3000+ deel 19!

09-01-2010 14:47 3026 berichten

14 Oktober 2009 opende Floor een topic voor de grap. Ze kon niet weten dat het topic uit zou groeien tot een topic vol met sterke, lieve en grappige dames (en zelfs een aantal heren) die elkaar enorm veel steun, afleiding en ja, zelfs liefde zouden geven.

Alle onderwerpen zijn hier bespreekbaar en iedereen is welkom! Wel hebben wel drie regels namelijk:

- We quoten zo min mogelijk van elkaar en al helemaal geen gevoelige informatie.

- We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie.

- verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed.

3000 plussers van het eerste uur Floor en BAM zijn tijdelijk verbannen naar Libelle! We missen jullie en zijn blij als jullie weer thuis zijn!

Ons 3000 plus nummer:

Thats what friends are for
Alle reacties Link kopieren
Iry, gewoon doen wat goed voelt voor jou en je bent altijd welkom
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Volgens mij heb ik helemaal geen begrafenisliedjes gekozen toen ik mijn uitvaart regelde. Moet ik toch maar eens aan gaan denken. Maar ja, wat zou het laatste liedje moeten zijn dan?
Ik heb het berichtje net gelezen Roos.

Pff... kippevel hier.
quote:iry schreef op 10 januari 2010 @ 01:24:

he Appel!Hee lieverd!
quote:minny schreef op 10 januari 2010 @ 01:26:

Volgens mij heb ik helemaal geen begrafenisliedjes gekozen toen ik mijn uitvaart regelde. Moet ik toch maar eens aan gaan denken. Maar ja, wat zou het laatste liedje moeten zijn dan?Waarom heb jij dat al geregeld Minny? (als ik zo brutaal mag zijn en als je geen antwoord wil geven ook goed).
Mensen, het was me een waar genoegen om hier voor het eerst te posten vanavond en vannacht. Ik duik nu mijn waterbedje in en ga morgen asociaal lang uitslapen. Fijne nacht allemaal en tot later.
truste Meid, slaap lekker
Trustuh meid.
quote:mocy schreef op 10 januari 2010 @ 01:28:

[...]

Waarom heb jij dat al geregeld Minny? (als ik zo brutaal mag zijn en als je geen antwoord wil geven ook goed).Oh dat heb ik al jaren geleden geregeld, voor de kinderen ook. Sterker nog, ik heb zelfs Dude er nog op staan, omdat hij het toch niet doet en ik niet straks de kinderen met die kosten wil laten zitten. Op zijn familie hoeven we ook niet te rekenen.
ik heb 2 van de 3 liedjes voor de crematie al uitgezocht, de 3e weet ik nog niet

eerste liedje

2e liedje is geen youtube van, maar het heet Een wondermooie dag en is van Schintaler
Minny: goh. Wel verstandig, vooral dat van Dude.
Welke crematie Roosje??
die van mezelf Appeltje, als het over heel veel jaar nodig is
Bam heeft deze omgedoopt tot het 3000+lied
Het is wel verstandig Roos en Minny. Maar ik heb voor mezelf dan zoiets als van dat is de goden verzoeken. Ben beetje bijgelovig.
Lieve meiden, we zijn weer thuis....

ik ga het hele verhaal even op mn eigen topic zetten. Het was zo intens mooi. En de kat... haar kat... hij voelde het!

voor allemaal

En Floor... lieverd... weer bedankt voor je sms

Enneh... de nachtzuster die gisteren niet op kwam dagen hebben we afgebeld. We hebben nog even overwogen om haar voor Jan Lul te laten komen... maar toch maar even gebeld
Slaap lekker meid 65!
Bianc
quote:rosanna08 schreef op 10 januari 2010 @ 01:37:

Bam heeft deze omgedoopt tot het 3000+liedDas lief!!!
Bianca, wat fijn voor jullie dat het zo intens en mooi was.
quote:rosanna08 schreef op 10 januari 2010 @ 01:37:

Bam heeft deze omgedoopt tot het 3000+liedDie moet in de OP!
Ben daar eigenlijk helemaal niet mee bezig om dingen vast te regelen voor mijzelf.

Misschien wel verstandig... want als vriend het moet doen, vrees ik dat ik weg gedragen word op Frans Bauer .
quote:iry schreef op 10 januari 2010 @ 01:40:

Ben daar eigenlijk helemaal niet mee bezig om dingen vast te regelen voor mijzelf.

Misschien wel verstandig... want als vriend het moet doen, vrees ik dat ik weg gedragen word op Frans Bauer .Das altijd nog beter dan op Dries.
Hey Bianca!

Hoe voel je je nu? Trek je het allemaal wel? Is er iemand bij je?
Binac.. fijn voor jullie dat juliie moeder te midden van de mensen waar ze van houd, en die heel veel van haar houden rustig is ingeslapen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven