieuwd !

Shape, ja met AM en mij gaat het (nog altijd dagelijks!) contact nog steeds

heel leuk, lief en gezellig; wordt een saai verhaal he....;-)
quote:summerxx schreef op 31 augustus 2007 @ 21:27:

Hello ladies, mn nieuwe baan bevalt goed, wel erg veel nieuwe indrukken dat is wel erg vermoeiend. Ben nog steeds erg verkouden en heb nog wel een schorre en pijnlijke keel maar t gaat al wel wat beter. Ben zojuist thuis en ga lekker douchen en dan aan de wijn denk ik. Fijn weekend iedereen!

Dat is fijn om te horen, rust lekker uit in het weekend!

Jemig, hebben AM en jij elkaar aangestoken of zo...
Zo, thuis.

Korte conclusie: vrij hopeloos volk in de stad, maar heb me goed vermaakt. Had eventjes smscontact met BM, maar ineens hield ie op met smsen. Vuile lul. Zal z'n vriendin wel hebben moeten naaien. Ik hoef hem ook niet meer. Met dat oneerlijke gedrag van hem! En dat ga ik hem nu dus even mailen!
Hm. Mail is de deur uit. Zonder spelfouten, maar wel keihard. Ik ben er verdrietig om, niet om de mail, maar om de situatie. Het is niet gelijkwaardig, maar dat is duidelijk. Dat doet pijn.

Ik wens hem succes met alles en verbreek het contact maar.

Douchen, ontspannen en naar bed.
Wow Lelie, hoe kwam dit zo opeens? Wel goed van je denk ik, uiteindelijk schiet je er toch niks mee op zo'n BM / GM (ik mag het zeggen... ) Knap van je om het contact te verbreken!

Ik heb heerlijk geslapen, was echt zooo moe van alle nieuwe indrukken. Net werd ik wakker en dacht já, ik ga het doen, ik ga naar de kapper vandaag. Heb dus meteen ff gebeld maar helaas is er geen plaats meer vandaag. Jammerrrr. Nu heb ik een afspraak gemaakt voor woensdag, wég met het lange sliertige haar op mijn rug, ik draag het toch nooit meer los omdat ik het niet mooi meer vind en té warm. Dus het is tijd voor een nieuwe look. Ze vroeg of ik voorkeur had voor wie en of het alleen knippen was. Ehhh wat is gebruikelijk? Ik legde uit dat ik er geen verstand van heb en nog niet zo goed wist wat ik psies wilde. Dus toen zei ze ik zet er wel knippen, stylen bij en dat je ook graag advies wil. Yes, gaat goedkomen. Mn vriendin had deze kapsalon aangeraden en zij heeft altijd heel erg leuk haar. Tóch jammer dat het vandaag niet kon nu had ik een léf bui maar goed, woensdag ga ik het ook gwoon doen.... Spannend maar heb er wel zin in ....
Jeetje Lelie, het is allemaal wel hoog opgelopen. Jammer dat het is ge-escaleert.

Summer, ik ben ook net terug van de kapper, en het zit goed, zoals altijd, heerlijk! Ik hoop dat jij straks ook heel tevreden bent over je kapper, dan hoef je niet meer verder te zoeken.

Ik heb een zomerfeest vanavond, daarna de kroeg in, komt goed.

AM is online, dus ik ga ff kletsen

Jannek, Nemo, hoe is het met jullie?

Shape, ga je werk maken van je overbuurman? En heb je je profiel op RP al aangemaakt
Lelie.. was het nou alleen dat hij niet terugsmste.. of was dat de druppel dat je het niet meer zag zitten met BM? Was dat een overdacht besluit of een emotionele impuls?

Heeft hij al gereageerd?

Mir, gezellig dat AM op msn zit bij je... als ik dat zo lees heb je wel contactmogelijkheden ook al is AM dan BM

Summer, mooi dat je nieuwe baan bevalt. Ben benieuwd hoe het je bij de kapper vergaat!

Mir, ik heb me inderdaad eerst voor gratis member ingeschreven bij RP zojuist. Net klaar. En meteen een berichtje, van een 28 jarige, die zich verontschuldigt voor zijn leeftijd ... ik heb mijn geboortedatum natuurlijk ingevuld en zelfs nog even in mijn tekstje gezet hoe oud ik ben...

Ik kijk wel of ik het weer om ga zetten in betaald membership.

En ja, waar zijn alle anderen? Pop, Cardhu, Janneke, Liefmeisje, Nemo bijv.. ?
Hoii,

Even een snelle reactie. Moet boodschappen gaan doen!

Eén en ander heeft iets anders uitgepakt dan gedacht. BM belde me vanochtend zonder mijn mail al te hebben gelezen. Ik merkte dat al aan hoe hij deed. Later heeft ie het gelezen en hij vond het erg. Juist ook frapant, want met zijn relatie was het nu toch wel echt op de klippen gelopen. Gister definitief besloten (door haar).

Dus naja, kortom: alles is anders nu. Misschien binnenkort wel een afspraak dus!

Mir, gezellig dat AM op msn zit bij je... als ik dat zo lees heb je wel contactmogelijkheden ook al is AM dan BM

ja maar dat wist je toch wel? Ik spreek hem op msn dagelijks !

veel plezier op rp !

allen, fijn weekend, ik heb weer een feestje en gordon, gerard joling en luv en zo komen ook zingen, dus wordt swingennnnn hihi
Lelie... oei.. spannend!! Maakt het opeens heel anders... Maar als zij het uitgemaakt heeft, zit je misschien nog met iemand met liefdesverdriet...

Mir, veel plezier vanavond!

Heb opeens regen van berichtjes van RP, en ja Lelie, er zit niet veel bij, je hebt gelijk... wat een armoede. Ik kan niet reageren, behalve "geen interesse" berichtjes terug sturen, maar dat is vooralsnog ook voldoende
Jaloers, jaloers... Nu zijn jullie wel naar de kapper geweest, behalve ik... Ik kan pas van de week terecht... Dus helaas niet met nieuwe look de stad in vanaaf. Too bad...

Lief dat er zo naar me gevraagd wordt met mij gaat het goed. Ik ben een beetje onder de indruk van je mooie grote stad Miran :):) en Noa natuurlijk ook en Jannek (waar ben je Jannekje, ik mis je een beetje!!) en natuurlijk aan het genieten van alle nieuwe dingen. Ik zit op dit moment nog even bij vriendje in huis maar ga morgen naar mijn eigen kamer verhuizen. Fijn hoor, heb al helemaal bedacht hoe ik het wil en ga maandag nog even lekker shoppen in de IKEA. En ook mn studieboeken ophalen, ook leuk!

Lelie, ik dacht dat ik vanmorgen al even op je gereageerd had maar blijkbaar niet op versturen gedrukt. Ik dacht sowieso wel dat hij niet zomaar jou zou laten gaan. Nu is het helemaal wel spannend allemaal, ik weet dat je al zo lang contact met hem hebt...Nu begint het toch wel spannend te worden, ga je nog even wachten om hem zijn vriendin een beetje te laten vergeten of toch snel afspreken?

Miran! Jouw avondje klinkt leuk hoewel totaal niet mijn stijl, het is vast erg gezellig. Veel plezier!

Shape, Summer, Pop, LM, fijne avond allemaal!

(Shape, Cardhu heeft een beetje min of meer afscheid genomen geloof ik van de week...)

Leuk Nemo, nieuwe spulletjes kopen is altijd leuk. Geniet ervan!

Gister op stap geweest maar heb echt geen leuke avond gehad, kwam helemaal chagrijnig thuis. Ik was maar met één vriendin. We gingen naar n kroeg waar buiten een bandje was maar dat viel gigantisch tegen en om elf uur ofzo stopte de muziek al. Toen werd er buiten nog wel wat muziek gedraaid maar eigenlijk had ik het om half twaalf alweer gezien, kwam gewoon niet meer in de stemming. Allemaal rare mensen, griezels van mannen enzovoorts. Kwam er nog zo'n stomme Engelsman een heel verhaal ophangen, mn vriendin ging er gezellig in mee, en ik had zoiets van afkappen die sukkel. Uiteindelijk kreeg ik haar toch mee naar een andere kroeg maar t was eigenlijk nergens echt gezellig. Dus toch weer terug naar de eerste kroeg. Bleek daar een jongen te zijn die ze leuk vond (ze had me al eens over hem verteld maar ik had hem nooit gezien) nu was ze dus constant met hem bezig, naast hem gaan staan, overdreven dansen en 'leuk doen', steeds met hem praten en ik hing er maar n beetje bij. De andere jongens die erbij waren vond ik ook niet interessant, ze waren mega dronken en maakten stomme opmerkingen over mijn cola. Ik moet toch zelf weten of ik cola drink of niet?! Sukkels! Op een gegeven moment wou ik dus echt naar huis (om 1 uur ofzo) maar ze wou nog niet mee. Ok, afgesproken dat we om half twee zouden gaan (op dat soort momenten baal ik dat ik geen eigen vervoer heb) Uiteindelijk stond ze weer met hem te kletsen en ik hing een beetje verveeld aan de bar, probeerde wat praatjes te maken met de meisjes die naast me stonden maar dat lukte ook niet echt, arrogante kut wijven. Anyways om half twee kwam ze teruglopen, zullen we gaan? Pfff. Ik heb er nog wel ff met haar over gehad in de auto terug, niet dat het veel hielp overigens.

Anyways vandaag zouden we met n hele groep ergens heen gaan maar ik heb besloten mn eigen plan te trekken en niet mee te gaan, heb geen zin om er weer maar n beetje bij te hangen, ik ben nog niet vrolijk vandaag.
Summer, al weer wat in een beter humeur? Als ik dat zo lees had je gewoon al direct een domper bij dat bandje en kwam het niet meer goed daarna... Je vriendin vermaakte zich wel en dat kan, een verschil in beleving van een stapavond. Vervelend, maar ik heb dat ook wel meegemaakt, dat ik het leuk vond en een vriendin helemaal niet, moest ik terug mee terwijl ik het nog leuk vond. Ik vind het toch nog wel goed van je vriendin dat ze zich wel hield aan de afgesproken tijd, ook al was dat dan voor jou te lang durend. Dat kan gebeuren en het kan ook zo zijn dat het de volgende keer andersom is.

Mir, leuke avond gehad?

Ik heb zo'n 60 reacties gehad op RP. Er zijn mannen die en een hartje sturen en bijna geen tekst op profiel hebben en geen foto, maar toch denken dat ik vandaag wel met hun ergens koffie wil drinken.

Met wie dan, denk ik dan?

Er zit 1 leuke bij, kunstenaar uit onze hoofdstad. Die heb ik geschreven.

Cman was gisteren voor het eerst weer online zag ik, maar sprak mij niet aan, ondanks dat hij altijd zei dat ik de enige was op zijn msn. Ik heb er nog wel moeite mee dat het contact zo raar geeindigd is. Ik ben offline gegaan toen, was ook al laat. Ik ben hem nog uit mijn hoofd kwijt en zou het wel prettiger vinden een tweezijdig gesprek nog te hebben, niet zoals het nu gegaan is.
Hallo,

nou Summer, ik kan me bij je aansluiten (maar dat had je inmiddels al vernomen): mijn avond/nacht viel ook tegen. Ik twijfelde uberhaupt al om te gaan, want voelde me al niet denderend, maar toch maar gegaan. Ach, saaie avond, stomme mensen en ik was moe. Ik was gelukkig met mijn auto gegaan, zodat ik kon gaan wanneer ik wilde. M'n vriendin is gelukkig heel flex, regelde één van haar SV's, dus ik kon gewoon naar huis zonder me schuldig te voelen naar haar.

Vandaag een rustdagje. Ik ga zo lekker broodjes maken voor mezelf en op de bank hangen. Ik denk aan BM (die geen BM meer is, maar hoe moet ik 'm dan ineens noemen?) en hoop hem steeds nog te spreken...

Leuk Shape dat je zoveel leuke reacties hebt, misschien een date voor jou één dezer dagen dus?

Nou, toedeloe!
Lelie, nog niets van (exB)M weer gehoord?

En het blijft maar binnenstromen... wel goed voor mijn ego, hoewel dat misschien alle nieuwe vrouwen gebeurt..

Oogst: 2 msn contacten en 2 mailcontacten, waarvan ik 1 alweer niets aan vind, iets staat me niet aan.

Ben niet zo snel daterig Lelie, maar zal ook niet meer zo lang wachten als met Cman.. hoewel dat door de situatie kwam.

De kunstenaar uit Noa, Jannekes, Mirs stad blijft mijn favoriet.
Ik heb hem gister nog een paar uur gesproken. Vandaag nog niet. Merk dat ik me moet inhouden niet te smsen of te bellen, ik wil me niet opdringen of claimend overkomen. Het is aan hem om nu weer contact op te nemen. Hopelijk belt hij vanavond nog even ofzo

Kunstenaar woont wel ver van jou vandaan dan hè Shape! Wat vind je leuk aan hem? Ben benieuwd..
Dag meiden! Eindelijk dan weer even een berichtje van mij,..

Wat is het rustig hier? Is iedereen de hort op of liggen we lui op de bank?

Lelie, wat spannend opeens...BM geen BM meer..Dus er zit nog wel een date aan te komen?

Nemo, lekker druk bezig dus met je huisje/kamer? Leuke spullen gekocht bij Ikea?

Summer, leuk je kapper-actie...ik heb dat soms ook van die bevliegingen, dan zal en moet ik ook echt dat doen en dan kan het vaak niet... wanneer heb je nu je kapper-afspraak, woensdag? Rigoureus een stuk eraf dus? Eng hoor!! Doe het je niet na!

Shape, jee wat een hoop reacties op RP?! Al een reactie terug op je mailtje?

Noa, hoe is het met jou? Was je ziek (of was dat iemand anders?)

Hier alles goed, heb echt een geweldig weeknd achter de rug. Gisteren de vrijgezelledag gevierd van mijn beste vriendinnetje, het was zooooooooo geweldig!! Iedereen heeft enorm genoten en we hebben echt de grootste lol gehad, in een foute tent beland nog 'savonds, dus was een latertje!! Maar wel een fantastische dag gehad!

Verder begreep ik dat jullie nieuwsgierig waren naar mijn FBM verhaal...

Hij heeft vorige week aangegeven dat hij toch ook gevoelens voor mij heeft... hij heeft dat nog nooit zo tegen me gezegd dus ik was compleet overrompeld. Het was natuurlijk heel fijn om het te horen, maar hij begreep ook dat hij het er zo niet makkelijker op maakt voor mij én voor zichzelf. Hij wilde toch zijn gevoel uitspreken naar mij toe, omdat ik toen ik de week ervoor het contact in een email echt compleet verbroken heb ik aangaf dat ik het idee had dat ik degene was die alleen gevoelens voor hem had en dat ik wist dat deze niet beantwoord werden. Het is allemaal heel verwarrend en lastig. We hebben het er eerst per sms over gehad, en toen wilde hij langskomen. In 1e instantie twijfelde ik of hij allemaal wel zo serieus was over zijn gevoelens en waar dit nu opeens vandaan kwam, was het geen smoes om mij weer het bed in te krijgen?? Uiteindelijk is hij toch langsgeweest en hebben we een serieus gesprek gehad, en aan alles kan ik voelen dat zijn gevoel echt is... Heb heel fijn in zijn armen gelegen en geknuffeld en gezoend (geen sex, omdat ik dat niet wilde) en dat voelde zó intiem... was heel gek, maar ook heel fijn...En nu is er toch een soort van rare situatie ontstaan... want hoe nu verder? We hebben het erover gehad, dat we elkaar eigenlijk alleen maar op een andere manier kennen... en dat we als we zouden willen kijken of het echt iets kan worden, er wel een soort van patroon doorbroken moet worden, en dat we dan eerst samen leuke dingen moeten gaan doen om elkaar ook op een hele andere manier te leren kennen, er zijn nog zoveel dingen die we niet van elkaar weten.

Maar goed, zover is het nog lang niet en misschien komt het niet eens zover.Hij neemt nu de tijd om definitief de knoop door te hakken,en te kiezen voor haar of voor mij... Ik merk dat hij het er moeilijk mee heeft, vanochtend nog een sms gekregen dat hij het moeilijk vindt om een besluit te nemen, omdat hij het gevoel heeft dat hij mij eerst beter moet leren kennen om een goed besluit te kunnen nemen. Ik heb hem gezegd dat hij misschien eerst maar eens een beslissing moet nemen over zijn relatie of hij daar mee verder wil of niet. Zo niet, dan kunnen wij verder kijken hoe we het aan willen pakken. Heb vandaag opeens weer het gevoel dat hij wel eens voor haar zou kunnen kiezen...ik probeer dan ook me zo min mogelijk in te beelden hoe het tussen ons zou kunnen zijn. Ik moet het zeker ook niet idealiseren, want er zal dan heel veel gepraat moeten worden, ook ivm de vertouwenskwestie. Maar goed, zover wil ik dus nog niet eens nadenken, merk dat ik mezelf probeer te beschermen voor de pijn die ik straks misschien ga voelen als hij voor haar kiest. Tot zover dus even mijn verhaal...

Nou meiden, ik ga zo even douchen en dan mijn bed in, even wat uurtjes slaap inhalen!!

Liefs voor iedereen!
Liefmeisje, kan ik je bereiken per mail/msn?

ja, maar hoe doe ik dat zonder dat iedereen mijn gegevens ziet??
Even op de groep zetten

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven