Bezemtopic deel 5 alweer
vrijdag 8 januari 2010 om 21:06
ik weet nog de dag dat ik mijn spiraaltje liet plaatsen. Wat was ik daar ziek van. Itsman heeft een dag vrij genomen op zijn werk en bijna de hele dag naast me op bed gezeten tenzij hij naar de winkel was om iets voor me te halen (een keer of vier). Dan weet je wel dat het met de liefde goed zit
Dat zie ik ook helemaal terug bij Jonna en HM
Dat zie ik ook helemaal terug bij Jonna en HM
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
vrijdag 8 januari 2010 om 21:15
quote:HoiPippiLangkous schreef op 08 januari 2010 @ 20:34:
Bot. Bij een botte lul past een bot mes.
Breekt je hart he HM als je lief zo'n pijn heeft? Meer dan dat......ik zou het zo graag over willen nemen. En dan ben ik toch een beetje typisch een vent, want ik kan er niet zo goed tegen om machteloos te zijn.
Bot. Bij een botte lul past een bot mes.
Breekt je hart he HM als je lief zo'n pijn heeft? Meer dan dat......ik zou het zo graag over willen nemen. En dan ben ik toch een beetje typisch een vent, want ik kan er niet zo goed tegen om machteloos te zijn.
vrijdag 8 januari 2010 om 21:17
vrijdag 8 januari 2010 om 21:42
vrijdag 8 januari 2010 om 22:04
Jonna kijk je uit op die trap. Anders moet die schat je ook nog naar boven slepen. Happy je bent een man naar mijn hart. Ik hoop dat de pijnstillers inmiddels werken. Welke heb je nu?
Ze vertellen toch nooit alles. Om gek van te worden.
Fus wat klinkt dat leuk dat broeden. Ik ben jaloers op je bad. Ik wou dat ik die nu ook een had.
Pips ik heb niet geduimd. Had het gemist. Ik hoop dat alles goed ging.
Mamz spannend hé, dat ze al naar een andere school gaan.
En ook leuk al die scholen bezoeken. Hoe vind oudste het? Zeker spannend.
Itsman is ook al zo lief.
De assistente van de neuroloog belde vanmiddag dat de neuroloog nog een afspraak wil. Maar die had ik al staan voor dinsdag. Ik vind het een vaag teken. En de vlekken zijn er nog steeds. Wordt er een beetje gestoord van ondertussen.
En donderdag dan ook nog naar de orthopeed. Ik heb het er maar druk mee.
Fysio kan niets voor me betekenen wat de rekening betreft en het is ook niet slim om er niets aan te doen. Dus veel oefeningen voor thuis meegekregen en de afspraak dat ik 1 x per week kom.
Die zorg van tegenwoordig is te gek. Ik heb er een hele discussie met de fysiotherapeut over gehad. Erg interessant maar ik heb er niets aan. En hij heeft mijn rug flink gekraakt. Auw. Mijn pijnstillers waren ook op en die heb ik dus van de fysio nog een keer bij moeten halen bij de HA. Gelukkig zonder problemen. Ze zeggen een beetje te snel dat een paracetamolletje ook werkt. Bij mij dus niet.
We kunnen af gaan tellen wat de meet betreft. Leuk. Jammer dat Gold niet naar de grote meet kan. Moet ik Willempie zoeken met een ander.
Slaap lekker allemaal.
Ze vertellen toch nooit alles. Om gek van te worden.
Fus wat klinkt dat leuk dat broeden. Ik ben jaloers op je bad. Ik wou dat ik die nu ook een had.
Pips ik heb niet geduimd. Had het gemist. Ik hoop dat alles goed ging.
Mamz spannend hé, dat ze al naar een andere school gaan.
En ook leuk al die scholen bezoeken. Hoe vind oudste het? Zeker spannend.
Itsman is ook al zo lief.
De assistente van de neuroloog belde vanmiddag dat de neuroloog nog een afspraak wil. Maar die had ik al staan voor dinsdag. Ik vind het een vaag teken. En de vlekken zijn er nog steeds. Wordt er een beetje gestoord van ondertussen.
En donderdag dan ook nog naar de orthopeed. Ik heb het er maar druk mee.
Fysio kan niets voor me betekenen wat de rekening betreft en het is ook niet slim om er niets aan te doen. Dus veel oefeningen voor thuis meegekregen en de afspraak dat ik 1 x per week kom.
Die zorg van tegenwoordig is te gek. Ik heb er een hele discussie met de fysiotherapeut over gehad. Erg interessant maar ik heb er niets aan. En hij heeft mijn rug flink gekraakt. Auw. Mijn pijnstillers waren ook op en die heb ik dus van de fysio nog een keer bij moeten halen bij de HA. Gelukkig zonder problemen. Ze zeggen een beetje te snel dat een paracetamolletje ook werkt. Bij mij dus niet.
We kunnen af gaan tellen wat de meet betreft. Leuk. Jammer dat Gold niet naar de grote meet kan. Moet ik Willempie zoeken met een ander.
Slaap lekker allemaal.
vrijdag 8 januari 2010 om 22:22
Oudste heeft er wel zin in, het valt in een logeerweekend bij zijn pleegmoeder *ik vind het een retezwaar woord, maar zij vindt het wel gaaf* en het leek hem wel leuk om dan met zijn drietjes naar zo'n school te gaan.
Over paracetamolletjes gesproken: ik vrees dat ik nu hoofdpijn heb als gevolg van teveel medicatie. Ben er mooi klaar mee: elke ochtend hommeles, en soms komt het 's avonds al weer opzetten. Maar zie maar eens van die pillen af te blijven als innemen betekent dat je een dag verder kunt zonder koppijn en niet innemen betekent dat je binnen een uur op overgeven en knallende kop staat
Heb helegaars geen tijd om af te kicken.
Over paracetamolletjes gesproken: ik vrees dat ik nu hoofdpijn heb als gevolg van teveel medicatie. Ben er mooi klaar mee: elke ochtend hommeles, en soms komt het 's avonds al weer opzetten. Maar zie maar eens van die pillen af te blijven als innemen betekent dat je een dag verder kunt zonder koppijn en niet innemen betekent dat je binnen een uur op overgeven en knallende kop staat
Heb helegaars geen tijd om af te kicken.
vrijdag 8 januari 2010 om 23:14
Hallo meisjes, ben alsmaar weg of onderweg maar probeer jullie wel te blijven volgen hoor.
Jonna, wat ontzettend kl*te dat je zo'n pijn hebt, zeker omdat je daar niet op voorbereid was.. Ik hoop dat de nieuwe pijnstillers goed werken!
Pip, spannend dat gesprek van Mr N.. ik ben benieuwd!
HIer is het dus lekker druk maar alles ok.
Ik ga nog ff bankhangen en dan pitten.
Slaap lekker allemaal!
Jonna, wat ontzettend kl*te dat je zo'n pijn hebt, zeker omdat je daar niet op voorbereid was.. Ik hoop dat de nieuwe pijnstillers goed werken!
Pip, spannend dat gesprek van Mr N.. ik ben benieuwd!
HIer is het dus lekker druk maar alles ok.
Ik ga nog ff bankhangen en dan pitten.
Slaap lekker allemaal!
zaterdag 9 januari 2010 om 08:03
zaterdag 9 januari 2010 om 08:36
zaterdag 9 januari 2010 om 08:41
Goeiemorgen
Zoeb, dan ga je de 30ste hier toch even lekker in bad? Neem een goed boek mee en gewoon doen Zet ik de verwarming voor je aan, leg een lekkere handdoek klaar en dan kun je even lekker met je rug ontspannen!
Mamz, het klinkt erg onhandig, hoofdpijn krijgen van medicatie. Misschien toch even mee naar de huisarts?
H-M, iemand pijn zien hebben is gewoon kut he? En dat de dokter het maandag nu maar eens duidelijk verteld!
Jonna, gelukt met naar beneden gaan?
Oh, ik heb vannacht van half 9 tot zes vást geslapen. Wat wordt je dan toch lekker uitgerust wakker! Héérlijk! Nu alleen oppassen dat ik al die energie niet meteen zo gebruik dat ik weer total loss ben
Zoeb, dan ga je de 30ste hier toch even lekker in bad? Neem een goed boek mee en gewoon doen Zet ik de verwarming voor je aan, leg een lekkere handdoek klaar en dan kun je even lekker met je rug ontspannen!
Mamz, het klinkt erg onhandig, hoofdpijn krijgen van medicatie. Misschien toch even mee naar de huisarts?
H-M, iemand pijn zien hebben is gewoon kut he? En dat de dokter het maandag nu maar eens duidelijk verteld!
Jonna, gelukt met naar beneden gaan?
Oh, ik heb vannacht van half 9 tot zes vást geslapen. Wat wordt je dan toch lekker uitgerust wakker! Héérlijk! Nu alleen oppassen dat ik al die energie niet meteen zo gebruik dat ik weer total loss ben
zaterdag 9 januari 2010 om 09:23
Goedemorgen allemaal
De pijnstillers schijnen hun werk te doen, al was het gisterenavond nog even k*t om de trap af te komen.
Inmiddels heeft Jonna weer praatjes voor 2 en heb ik de eerste opdrachten alweer kunnen noteren.
Ik heb Jonna gedouched
De eerste was zit al in de wasmachine.
De laatste van gisteren in de droger.
Het boodschappenlijstje ligt klaar.
De gordijnen zijn open zodat zij vanuit haar stoel op de aangekondigde sneeuwstorm kan wachten.
De verlichting in de gang aansluiten
De badkamer moet gedaan worden.
Stofzuigen
Hachee maken voor vanavond
En op de rest wordt nog gebroed
Fijne dag allemaal!
De pijnstillers schijnen hun werk te doen, al was het gisterenavond nog even k*t om de trap af te komen.
Inmiddels heeft Jonna weer praatjes voor 2 en heb ik de eerste opdrachten alweer kunnen noteren.
Ik heb Jonna gedouched
De eerste was zit al in de wasmachine.
De laatste van gisteren in de droger.
Het boodschappenlijstje ligt klaar.
De gordijnen zijn open zodat zij vanuit haar stoel op de aangekondigde sneeuwstorm kan wachten.
De verlichting in de gang aansluiten
De badkamer moet gedaan worden.
Stofzuigen
Hachee maken voor vanavond
En op de rest wordt nog gebroed
Fijne dag allemaal!