3000+ deel 19!

09-01-2010 14:47 3026 berichten

14 Oktober 2009 opende Floor een topic voor de grap. Ze kon niet weten dat het topic uit zou groeien tot een topic vol met sterke, lieve en grappige dames (en zelfs een aantal heren) die elkaar enorm veel steun, afleiding en ja, zelfs liefde zouden geven.

Alle onderwerpen zijn hier bespreekbaar en iedereen is welkom! Wel hebben wel drie regels namelijk:

- We quoten zo min mogelijk van elkaar en al helemaal geen gevoelige informatie.

- We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie.

- verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed.

3000 plussers van het eerste uur Floor en BAM zijn tijdelijk verbannen naar Libelle! We missen jullie en zijn blij als jullie weer thuis zijn!

Ons 3000 plus nummer:

Thats what friends are for
Alle reacties Link kopieren
quote:minny schreef op 10 januari 2010 @ 00:53:

Leuk, jonge lovers! Maar heb je er nou 2, of zijn jonge lovert en lattert dezelfde?Jaaaa, dat is dezelfde. Spaar me zeg, 2 kerels............heb al meer dan genoeg aan mijn lovertje op afstand
Heel mooi Noanne die tekst. Ik ga niet luisteren want ik heb geen zin om te huilen nu (en ben ook geen fan van Celine).

Slaap lekker.
@natemy hier kun je niet aan topicvervuiling doen hoor, want offtopic bestaat niet. Ik denk dat je je berichtje beter kunt plaatsen op het topic van Bi, want hier sneeuwt het onder.

Mn moeder gaat binnenkort overlijden :-(
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!
Dank je wel Noanne (snel genoeg?)
Dansen is leuker dan lopen
quote:65meid schreef op 10 januari 2010 @ 00:55:

[...]

Jaaaa, dat is dezelfde. Spaar me zeg, 2 kerels............heb al meer dan genoeg aan mijn lovertje op afstandIk dacht ook dat je er twee had. Dacht nog, sow das stoer.
Ik vind Celine eigenlijk verschrikkelijk, heb nog lang gezocht of niet een of andere andere artiest het liedje ook gezongen heeft, maar kon t niet vinden.
@natemy, ja hoor, snel genoeg
Haha, Noanne. Dat zou ik ook hebben gedaan. Alles beter dan Celine.
ik hou ook niet echt van Celine, maar dit is wel een heel mooi nummer
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:mocy schreef op 10 januari 2010 @ 00:59:

[...]

Ik dacht ook dat je er twee had. Dacht nog, sow das stoer.Er zijn tijden geweest dat ik er 2 (of 3) had maar die tijden liggen al ver achter me
lieve, lieve dames. Ik ga mijn bedje opzoeken!

Voor de nachtbrakers: Nog een fijne nacht

Voor zij die zo ook gaan slapen: Welterusten!
Net zoals er op mijn uitvaart iets gedraaid gaat worden van Dolly Parton
quote:65meid schreef op 10 januari 2010 @ 01:03:

[...]

Er zijn tijden geweest dat ik er 2 (of 3) had maar die tijden liggen al ver achter me Bluffert:) (nee hoor, ik heb die tijden ook gehad)
Vrouwen zijn eigenlijk best wel gemeen he Mocy?
Noanne, Dolly Parton is oké! Geweldige vrouw, mooie nummers en een hele aparte stem.
quote:65meid schreef op 10 januari 2010 @ 01:06:

Vrouwen zijn eigenlijk best wel gemeen he Mocy?Mannen doen er niet voor onder toch?
Ik zie me nog rennen in een discotheek tussen 2 zalen. In elke zaal zat een vriendje en ik maar steeds van de 1 naar de ander......................STRESSSSSSSSSSSSSSSSSSS
Ja, heb haar ook wel leren waarderen, en heel wat liever dan Celine. En ach, ik hoor er toch niets meer van hahaha.
quote:noanne schreef op 10 januari 2010 @ 01:08:

Ja, heb haar ook wel leren waarderen, en heel wat liever dan Celine. En ach, ik hoor er toch niets meer van hahaha.Daar kan je niet zeker van zijn Noanne.
Nou goed, nu ga ik echt slapen. Was door het berichtje van Bi mijn bedje weer uitgekropen.
Ik vind Dolly Parton ook wel mooi zingen. On the wings of a nightingale van de everly brothers is mijn uitvaartnummer. Kan er niks aan doen maar vind het gewoon een mooi liedje
quote:65meid schreef op 10 januari 2010 @ 01:07:

Ik zie me nog rennen in een discotheek tussen 2 zalen. In elke zaal zat een vriendje en ik maar steeds van de 1 naar de ander......................STRESSSSSSSSSSSSSSSSSSSVroegah vond ik dat ook leuk, maar op een gegeven moment was ik het zo zat. Heb nu gewoon een veel jongere man genomen (eentje) en rust in de tent.
@mocy, ga daar maar wel vanuit en als ik het wel kan, dan stop ik mijn oren dicht, want ik hou er niet zo van als er over me gesproken wordt en ik er niet op kan reageren hahaha
nou jullie hebben mij zeker niet gehoord
TRUSTEN FRIEZZZZZZZZZZZZZZZZZ, sorry

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven