Blunders in alle soorten en maten

09-07-2008 20:37 830 berichten
Alle reacties Link kopieren
Op de seks-pijler is een blunder-in-bed topic.

Maar ik wil meer. Ik wil alle blunders horen. Zodat ik heerlijk slap van het lachen kan bedenken dat ik iig niet de enige mafketel op aarde ben.

Op een goede dag sta ik te douchen, mijn dochtertje van 2 is in de huiskamer aan het spelen. ( we woonden toendertijd op een klein flatje, douche zat t.o. huiskamer dus ik kon dochter zien, vooooor ik de mmaffia over me heen krijg )

Ineens hoor ik loeiende sirenes ! Kuuuuuuuuuuut, een ramp, een ramp.

Druipend ren ik onder de douche vandaan, sluit in volle glorie alle deuren ( inc balkon ) en ramen. ( In de huiskamer, uitkijkend op het rijtje huizen recht tegenover mij.) Gooi de tv aan op de regionale zender... En bedenk dat het gewoon de 1ste maandag van de maand 12.00 is.

Hoogzwanger was ik met mijn schoonzusje aan het winkelen. Ik struikel over een stoeptegel die net 3mm hoger lag dan de andere ( die gewoonte heb ik ) En val voorover , ik begin te gieren van de lach, plas in mijn broek, waarop omstanders roepen "haar vliezen breken, ze begint te bevallen " en Bah.
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
.
tessaa wijzigde dit bericht op 25-07-2010 13:06
Reden: privacy
% gewijzigd
Geweldige topic, heb dubbel gelegen van het lachen. Goed voor je mood! Rijst-roken hahaha

Ik had een collega die best wel irritant was. Had altijd het hoogste woord, liet je je verhaal niet afmaken, altijd sterke verhalen, verhief zijn stem als je eens mee wilde praten zodat hij alle aandacht bleef houden etc. Met een andere collega zaten we een keer te grappen over hem. Op een gegeven moment (ik weet niet hoe het kwam) kregen alle collega's de mail, inclusief hij. Oeps... Leg dat maar eens uit!!

Een andere blunder.. ik had mijn lenzen niet in en zonder lenzen zie ik nog wel genoeg om te functioneren, maar geen details. Ik stond met een vrouw te praten die ik net had leren kennen (een bekende van mijn schoonfamilie). Ik zag dat haar make-up uitgelopen was en twijfelde of ik er iets over zou zeggen. Ik besloot het uiteindelijk te zeggen. Zegt ze terug: dat is geen make-up, maar een litteken. Ik schaamde me enorm. Gesprek was meteen doodgeslagen. Oeps....

Heb er vast nog wel meer, maar nu even geen inspiratie. Tijd om naar huis te gaan
Wat een hilarisch topic haha.

Ik werkte vroeger bij een supermarkt als 15jarige, en de moeder van een van onze oudere collega's was nog een ehmm aparte vrouw. Ze was bij mij aan de kassa geweest en daarna had ik pauze met nog wat collega's. Zei ik tegen een collega (tevens vriendin) ' de moeder van miep was ook nog bij me aan de kassa, hahahaha' En ik zat een beetje te grinniken en met mijn hoofd te schudden. Iedereen was helemaal stil, niemand zei iets. Bleek dat een van de collega's de zus van Miep was, het was dus ook haar moeder. Ik werkte er nog niet zo lang en wist dus nog niet hoe de verhoudingen lagen ;) Ik heb me maar snel uit de voeten gemaakt met de mededeling dat mn pauze om was.

Op de middelbare school liep ik met een vriendin het gebouw in. Ze vroeg welk vak ik als eerst had. ' Frans, van meneer Ter Horst, gatverdamme hoe saai wil je het hebben'. Keek ik achterom, en 2 meter achter me stond meneer Ter Horst. Hij kon er wel om lachen maar ik schaamde me rot.

Ik stond er altijd bekend om dat als ik het over iemand had, diegene dan altijd net achter me stond. Zo ook een keer in de supermarkt, (ik was een jaar of 12) en ik ging niet meer om met een vroeger vriendinnetje van me, we hadden een beetje ruzie. Dus ik zei tegen een vriendin die naast me stond dat Bianca toch zo'n raar mens was en dat je daar echt niet mee om wilde gaan (ja heel bitchy was ik toen, schaam me er nog voor), kijk ik om en daar staat Bianca's moeder, die het niet kon laten om een opmerking over mijn uitspraak te maken. Ik zei nog 'ja euh het gaat om een andere Bianca'.

Ook moest ik een keer een doos bonbons voor mijn oma halen. Ik was met 2 vriendinnen in de supermarkt, we hadden de rest van de boodschappen al gehaald en liepen richting de kassa. Opeens riep ik ' Oh ja ik moet nog die condooms halen voor mijn oma!' Ik bedoelde natuurlijk bonbons, ik weet ook niet waar ik met mijn gedachten zat hahaha ik kon wel door de grond zakken.
Leuk topic!

Ik heb er vast wel meer, maar deze weet ik nog van de middelbare school: samen met een vriendin liep ik rondjes door de aula (uiteraard om de jongens van de bovenbouw te spotten ), en terwijl we liepen speelde ik wat met een snoeppapiertje en een aansteker. Toen er van het snoeppapiertje niet veel meer over was gooide ik het in de prullenbak, waarop mijn vriendin vroeg of ik het 'vuur' wel goed uitgemaakt had. Ik dacht van wel, ik zag immers geen rook en had hem 'uitgewapperd'. Toen, nadat we een paar meter verder waren gelopen, we opeens een behoorlijk geroezemoes hoorden, keken we om en zagen we een héle grote vlam uit de prullenbak komen! Oeps.. Ik heb me gedurende de pauze, met een bonkend hart, maar even schuil gehouden achter de kapstokken...
mijn leven is een aaneenschakeling van blunders haha ik kan er zo een boek vol van schrijven...

eentje was:

toen ik een jaar of 11 was wilde ik ook weleens lief zijn.. ik had bedacht dat het alleraardigst zou zijn als ik wat te eten zou maken voor mijn moeder... en dat als ze thuis zou komen er een heerlijk maaltje voor haar klaar zou staan...

dus ik aan de gang.... aardappeltjes geschilt en in de pan gedaan... maar ik had niet verzonnen dat daar water bij moest... (aardappeltjes worden toch nooit met water opgediend?? of wel soms??)

wát een smerige rookbende werd het binnen de korste keren zeg!! er kwam gewoon blauw rook vanaf... ik raakte er allemaal een beetje van in paniek dus het duurde ff voordat ik het gas uit had gezet....

ow ja : en nog een hele stomme...

ik heb een blauwe maandag bij een banketbakker gewerkt.. op de 2e dag (een zaterdag) stond de winkel vol klanten.. ik moest de slagroomsoesjes snel in de vitrine leggen... ik nam dat nogal letterlijk en vluchtte met de schaal de winkel in.. helaas viel er 1 slagroomsoesje en gleed ik daarin uit... ik verdween zo whoepss achter de balie... klanten keken verschrikt of ik wel oke was.. maar ik durfde niet echt op te staan... ik schaamde me werkelijk kapot...

en ook ik heb er nog veeeeel meer..... als ik er weer eentje weet zal ik die weer posten.. kan mij het ook schelen ik schaam me inmiddels niet zo heel snel meer
Mogen dronken blunders ook? Jawel toch?

Ik was,,, 17 en op een feestje geweest van een vriendinnetje. Die had haar ouders zo ver gekregen dat er een fles passoa en een aantal breezers aangeschaft waren. Haar neef was er ook, en die vond ik wel interessant. Om niet op te vallen nam ik dus een breezer, en nog een, en een glas passoajus, en nog een...

(een deel van de avond ben ik vergeten maar ik herinner me nog dat ik op de grond lag en dat die neef aan me vroeg 'jeetje, erg goed kun jij niet tegen drank he?' en toen wegliep. So much for mijn coolheid...)

Ik ben op een gegeven moment op de fiets gestapt maar na een paar meter merkte ik al dat ik nevernooit niet thuis zou komen op deze manier. Ik belde dus mijn vader op, ik wist dat die op een feestje in de buurt was. Helaas kon ik blijkbaar erg goed verbergen dat ik dronken was, want hij zei 'oh, ja, kom maar naar het feestje van Oom, dan kun je met ons meerijden.'

Ik daarheen gefietst, naar binnen gelopen waar Oom en Tante zaten temidden van een hele grote groep vrienden en familie. Oom stond op om zich door mij te laten feliciteren maar in plaats daarvan liep ik naar Buurvrouw en heb een half uur met haar staan kleppen over hoe leuk het toch was op Oom's verjaardag. (achteraf zei Buurvrouw dat ze het toch zó gezellig had gehad met mij )

Op een gegeven moment zei Tante, die wel iets vermoedde, 'Pak anders even een stoel erbij'. Ik liep naar achter, en dacht nog 'hee, waarom staat die stoel achter me?' en kukel vol achterover. Later bleek dat ik vol tegen de plantenbak aan was gebotst en dat ik+varen+een heleboel potgrond gezellig samen op de grond lagen. Mijn ouders besloten toen dat het wel een mooi moment was om naar huis te gaan en hebben me de auto in gebonjourd.

Dit verhaal moet ik al járen aanhoren van mijn jongere neefjes en nichtjes die het werkelijk hilárisch vinden.. ik niet zo.
Ik woon in een flat met 2 liften. Ik stond vanmorgen in m'n eentje in de ene lift en was me nog even aan het fatsoeneren (jas dicht, muts op, haar vast) en toen ik op de BG kwam, voelde ik dat m'n shirt niet goed in m'n broek zat. Dus ik loop door de hal en graai met beide handen naar m'n shirt en prop het in m'n broek, jas omhoog en trek als laatste nog even m'n broek goed op. Dit alles met MP3-speler op.

Toen ik de voordeur open deed, keek ik automatisch achter me, blijkt dat de andere lift toevallig tegelijkertijd was aangekomen en dat daar dus vier mensen uit waren gestapt, pal achter mij. Dus ik moest lachen en zei "Oh! Ahum, goedemorgen." - en die mensen zeiden niks en lachten gewoon niet. Dat maakte het blundergevoel compleet...
Oja en nog iets stoms van mijn vriend; we waren bij zijn moeder en hij deed een ciabatta in de oven. Liet 'm 12 minuten (hij werd niet bruin) bakken en haalde hem er toen toch maar uit, want hij was wel gewoon hard/krokant.

Ik wilde hem snijden, maar het was één grote crouton geworden. Dus ik vroeg hoe hoog hij de oven had gezet. Hij antwoordde dat die alleen maar op 180 of 360 graden kon. Bleek nou - had 'ie het brood in de magnetron gelegd, op 360 watt... Kijk, daarom kook ik nou over het algemeen (en verpest ik de was over het algemeen haha, die doet hij dan weer)!!

Z'n mannelijke trots was trouwens wel zo groot dat hij alsnog heel moedig drie stukjes heeft opgegeten en ook nog durfde te beweren 'dat het wel meeviel'... Right!

Hij moet echt pijn gehad hebben aan z'n lippen/tandvlees/gehemelte haha!
Ik houd het topic wel alive hoor vandaag!

Vanavond heb ik kerstdiner van m'n werk, aangezien ik help met de organisatie ga ik gelijk om 17u naar het restaurant en heb ik mijn jurkje + al m'n make up dus nu al bij me.

Ben op de fiets en werk in centrum Rotterdam (Coolsingel). 5 minuten geleden bedenk ik me opeens 'waar heb ik eigenlijk mijn tas met spullen gelaten? Het zal toch niet...'

En ja hoor, GELUKKIG hing de tas nog netjes aan mijn fietsstuur, die vanaf half negen vanochtend naast het zebrapad van de drukste straat van Rotterdam geparkeerd staat.

Wie zegt dat het een criminele stad is
Een maandje later voel ik me zo vreselijk blunderig dat ik dit topic heb opgezocht. Dus ga ik vrolijk verder...

Na een lief momentje met mijn vriend moet ik snel de deur uit. Ik reis samen met een andere vriend en ben in een chaotisch gesprek verwikkeld. Ondertussen sms ik mijn beste vriendin over de lieve dingen die mijn vriend die avond had gezegd...

Ik kreeg vrijwel meteen een smsje terug: 'En dat stuurde je naar mij ' afzender: MIJN VRIEND!

Ik schaam me echt verschrikkelijk en ik hoop niet dat hij nu de indruk heeft dat ik ál zijn lieve uitspraken door-sms naar vriendinnen - dit was maar 1 keertje omdat we het er toevallig over hadden gehad de vorige dag...

