Gek?

08-01-2010 23:15 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo...,

Onlangs hebben 2 mannen (los van elkaar) mij uitgevraagd en ik heb met 1 van hen nu ook daadwerkelijk een datum geprikt. Met de ander moet ik nog wat afspreken. Hartstikke gezellig zou je denken en dat moet het ook zijn. Maar....nu komt de onzekere ik in mij boven. Nu ik met 1 van hen heb afgesproken, mag ik nu ook nog op een date met de ander? Ik vind het beide leuke mannen, heb ze geen enkele toezegging gedaan van verliefde gevoelens, dus hopelijk geen verwachtingen van hun kant. En hé, ik ben een vrijgezelle vrouw, ik mag er van genieten.

Maar toch....is het gek dat ik dit soort bedenkingen heb?

Wat vinden jullie?
Begrijpelijk, maar onterecht.

Precies zoals je zelf zegt, het is nog erg vrijblijvend zo.

Have fun en geniet ervan!
Ik vind het niet gek...geen van beiden is een eggie... nah dan kan je toch gezellig kennismaken met beiden? Je bent toch nog niet serieus met een van hen.
Ik snap dat je het 'gek' vind om met beide op stap te gaan. Maar in eerste instantie is het toch voor de fun?

Geniet er van, streep (als het ook partner materiaal is) de voors en tegens van beide mannen lekker tegen elkaar weg.

Het is jouw leven, en je moet er van genieten.

Doe niets wat niet goed voelt voor jezelf, maar zolang het voor jou goed voelt moet je het gewoon doen.
Maak gebruik van je eigen motto
Dansen is leuker dan lopen
Ik begrijp je ergens wel maar je bent met geen van beide mannen serieus dus ga lekker met ze op stap!

Veel plezier.
Die mannen hebben misschien ook wel meerdere afspraken. Dus ik zou me niet te bezwaard voelen.

Stel dat nummer 1 helemaal leuk blijkt, dan kun je nummer 2 nog altijd afzeggen.(Toen mijn vriend mij ontmoette had hij ook een date staan voor de week erna, die heeft ie afgebeld, omdat hij het niet eerlijk vond t.o.v ons beide, omdat ie met mij verder wilde).

Je hoeft echt nog niet te kiezen voordat je een van beide hebt ontmoet.
Je bent elkaar toch nog geen eeuwige trouw verplicht voordat je uberhaupt de eerste date hebt gehad. Gewoon van genieten! Blijkt de eerste na de eerste date echt zooooo geweldig te zijn dat de vonken er van afspatten, dan kan je nummer 2 altijd nog afzeggen. Heb vaak genoeg meerdere dates door elkaar gehad...nooit rot over gevoeld. In een relatie is er nog tijd zat om trouw te zijn!
Gewoon doen! Gezellig toch?

Je hebt nu gewoon een luxe probleem

Geintje hoor..

Je hebt je toch niet vastgelegd aan 1 van beide mannen? Je kunt dus gewoon doen waar je je prettig bij voelt.
Bedankt allemaal voor de reacties!

Dat had ik even nodig.

Heb er ook heel veel zin in en inderdaad, heb niemand trouw beloofd en ik wil het gewoon gezellig hebben.

XX
In Amerika is dit heel normaal!! Dit is dus daten!

Voelt gek omdat wij het niet gewend zijn, maar probeer het gewoon een keer!!!
Stien, goedzo!! Geniet er van en wees blij dat er maar liefst twee mannen zijn die jou zien zitten.
Tip : noem ze allebei schatje, dan kan je je in ieder geval niet vergissen!
quote:Bronny schreef op 09 januari 2010 @ 01:28:

Tip : noem ze allebei schatje, dan kan je je in ieder geval niet vergissen!
ik zeg 'Gewoon Doen!'

Stel dat de eerste niks aan is...laat je wellicht voor niks de tweede lopen
Juist heel leuk!

Misschien krijg je zo wel leuke vrienden erbij, hoef toch niet altijd voor een relatie?
Maar stel nu eens dat het wel meer is dan alleen uitgaan met elkaar? Vriendin van mij leerde iemand via RP kennen. Nou aantal keren gebeld, volgens vriendin enorme klik. Elkaar ontmoet, zoenen, diepgaande gesprekken, sms'jes dat hij haar helemaal geweldig vond en hij wel verliefd kon worden blablabla. Maar ondertussen bleef hij dapper op RP zoeken, ook na meerdere keren elkaar gezien te hebben. Ze zijn niet met elkaar naar bed geweest.

Naar mijn mening (en ook die van vriendin) hadden ze nu toch wel een relatie. Hij vond van niet en ´rechtvaardigde´ daarmee zijn bezoekjes op RP.

Ik ben wel benieuwd hoe jullie hierover denken. Is er nou wel of niet sprake geweest van een (beginnende) relatie?
Ik vind dat er pas sprake is van een relatie op het moment dat je daar met elkaar over gepraat hebt. Anders loop je altijd het risico dat de ene vindt van niet en de ander van wel.
quote:Letgo schreef op 09 januari 2010 @ 11:47:

Ik vind dat er pas sprake is van een relatie op het moment dat je daar met elkaar over gepraat hebt. Anders loop je altijd het risico dat de ene vindt van niet en de ander van wel.Mee eens, beide partijen moeten het met elkaar eens zijn daarover. Maar waarom stuurt deze man dan steeds dat soort berichtjes? Ja, tuurlijk, aan het lijntje houden, andere 'chickies checken', maar inmiddels is wel duidelijk dat deze man dat voortdurend doet en dus alle vrouwen wegrennen.
Ik heb ooit in de kerstvakantie...veel tijd over..een aantal dates gepland...de eerste was gelijk raak en toen heb ik die andere jongens afgebeld...maar als bij de eerste date geen klik is...dan mag je gerust verder daten...vind ik dan...
quote:gelukkigmeisje schreef op 09 januari 2010 @ 12:09:

Ik heb ooit in de kerstvakantie...veel tijd over..een aantal dates gepland...de eerste was gelijk raak en toen heb ik die andere jongens afgebeld...maar als bij de eerste date geen klik is...dan mag je gerust verder daten...vind ik dan...Maar zeg je dat dan ook? Zeg je dan ook tegen de 'eerste date zonder klik' dat er inderdaad geen klik is? Of date je rustig met deze 'date zonder klik' verder, naast allee andere dates?
quote:Muis66 schreef op 09 januari 2010 @ 12:09:

[...]

Mee eens, beide partijen moeten het met elkaar eens zijn daarover. Maar waarom stuurt deze man dan steeds dat soort berichtjes? Ja, tuurlijk, aan het lijntje houden, andere 'chickies checken', maar inmiddels is wel duidelijk dat deze man dat voortdurend doet en dus alle vrouwen wegrennen.Komt op mij over dat zo'n man je misschien wel ok vindt, maar toch blijft zoeken of er misschien nog een leuker exemplaar rondloopt. In de tussentijd houdt hij je achter de hand. Ik denk dat dat ook een beetje een nadeel is van datingsites. Het aanbod is zo groot.
quote:Letgo schreef op 09 januari 2010 @ 12:32:

[...]

Komt op mij over dat zo'n man je misschien wel ok vindt, maar toch blijft zoeken of er misschien nog een leuker exemplaar rondloopt. In de tussentijd houdt hij je achter de hand. Ik denk dat dat ook een beetje een nadeel is van datingsites. Het aanbod is zo groot.Is dus ook wat ik aan de vriendin aangaf, maar ja, die blijft maar aan hem hangen. Hij reageert nu alleen als zij dat doet en komt ook regelmatig niet opdagen bij een afspraak.
Muis...deze man komt op mij over als iemand die lekker wil daten. Maar ik ben het eens met je dat als iemand SMS'ed over verliefdheid en als er gezoend wordt, dat er dan wel sprake is van meer dan alleen een vriendschap. Of dit dan direct een 'relatie' is, da's weer een tweede. Maar ik kan het me van je vriendin voorstellen dat ze het zo ziet.

Als het bij mij met de 1e date zo klikt, dan weet ik niet of ik met de 2e uit zou gaan. Ik ben geen type van eerst het eea uitproberen en dan een keuze maken. Dan wil ik ook echt voor iemand gaan. Voorlopig heb ik met 1 een datum geprikt en met de ander afgesproken het aan de 'spontaniteit' over te laten :-)
@ Muis: Bah, klinkt als een vervelende man. Dat hij zich niet wil binden, kan ik nog inkomen. Maar dan kan je een ander nog wel met respect blijven behandelen. Jammer dat mensen die verliefd zijn soms hun verstand lijken te verliezen.

@ Stien: Lijkt me een prima instelling. Mocht de eerste relatiemateriaal zijn, dan kan je er natuurlijk vol voor gaan. Zou het zelf denk ik ook zo aanpakken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven