3000+ deel 19!
zaterdag 9 januari 2010 om 14:47
14 Oktober 2009 opende Floor een topic voor de grap. Ze kon niet weten dat het topic uit zou groeien tot een topic vol met sterke, lieve en grappige dames (en zelfs een aantal heren) die elkaar enorm veel steun, afleiding en ja, zelfs liefde zouden geven.
Alle onderwerpen zijn hier bespreekbaar en iedereen is welkom! Wel hebben wel drie regels namelijk:
- We quoten zo min mogelijk van elkaar en al helemaal geen gevoelige informatie.
- We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie.
- verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed.
3000 plussers van het eerste uur Floor en BAM zijn tijdelijk verbannen naar Libelle! We missen jullie en zijn blij als jullie weer thuis zijn!
Ons 3000 plus nummer:
Thats what friends are for
zaterdag 9 januari 2010 om 19:45
quote:gewoonpetra schreef op 09 januari 2010 @ 19:38:
@Minny, sorry, ik zal het nooit meer doen!
Beloofd.
Mag ik wel even afwassen? Krijg ik daar permissie voor?
*Waar is de permissie secretaresse gebleven eigenlijk*Die heeft een ban
Maar ik geef je wel toestemming hoor, als je maar niet te lang wegblijft.
@Minny, sorry, ik zal het nooit meer doen!
Beloofd.
Mag ik wel even afwassen? Krijg ik daar permissie voor?
*Waar is de permissie secretaresse gebleven eigenlijk*Die heeft een ban
Maar ik geef je wel toestemming hoor, als je maar niet te lang wegblijft.
zaterdag 9 januari 2010 om 19:47
Attentie.. onderstaande tekst is de update van Freak!
Hallo lieve lieve lieverds allemaal
Ik heb zojuist 50 bladzijdes bijgelezen
Even een samenvatting :
Jacky en Fries en Zjena hebben een feestje gehad want 3000 postings
Choco heeft net als Sgaapie een vast contract... gefeliciteerd meiden!!!!
Boogje plakt mooie plaatjes met tekst... en nu kan bijna iedereen dat
*ikke zo even oefenen*
Oh en Zjena figureert in Annie MG Schmidt ( wanneer wordt dat uitgezonden Zjena...wil graag kijken nl!)
Bloem heeft gisteren te veel gedronken samen met een leuke man op de bank maar leuke man is minder leuk want wilt niets meer ivm vertrek binnen 6 maanden....
En ook voor het stenen gooien akkefietje... wat een raar wijf zeg Bloem
Geen nachtzuster bij Bi.. grote paniek vannnacht maar onze aller aller grootste Kanjer Zjena heeft geholpen en gelukkig is het allemaal goed gekomen!!!!!!! voor Bi en familie
En uiteraard ook voor Zjena
Straat heeft zaterdag een zondag een date met twee verschillende mannen maar ook Migraine... sterkte meid ik hoop dat je snel opknapt... en vertel eens wat meer over die afspraakjes
Ibi heeft een leuke avond gehad en zich zelf niet volgevreten.. Way the go dear!!!!!
Iry heeft maar 4 vreetbuien gehad in de afgelopen twee weken en de cake teruggelegd bij de Appie
Mocy is al 6 ons afgevallen... heel goed en nu vasthouden he meid!
En we moeten allemaal stemmen op Zjena voor forummer van de maand Januari op win@viva.nl
Oh ja en Peet die kanjer van een zus van me heeft ook aageboden om vandaag even bij Bi te helpen
Nou dat was het ongeveer wel geloof ik....
iedereen even doneren op 123456789
Hallo lieve lieve lieverds allemaal
Ik heb zojuist 50 bladzijdes bijgelezen
Even een samenvatting :
Jacky en Fries en Zjena hebben een feestje gehad want 3000 postings
Choco heeft net als Sgaapie een vast contract... gefeliciteerd meiden!!!!
Boogje plakt mooie plaatjes met tekst... en nu kan bijna iedereen dat
*ikke zo even oefenen*
Oh en Zjena figureert in Annie MG Schmidt ( wanneer wordt dat uitgezonden Zjena...wil graag kijken nl!)
Bloem heeft gisteren te veel gedronken samen met een leuke man op de bank maar leuke man is minder leuk want wilt niets meer ivm vertrek binnen 6 maanden....
En ook voor het stenen gooien akkefietje... wat een raar wijf zeg Bloem
Geen nachtzuster bij Bi.. grote paniek vannnacht maar onze aller aller grootste Kanjer Zjena heeft geholpen en gelukkig is het allemaal goed gekomen!!!!!!! voor Bi en familie
En uiteraard ook voor Zjena
Straat heeft zaterdag een zondag een date met twee verschillende mannen maar ook Migraine... sterkte meid ik hoop dat je snel opknapt... en vertel eens wat meer over die afspraakjes
Ibi heeft een leuke avond gehad en zich zelf niet volgevreten.. Way the go dear!!!!!
Iry heeft maar 4 vreetbuien gehad in de afgelopen twee weken en de cake teruggelegd bij de Appie
Mocy is al 6 ons afgevallen... heel goed en nu vasthouden he meid!
En we moeten allemaal stemmen op Zjena voor forummer van de maand Januari op win@viva.nl
Oh ja en Peet die kanjer van een zus van me heeft ook aageboden om vandaag even bij Bi te helpen
Nou dat was het ongeveer wel geloof ik....
iedereen even doneren op 123456789
zaterdag 9 januari 2010 om 19:53
Zo... ik ben bijgelezen en een enorme berg spaghetti gegeten...
Jacky... vind jij het ook zo egoistisch?? Dan zijn we samen, ik vind het namelijk ook maar voor de lieve vrede zeg ik er niks over.
Bankje... Leuke avatar heb je
Appeltje... hele fijne avond lieverd
Peet... jij bent ook een schatje!!
En ik kreeg sms van Floor.. .zoooo lief.... zucht....
Jacky... vind jij het ook zo egoistisch?? Dan zijn we samen, ik vind het namelijk ook maar voor de lieve vrede zeg ik er niks over.
Bankje... Leuke avatar heb je
Appeltje... hele fijne avond lieverd
Peet... jij bent ook een schatje!!
En ik kreeg sms van Floor.. .zoooo lief.... zucht....