Ik durf m bijna niet onder ogen te komen maar ja, vanavond wordt t m toch. Dan maar met een hoop zelfspot...
Bij de friettent;

Ik bestelde bitterballen, de man zegt "De bitterballen zijn op"

Zonder enige bijbedoeling flap ik eruit; "Heb jij dan zo'n lekkere balletjes ? "
Van mijn man kreeg ik met kerst een optische muis voor mijn laptop, optisch is dus niet met zo`n balletje aan de onderkant maar een laser (?) straal. De dag na kerst pak ik `m uit en plug `m in de USB-poort. Niks. Andere USB-poort. Niks. Alle instellingen nagelopen, moeders heeft er nog even mee gerommeld, het mocht allemaal niet baten. Dus er maar mee terug naar de winkel, en toen ze de muis daar aansloten deed dat kreng het dus wel! De verkoper vroeg ik thuis een muismat had, en ik vertelde hem dat ik het alleen maar op de keukentafel had uitgeprobeert. Verkoper: "en wat voor keukentafel heeft u dan mevrouw? Ik: "nou gewoon, van glas?"

Toen viel het kwartje pas....
Lang geleden was ik aan het langlaufen in Oostenrijk. Mijn vader filmde toen ik aan kwam. Ik weet nog dat ik zei in half nederlands half duits:"het ging goed....aber jetzt bin ich heiss! " Wist ik veel dat dat betekende dat ik nu geil was hahahahha! Ik ben daar nog jaren mee geplaagd.

Ik had moeten zeggen: mir ist's warm hahahaha
Vandaag had ik me toch een superblunder

Ik was bij de AH, maar terwijl ik de AH inkom

overvalt mij een hevige buikkramp. Ik dacht dat ik het

nog wel even kon volhouden (naar de WC gaan) maar

niet dus, de rest zal ik maar besparen maar wat voelde

ik me rot op dat moment..:(

Bij een baby is dat normaal maar bij iemand van 24!!

Kon wel janken op dat moment...
Blunders, wat leuk. Hebben jullie even!

Van Scouting hadden wij spreektijd gekregen tijdens de gemeenteraadsvergadering. We waren goed vertegenwoordigd. Ik moest natuurlijk haantje de voorste zijn en stapte met mijn grote bakkes als eerste de raadszaal binnen. Er lag een boek waar je je handtekening in kon zetten. Leuk dacht ik nog. Ze willen weten wie er allemaal komt en ik zet met een grote haal mijn handtekening en de naam van onze Scoutingclub. Want iedereen tekenen vond ik niet nodig. Komt de secretaris aan, blijkt dat alleen de raadsleden moeten tekenen. Dus die secretaris moest met type-ex in de weer.

Ik schaamde me een uur in de rondte.
Zoebie
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Ik was eens met een collega/vriendin naar Breda voor een dagje stadten. Om 5 uur 's avonds gingen we met onze armen en handen vol plastick tasjes op zoek naar een leuk restaurantje om de dag gezellig af te sluiten. We vonden een straat vol met cafeetjes en restaurantjes en het was super druk.

Omdat ik door alle aankopen de straat niet meer zag, dus ook de goot niet, verstapte ik me en pletterde met mijn hele hebben en houwen plat op mijn smoelwerk. In mijn val graaide ik nog naar vriendin, dus daar nam ik ook nog wat tasjes van mee. Ik lig daar en krijg een gigantische slappe lach. Ik kon niets meer zeggen alleen nog maar hikken. Omstanders stoven toe en dachten dat ik ...... huilde. "Gaat het mevrouw" (ieuw) "Heeft u zich pijn gedaan", "moeten we een ambulance bellen". en ik kon nog steeds niets zeggen. Ik keek vriendin aan en die kreeg ook nog de slappe lach. Ik krabbelde overeind en zei hikkend dat ik niets mankeerde. Ze snapten niet dat ik lachte en vonden het geloof ik maar flauw. Het erge was dat in de restaurantjes ook iedereen het had gezien. We zijn snel verder gelopen maar hebben de rest van de dag alleen maar lol gehad.
Jarenlang heb ik achter de balie gewerkt op mijn werk. De balie werd na slutingstijd met glas dichtgeschoven.

Op een dag was er na sluitingstijd nog een klant die mij haast smeekte om hem alsjeblieft nog te helpen, want hij had alleen maar een paar vraagjes. Ik probeerde nog voorzichtig te zeggen dat we de volgende dag pas weer open zouden gaan, maar kon het uiteindelijk niet weigeren. Heb het sleuteltje van die glazen schuivers gehaald en toch opengemaakt, zodat ik zijn verhaal goed kon aanhoren. Nadat ik die meneer toch nog geholpen had zei hij een paar keer dingen als "hartstikke bedankt, fijn dat u toch even wilde luisteren, dank u wel" en bla bla. Vervolgens steekt hij z'n hand uit en ik denk dat 'ie zo blij is met mijn hulp dat hij me een hand wil geven, dus ik steek ook m'n hand uit naar zijn hand. Om vervolgens te moeten zien dat zijn hand naar die glazen schuivers ging om het glas weer dicht te schuiven. Het ergste vond ik dat hij doorhad wat er gebeurde en om mij geen rotgevoel te bezorgen mij alsnog een hand gaf!!! Daardoor kon ik helemaaaaal door de grond zakken!!!!! Grrr...voelde me echt dom.
Ha ha dat van die hand geven heb ik ook een keertje gehad. In Barcelona bij het vliegveld een taxi genomen. De taxichauffeur steekt zijn hand uit om mijn koffer aan te pakken maar ik dacht dat hij me een hand wou geven en die gaf ik hem dus. Hij moest er ook om lachen.
6 dagen geen internet omdat de modem stuk is, vervolgens komt de monteur en die zegt:

Ja, die adapter hoort ook helemaal niet op deze modem, maar deze adapter en pakt een andere van de grond.
Ook iets stoms. Werkte pas in het net geopende restaurant van mijn vriend. Een klant bestelde 2 Sambucca's. Ik dacht dat het wel handig was om die alvast achter de bar aan te steken (lekker stom) dus loop met die 2 brandende drankjes door een volle zaak. De klant zei nog dat alle alcohol er nu uit was verdampt. " Ach zeg ik dan schenk ik er gewoon toch nog ff wat bij." Het glas was loeiheet. Ach ja beginnersfoutje...........
Op de dag van de aanvallen van 11 september was ik met een vriend in het centrum van Utrecht. In veel winkels en cafe's stond de tv aan, maar ik had de ernst van de situatie nog niet helemaal door. Op een gegeven moment zaten we bij de Mc Donalds en er was tussen mij en die vriend een lichte spanning/aantrekkingskracht, dus wilde ik vooral indruk op 'm maken. Ik had een Mc Chicken, maar kon die niet echt op m'n gemak eten, aangezien ik me te bewust was van zijn aanwezigheid en veel te bang om een stukje sla of saus te knoeien. Dus bedacht ik hem af te leiden door te wijzen naar de beelden op de tv en zodra hij zich omdraaide om naar de tv achter hem te kijken, nam ik gauw een hap van mijn Mc Chicken! Helaas nam ik in de gauwigheid een te grote hap en kwam er uit mijn broodje een lange sliert sla onder de saus mee die precies op mijn kin bleef plakken. Inmiddels was die vriend al weer omgedraaid en kreeg direct die grote sliert sla op mijn kin in 't oog!!! Heb het snel met een servetje weggeveegd, maar kon inmiddels al tig keer door de grond zakken!!! Had ik maar kipnuggets besteld!
Ik en narcose is geen goede combinatie. Ik heb op de verkoeverkamer (en ik weet het echt niet meer!!) de anesthesiemedewerkers en verpleging enorm uitgescholden omdat ik vermoedde dat ze mijn Nijntje knuffel, die ter versterking mee naar beneden mocht, niet hadden uitgelaten elke 2 uur. Hij was pas 3 en had dus regelmaat nodig! Theatraal gooide ik er ook nog achteraan dat ze hem ook vast niet beloond en gerustgesteld hadden. KONDEN ZE NU HELEMAAL NIKS! Gelukkig konden ze er wel om lachen toen ze het vertelden maar ik kon wel door de grond zakken (ookal was ik er niet helemaal 'bij' toen ik de voorstelling weggaf )
whahahaha zoomix! DIe is toch wel briljant!!!Fantastisch.. kom niet meer bij hier
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Op mijn eerste dag bij mijn nieuwe werkgever (dit speelt overigens al een paar jaar geleden) verbond ik de hoogste pief van het bedrijf door met de woorden: een of andere student ofzo. Dit terwijl ik dacht dat ik de betreffende persoon had weggeklikt. Wat niet het geval was. Gelukkig is het tussen mij en mijn nieuwe werkgever helemaal goed gekomen. Tussen mij en de hoogste pief overigens niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven