3000+ deel 19!
zaterdag 9 januari 2010 om 14:47
14 Oktober 2009 opende Floor een topic voor de grap. Ze kon niet weten dat het topic uit zou groeien tot een topic vol met sterke, lieve en grappige dames (en zelfs een aantal heren) die elkaar enorm veel steun, afleiding en ja, zelfs liefde zouden geven.
Alle onderwerpen zijn hier bespreekbaar en iedereen is welkom! Wel hebben wel drie regels namelijk:
- We quoten zo min mogelijk van elkaar en al helemaal geen gevoelige informatie.
- We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie.
- verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed.
3000 plussers van het eerste uur Floor en BAM zijn tijdelijk verbannen naar Libelle! We missen jullie en zijn blij als jullie weer thuis zijn!
Ons 3000 plus nummer:
Thats what friends are for
zaterdag 9 januari 2010 om 18:07
zaterdag 9 januari 2010 om 18:12
quote:lunaan schreef op 09 januari 2010 @ 18:08:
[...]
Wij niet, en das bizar voor deze tijd van het jaar, normaal ligt er al sneeuw in de bergen en regent het veel, maar vandaag weer super weer.maar jullie doen daar sowieso alles anders dan de rest van Europa
[...]
Wij niet, en das bizar voor deze tijd van het jaar, normaal ligt er al sneeuw in de bergen en regent het veel, maar vandaag weer super weer.maar jullie doen daar sowieso alles anders dan de rest van Europa
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
zaterdag 9 januari 2010 om 18:13
Mijn moeder lag een week in coma voordat ze uiteindelijk overleed. Denk dat ze liever zelf had gekozen wanneer ze ging, maar helaas kreeg ze daar de kans niet meer voor. Toen ze overleden was, had ik eigenlijk al afscheid genomen. Daarna was het enkel nog wachten. Maar ook mijn moeder bleef eigenwijs tot het einde, zelfs in haar coma!
De hele dag zaten we in haar kamer, vanaf half 7 's ochtends, omdat de dokter had gezegd dat ze vandaag ging. Mijn pleegmoeder had me uit bed getrokken met de woorden "vandaag gaat het gebeuren Minny." Wat er zou gebeuren hoefde ze niet eens te zeggen, dat wist ik meteen. Vanaf half 7 lag ze daar...ik had nog snel mijn vader gebeld om erbij te zijn, ook al vond mijn oma dat absoluut niet leuk. Wachten, wachten en nog meer wachten. Met steeds groter verdriet. Ik zat de hele tijd in haar kamer, naast dr. En wat doet mevrouw? Precies op het moment dat ik 2 minuutjes weg ben om naar de wc te gaan omdat ik het echt niet meer hield, blies ze haar laatste adem uit. Alsof ze er op gewacht had.
De hele dag zaten we in haar kamer, vanaf half 7 's ochtends, omdat de dokter had gezegd dat ze vandaag ging. Mijn pleegmoeder had me uit bed getrokken met de woorden "vandaag gaat het gebeuren Minny." Wat er zou gebeuren hoefde ze niet eens te zeggen, dat wist ik meteen. Vanaf half 7 lag ze daar...ik had nog snel mijn vader gebeld om erbij te zijn, ook al vond mijn oma dat absoluut niet leuk. Wachten, wachten en nog meer wachten. Met steeds groter verdriet. Ik zat de hele tijd in haar kamer, naast dr. En wat doet mevrouw? Precies op het moment dat ik 2 minuutjes weg ben om naar de wc te gaan omdat ik het echt niet meer hield, blies ze haar laatste adem uit. Alsof ze er op gewacht had.