3000+ deel 19!

09-01-2010 14:47 3026 berichten

14 Oktober 2009 opende Floor een topic voor de grap. Ze kon niet weten dat het topic uit zou groeien tot een topic vol met sterke, lieve en grappige dames (en zelfs een aantal heren) die elkaar enorm veel steun, afleiding en ja, zelfs liefde zouden geven.

Alle onderwerpen zijn hier bespreekbaar en iedereen is welkom! Wel hebben wel drie regels namelijk:

- We quoten zo min mogelijk van elkaar en al helemaal geen gevoelige informatie.

- We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie.

- verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed.

3000 plussers van het eerste uur Floor en BAM zijn tijdelijk verbannen naar Libelle! We missen jullie en zijn blij als jullie weer thuis zijn!

Ons 3000 plus nummer:

Thats what friends are for
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames (en heren),

misschien een domme vraag... maar wat is 3000+ eigenlijk?
Enneaaa waar woon jij ong? Hoeft niet heul specifiek hoor!

65 zou je aanwijzing ook even weghalen
Noeks: domme vragen zijn er niet.

3000+ is niets meer en niets minder dat na 3000 postings het topic vol is. En we dus weer een nieuwe moeten maken. En dat hebben we al 19 keer gedaan
Ongeveer 15 km van Amsterdam
Hoi Noeks
Ik heb me aangemeld voor zo'n stopsite van Stivoro en ik krijg nu steeds meldingen dat ik nog zoveel peuken mag roken en dat ik nu moet zorgen dat alle rookwaar uit mijn huis is. Maar ik moet nog een heel pakje wegpaffen morgen en dan maandag rookloos door de rest van mijn leven........Maar deze keer zet ik écht door.

Ik wíl het gewoon niet meer PUNT.
En we kletsen over van alles en lief en leed wordt met elkaar gedeeld. Soms heel serieus, maar ook heel grappig.
Haha, oke! En hoe weet je dan dat je op 3000 zit?

Bij ons (in Brabant) heeft het trouwens echt zo'n beetje de hele ochtend en middag gesneeuwd! Maar het was van die stuifsneeuw... dus uiteindelijk maar een dun laagje.
Zo dat was de hond, nu naar de libelle

JustMe wil morgen horen hoe je dag was.

Meiden hier yamas, enne welkom

Fries jij bedankt voor je linkjes, oja die schaatser was een noor met een rood pakje, weet de naam niet meer.
heel veel succes 65. Ik ben er in maart 5 jaar vanaf
Hoi Enneaaa :-d!
Wow das goed van je 65meid!
quote:lunaan schreef op 10 januari 2010 @ 00:20:

Zo dat was de hond, nu naar de libelle

JustMe wil morgen horen hoe je dag was.

Meiden hier yamas, enne welkom

Fries jij bedankt voor je linkjes, oja die schaatser was een noor met een rood pakje, weet de naam niet meer.Dat was Johan Olaf Koss
quote:friezinnetje schreef op 10 januari 2010 @ 00:16:

Camping Appelhof ?Nee, daar stond ik zelf toen ik nog jong en mooi was. Hunnie zaten altijd op Terpstra
Succes 65!
Je weet dat je op 3000 zit omdat dat boven in de topic staat. We zitten nu op... 915 reacties
Oh ja Terpstra is er ook nog!
Nou noeks vanmiddag was ik er voor het eerst bij dat een oud topic werd afgerond... Het voelt een beetje als oude en nieuw... taken worden verdeeld ... wie zorgt voor het nieuwe topic , wie opent het, etc. En toen hebben we onze vingers blauw getikt om af te tellen.. . Een persoon hield de stand bij... denk ik.... ben hier ook nog maar net namelijk.
quote:friezinnetje schreef op 10 januari 2010 @ 00:21:

[...]

Dat was Johan Olaf Koss

Jaa die was het, Haha zet jou in als mijn geheime triviant schaatsen vragen wonder. (niks tegen straatje zegen hoor)

Friez, we hebben er 18 gedaan, zijn nu bezig met 19
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Oh sowwy, 18 keer dus Noek
Zo libelle hier ai kum.
ze zijn nog wakker Lunaan. Heb net even gespiekt
Noeks, is het je allemaal wat duidelijk? We zijn er nou toch dus kunnen we nog wel wat vragen beantwoorden
En nou is iedereen weg

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven