3000+ deel 19!
zaterdag 9 januari 2010 om 14:47
14 Oktober 2009 opende Floor een topic voor de grap. Ze kon niet weten dat het topic uit zou groeien tot een topic vol met sterke, lieve en grappige dames (en zelfs een aantal heren) die elkaar enorm veel steun, afleiding en ja, zelfs liefde zouden geven.
Alle onderwerpen zijn hier bespreekbaar en iedereen is welkom! Wel hebben wel drie regels namelijk:
- We quoten zo min mogelijk van elkaar en al helemaal geen gevoelige informatie.
- We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie.
- verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed.
3000 plussers van het eerste uur Floor en BAM zijn tijdelijk verbannen naar Libelle! We missen jullie en zijn blij als jullie weer thuis zijn!
Ons 3000 plus nummer:
Thats what friends are for
zaterdag 9 januari 2010 om 19:57
quote:Bianca40 schreef op 09 januari 2010 @ 19:53:
Jacky... vind jij het ook zo egoistisch?? Dan zijn we samen, ik vind het namelijk ook maar voor de lieve vrede zeg ik er niks over.
Ik vind dat écht niet kunnen lieverd.. zoiets zou mijn zus ook kunnen doen.. ik snap dat je er niets van wilt zeggen maar zij zou zich niet af moeten vragen of ze jullie tot steun kan zijn.. ze zou er eigenlijk gewoon móeten zijn.. voor jullie maar ook voor je mams.. grmbl.. ze wil haar herinneren zoals ze was en heeft al afscheid genomen.. ik kan daar zooooooooo boos over worden.. Bi.. (mijn zus heeft tegenover mij nog nooit een woord, kaartje, bloemetje of wat dan ook over mijn ziekte gezegd.. vandaar dat ze zo stom is.. eigenlijk niet eens meer de naam van mijn zus mag dragen.
Lieve Bianca:
Jacky... vind jij het ook zo egoistisch?? Dan zijn we samen, ik vind het namelijk ook maar voor de lieve vrede zeg ik er niks over.
Ik vind dat écht niet kunnen lieverd.. zoiets zou mijn zus ook kunnen doen.. ik snap dat je er niets van wilt zeggen maar zij zou zich niet af moeten vragen of ze jullie tot steun kan zijn.. ze zou er eigenlijk gewoon móeten zijn.. voor jullie maar ook voor je mams.. grmbl.. ze wil haar herinneren zoals ze was en heeft al afscheid genomen.. ik kan daar zooooooooo boos over worden.. Bi.. (mijn zus heeft tegenover mij nog nooit een woord, kaartje, bloemetje of wat dan ook over mijn ziekte gezegd.. vandaar dat ze zo stom is.. eigenlijk niet eens meer de naam van mijn zus mag dragen.
Lieve Bianca:
zaterdag 9 januari 2010 om 20:04
@Jackyr, bedankt voor het zoeken en plakken!
@freak, dank voor eht maken van update meid.
@Zj, ik heb geen idee wanneer MJ programma begint, kijk ff op tv gids online meisje
@Bi whats up met je zus? (Had jij een zus? kdacht alleen superstoerelievedoordewereldfietsende broer!)
@Minny dank voor de permissie
En tja die ban probeer ik te verdringen, is psychiatrische afwijking hoor. Moeilijke situaties uit je geheugen bannen, maar k ben er errug goed in
@freak, dank voor eht maken van update meid.
@Zj, ik heb geen idee wanneer MJ programma begint, kijk ff op tv gids online meisje
@Bi whats up met je zus? (Had jij een zus? kdacht alleen superstoerelievedoordewereldfietsende broer!)
@Minny dank voor de permissie
En tja die ban probeer ik te verdringen, is psychiatrische afwijking hoor. Moeilijke situaties uit je geheugen bannen, maar k ben er errug goed in