Bezemtopic deel 5 alweer

11-11-2009 10:29 2990 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het oude is alweer vol. Wat zijn we ijverig aan het bezemen.

1e bezemtopic

2e bezemtopic

3e bezemtopic

4e bezemtopic

Linkje naar deel 6
Woehaa, Zoonlief in actie

Er staat een reggae cd op waarin het achtergrondkoortje steeds 'peaceful' zingt. Zoonlief zit lekker mee te zingen, alleen zingt hij dan "pistoooool"
en HM is ook nog een hardwerkende huisman. Dat is itsman ook dus ik heb ook niets te klagen eigenlijk

wat heb je een geweldig zoontje fuss

Ik ga de 30ste ook niet kunnen, ik heb een late dienst helaas. Baal er wel van maar aangezien Januari vijf weekenden heeft moet ik er drie werken

Vandaag op het lijstje:

- Werken

- Eten inslaan voor het werk want mijn collega verwacht dat we ingesneeuwd raken

- Opruimen
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Nog maar een veer in je bevallige derrière HM? Ik vind je echt een super vent!

Zo, nageltjes gedaan, stukkie gelopen (2.5 km maar, de kou ging wel maar de wind was nie leuk nie, dus een route voor de wind gezocht ) gedouched. Nu ontbijten met gekookt eitje en vers sap en mijn lieve man
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Ja, is dat lekker Pips, verse man?

Jammer Its dat je moet werken Maar dan maar de grote meet oke?

Ik kreeg net het buzzpakket binnen: een hele doos met Aziatisch eten. Dat wordt lekker koken de komende tijd
Booschappen zijn binnen!

Ik zat me rot te ergeren aan een man achter mij in de auto,duwen duwen,haalt ie me in,rijdt ie 300 meter verder bij de rotonde tegen zijn voorganger aan.Eigen schuld,dikke bult!Ben ik nu heel erg als ik vertel dat ik stiekem heel hard moest lachen

Happy,jij hebt zeker geen leuke zoon in de aanbieding
Jammer Its!
Mag ik even mee doen met boffen op mijn lief?

Oke, hij komt een beetje traag op gang, maar dan IS hij er ook gewoon.

Ik denk dat ik hem maar hou..

Hi hi, lief en met een mooie kop, die H_M... Bloos je al?

Nieuwjaarsborrel gisteren was leuk. Gezellige,lieve mensen, ik voel me er helemaal thuis.

Voor we doorgingen belde mijn zus dat er een oom van ons op sterven lag. De man was nog niet zo oud, maar al lang ziek (een of andere longziekte) en nu ging het echt heel slecht dus apparatuur was uitgezet.

Vanmorgen belde ze weer dat hij was overleden.

Totaal niet onverwacht, maar toch ook weer wel. Bizar...

Begrafenis is waarschijnlijk woensdag.

Ik woon hier in een vestingstadje en dat is dus helemaal omringd door water. Nu kunnen we sinds vandaag weer de hele stad rondschaatsen. Net als vorig jaar, maar daarvoor was het 15 jaar geleden dat dat kon.

Ik hou niet van schaatsen, maar ik denk dat er wel een wandeling in zit...

Verder nog een wasje draaien en stofzuigen. Voor de rest heb ik geen bezemplannen.

Tot later lieve mensen!
Tja jammer van die grote meet, ik moet me nog afmelden...

Maar ik ben er wel bij de 30ste bij Fuss in B hoor, ik moet 's avonds wel naar een toneelvoorstelling dus ik blijf niet tot in de late uurtjes.

Ik zorg wel dat ik er op tijd ben om te helpen met broodjes smeren enzo

En ik kan weer mensen oppikken van het station:)
Ik moet er eigenlijk niet aan denken om dit weer te gaan hardlopen HPL, maar ik snap dat je denkt dat het al heel snel 19 september is. En als ik dan mag kiezen dan maak ik liever de badkamer schoon want daar is het lekker warm

Overigens vind ik eigenlijk niet meer dan normaal om even wat in huis te rommelen, gehandicapte Jonna of niet. Alleen die kattenbakken.....getverrrrr. En strijken ben ik ook niet echt goed in, dus als er iemand is die zich verveelt? Ik heb koffie en thee.....en koekjes en chocola en zo.....en hier sneeuwt het nog niet
mmmmz ik heb me laatst ook opgegeven als buzzer maar ik wordt nog niet uitgenodigd voor zulke dingen. Het zal wel komen ooit

Ik baal er ook wel van fuss en coebergh. De grote meet is in mijn buurt dus dan kan ik veel makkelijker even aanwaaien
Als je nou niet zo'n k*t eind weg woonde kwam ik wel hoor H_M

Je wil niet weten wat ik allemaal doe voor een lekker goed stuk chocolade
dan moet je bij itsman in de leer komen. Die kan beter strijken dan (als) ik.
Ik blozen GL? Welnee, ik hoor dat zo vaak dat ik het blozen wel ben afgeleerd

En ik heb helaas geen zoon Coe, en ook geen leuke broer. Mijn broers zijn allemaal watjes
quote:itsme26 schreef op 09 januari 2010 @ 11:13:

dan moet je bij itsman in de leer komen. Die kan beter strijken dan (als) ik.Ik kijk wel uit. Er moet nog iets zijn wat ik niet kan, want anders zou ik de perfecte man zijn en daar pas ik voor. Dat lijkt mij zó niet leuk.
Het was wel lekker hoor HM. Alleen die wind in je gezicht was heel naar.

Ik ga het eerst ff met mijn trainer hebben over die DtD-loop. Wil ff van haar weten wat wijsheid is wil niks forceren. Het gaat mij namelijk niet alleen om die afstand, sporten is voor mij de enige manier om mijn gewicht een beetje gezond te houden

Klopt hoor dat het normaal is dat je in huis dingen doet. Daarom vind ik je ook geen super vent, maar gewoon omdat je dat uitstraalt. In je posts, als je over Jonna praat en irl ook
quote:Goldielocks schreef op 09 januari 2010 @ 11:13:

Als je nou niet zo'n k*t eind weg woonde kwam ik wel hoor H_M

Je wil niet weten wat ik allemaal doe voor een lekker goed stuk chocolade Ik heb Côte d'Or.....helpt dat?
quote:HoiPippiLangkous schreef op 09 januari 2010 @ 11:16:

Klopt hoor dat het normaal is dat je in huis dingen doet. Daarom vind ik je ook geen super vent, maar gewoon omdat je dat uitstraalt. In je posts, als je over Jonna praat en irl ook OK, nu heb je mij aan het blozen......k*t.
quote:Happy_Me schreef op 09 januari 2010 @ 11:17:

[...]

Ik heb Côte d'Or.....helpt dat?Nu maak je het me wel heeel moeilijk....
Ik ben nooit zo goed geweest in het lokken van dames, en dat ben ik dus nog steeds niet. De chocolade helpt dus niet, de gevulde speculaas en boterkoek zal dan ook wel niet helpen.

Dus ik ga nu zelf de badkamer maar even doen, en de kattenbakken en zo....misschien dat jullie ondertussen wat tips kunnen posten hoe ik het wel voor elkaar krijg om dat uit te besteden
Bonus aanbieding zeker?

Coe, ik zou ook lachen hoor en Gold wat gaaf dat je stad al rond kunt schaatsen. Hier liggen de singels nog lang niet dicht hoor.

Oh enne broodjes smeren mag iedereen zelf doen hoor, ik zet gewoon alles op tafel

Hier komen de plinten vandaag op de muur. Heerlijk want dan kan ik eindelijk de boekenkast inrichten!
Hahahahah altijd leuk om een man te laten blozen.

Zo, de mannen zijn aan het gamen, ik lig in bed met Grey's en koffie
quote:Happy_Me schreef op 09 januari 2010 @ 11:21:

Ik ben nooit zo goed geweest in het lokken van dames, en dat ben ik dus nog steeds niet. De chocolade helpt dus niet, de gevulde speculaas en boterkoek zal dan ook wel niet helpen.

Hoe heb je mij dan.....? Oh wacht! Ik was degene die lokstofjes achterliet!

Ik heb de kerstboom afgetuigd en netjes ingepakt, Happy de boel naar zolder gebracht.

Radio staat lekker hard, Happy is aan het rommelen beneden, iets met de badkamer geloof ik

En de kattenbakken zijn ook al schoon, hij gaat als een speer!

Its, wat jammer! Helemaal niets aan te veranderen?

Gold, is de hamster nog weer boven water gekomen? En hoe is het met Puppy?

Hips, ben heel benieuwd wat je coach zegt over de DtD loop. Zou wel heel gaaf zijn als Nikki, jij en wij die zouden kunnen lopen zeg!

Hier sneeuwt het nog niet, jammer!
Geen spoor van beiden Jonna

Ik moet aankleden.

Goldman wil naar het schaatsen gaan kijken.

En hij maakt een uiensoepje
Even mijn lijstje bijwerken, want zo te lezen zijn de meeste van jullie alleen maar leuke dingen aan het doen.

Ik heb Jonna gedouched

De eerste was zit al in de wasmachine.

De laatste van gisteren in de droger.

De eerste was zit ook al in de droger

Het boodschappenlijstje ligt klaar.

De gordijnen zijn open zodat zij vanuit haar stoel op de aangekondigde sneeuwstorm kan wachten.

De badkamer moet gedaan worden.

Boodschappen doen

Kattenbakken verschonen

Nu nog:

De verlichting in de gang aansluiten

Stofzuigen

Hachee maken voor vanavond

Nu eerst even aan de koffie, en dan met al die lekkernijen die jullie nu moeten missen.

Nog tips voor de hachee???

quote:JonnaX schreef op 09 januari 2010 @ 12:06:

[...]

Hoe heb je mij dan.....? Oh wacht! Ik was degene die lokstofjes achterliet!

Dit ga ik nog wel eens uitgebreid uitleggen, wordt wel een erg technisch verhaal met hoe je via een Trojan en zo een bepaalde PC op afstand zo kan sturen dat je altijd bij mij uitkomt en zo......slaap ik nog een nachtje over

En ik sluit mij bij Jonna aan, het zou leuk zijn als jullie met zijn allen die DtD achter mij aan komen lopen
Lieeeff dat jullie allemaal zo blij zijn met jullie mannen

Jonna en H_M klinken in eider geval wel heeeeel happy met elkaar.

Gelukkig heb ik ook alle reden om blij te zijn met mijn liefje, hoewel het stoppen met roken hem wel even nogal eh.. fel maakt maar ach, dat gaat weer over zullen we maar zeggen.

Straks ff boodschappen doen en kadootje kopen voor een verjaardag waar we morgen heen moeten. Het weer lokt niet erg aan om naar buiten te gaan moet ik zeggen maar we gaan het zo toch maar doen... brrrrr

Trouwens.. ik zit hier nu lekker beneden aan de keukentafel naar jullie te typen op ons nieuwste speeltje: een laptop!! Fijn hoor!

Nou meisjes, ik ga ff mn jas opzoeken en dan de kou in...

Tot later!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven