3000+ deel 19!

09-01-2010 14:47 3026 berichten

14 Oktober 2009 opende Floor een topic voor de grap. Ze kon niet weten dat het topic uit zou groeien tot een topic vol met sterke, lieve en grappige dames (en zelfs een aantal heren) die elkaar enorm veel steun, afleiding en ja, zelfs liefde zouden geven.

Alle onderwerpen zijn hier bespreekbaar en iedereen is welkom! Wel hebben wel drie regels namelijk:

- We quoten zo min mogelijk van elkaar en al helemaal geen gevoelige informatie.

- We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie.

- verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed.

3000 plussers van het eerste uur Floor en BAM zijn tijdelijk verbannen naar Libelle! We missen jullie en zijn blij als jullie weer thuis zijn!

Ons 3000 plus nummer:

Thats what friends are for
Alle reacties Link kopieren
quote:appeltjesgroen25 schreef op 10 januari 2010 @ 02:02:

[...]

Is ook heel erg mooi.. Moet vaak janken bij dat nummer.Heb pas een begrafenis gehad.. bij dit nummer gingen de sluizen open hoor.
Oh Ier, weet je nog dat appelhond gisteren scheten lag te laten?

Ik zet de lap gisteren uit.. begint ie te kotsen!

Ben pas een uur nadat ik tegen je zei dat ik naar bed ging, naar bed kunnen gaan.

Was zielig voor m en durfde m niet alleen te laten. Maar het was ook zoooo vies.
quote:noanne schreef op 10 januari 2010 @ 02:02:

Owww moet even lachen hoor Mocy en ik zitten hier te gruwen van Celine, ik een uur zoeken naar een andere artiest. Zijn ze bij bi-familie celine fan.

Verder kan ik niet slapen.Soms moeten dingen zo zijn No
als je het maar uit je hoofd laat Min
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Minny, denk dat ik dan niet lach hoor. Maar t is nu wel grappig. Met deze zelfde humor heb ik een driekwart jaar geleden mijn uitvaart ook in elkaar gedraaid. Met een lach en een traan en veel you tube en Google. Ben er wel blij mee.
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!
Ik wil ook al die liedjes horen. NU! (laptoppie is er niet helaas).

No, ook al houden wij niet van Celine, ik kan me wel voorstellen dat anderen het wel mooi vinden. Gelukkig dat smaken verschillen toch.
Fly van Celine is ook een heel mooi nr. (alleen het einde had van mij wel iets anders gemogen want dat is een beetje abrupt).
quote:rosanna08 schreef op 10 januari 2010 @ 02:04:

als je het maar uit je hoofd laat MinIk was het niet van plan nee, niet totdat dochters een betere muzieksmaak hebben ontwikkeld in elk geval
No, heb je de door jou uitgekozen nummers op een cd gezet?

Heb je ook al de foto's en filmpjes uitgezocht? (Was laatst bij een begrafenis waar ze dat toonde op een groot scherm. Vond het heel mooi en aangrijpend en moest zelfs soms wel lachen, om gekke foto's).
ik had eind september 2 crematies in 2 dagen en beide dagen hadden ze hetzelfde lied

deze
quote:noanne schreef op 10 januari 2010 @ 02:05:

Minny, denk dat ik dan niet lach hoor. Maar t is nu wel grappig. Met deze zelfde humor heb ik een driekwart jaar geleden mijn uitvaart ook in elkaar gedraaid. Met een lach en een traan en veel you tube en Google. Ben er wel blij mee.Even voor de zekerheid controleren, die uitvaart bevat geen High School Musical en Teletubbies...toch? Toch Noanne? Toch?!
He bah Appel...

Misschien heb ik slechte invloed op Appelhond?
Ow we hebben toen ook nog even overwogen voor " dag vriendjes en vriendinnetjes, dit was het dan al weer, dag vriendjes en vriendinnetjes tot de volgende keer maar weer" te draaien.
quote:Bubbles_ schreef op 10 januari 2010 @ 02:07:

Fly van Celine is ook een heel mooi nr. (alleen het einde had van mij wel iets anders gemogen want dat is een beetje abrupt).Ik hou van abrupte eindes. Vind het bij concerten zo irritant dat je al staat te klappen en dan gaan ze nog door. Heb ik er gelijk geen zin meer in.
quote:noanne schreef op 10 januari 2010 @ 02:09:

Ow we hebben toen ook nog even overwogen voor " dag vriendjes en vriendinnetjes, dit was het dan al weer, dag vriendjes en vriendinnetjes tot de volgende keer maar weer" te draaien.
quote:iry schreef op 10 januari 2010 @ 02:08:

He bah Appel...

Misschien heb ik slechte invloed op Appelhond?Dat denk ik ook ja!
Nee, alleen bassie en Adriaan dus minny
Ik ga slapen!

Trusten en tot morgen!
Maar dat kan toch prima? Toch?
quote:noanne schreef op 10 januari 2010 @ 02:10:

Nee, alleen bassie en Adriaan dus minnyNee, niet echt toch?
Slaap lekker Appeltje!!
Ik ga niet alles verraden minny
Trustuh Appel.
Truste appeltje
truste Appeltje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven