3000+ deel 19!

09-01-2010 14:47 3026 berichten

14 Oktober 2009 opende Floor een topic voor de grap. Ze kon niet weten dat het topic uit zou groeien tot een topic vol met sterke, lieve en grappige dames (en zelfs een aantal heren) die elkaar enorm veel steun, afleiding en ja, zelfs liefde zouden geven.

Alle onderwerpen zijn hier bespreekbaar en iedereen is welkom! Wel hebben wel drie regels namelijk:

- We quoten zo min mogelijk van elkaar en al helemaal geen gevoelige informatie.

- We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie.

- verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed.

3000 plussers van het eerste uur Floor en BAM zijn tijdelijk verbannen naar Libelle! We missen jullie en zijn blij als jullie weer thuis zijn!

Ons 3000 plus nummer:

Thats what friends are for
Alle reacties Link kopieren
quote:iry schreef op 10 januari 2010 @ 03:16:

Ik denk dat ik na mijn dood de wereld nog kan verbeteren met mijn zelfingenomen kop maffe olifant
En beter laat dan niet Iry!
Hé, we zitten al weer op over de 1.000. Wordt morgen alweer een nieuwe geopend dan denk ik. Ik laat me niet zien morgen na dat gestress van vanmiddag, haha.
Zeg, kunnen jij en je zelfingenomen kop niet een tikkie eerder dan na je dood beginnen met de wereld verbeteren? Grote kans dat ik er dan zelf niet eens meer ben! Heb ik de hele tijd tegen die kop aangekeken, en dan kan ik niet eens mee profiteren als het eens iets van nut gaat doen!
Ben eigenlijk best wel beetje triestig geworden hier vannacht. Bianca haar mam, Noanne die zo dapper is. Raar toch eigenlijk, mensen die je irl niet kent.
Ik ben dan wel geen zoon, maar voor de rest is de tekst heel:

Herkenbaar
Irl niet kent, maar die toch vertrouwd lijken. Bizar maar ook mooi.

(wordt geloof ik tijd voor mij naar bed te gaan.....)
Ja ik ben al bij mijzelf begonnen min(moet je altijd eerst beginnen toch) maar dat blijkt een kutklus te zijn die lang duurt.

Ja ze hebben een paar nachtbrakers binnen gehaald,volgens mij gaan die delen ineens veel sneller
Er is nu een dag- en een nachtploeg idd, dan schiet het wel op
quote:minny schreef op 10 januari 2010 @ 03:25:

Ik ben dan wel geen zoon, maar voor de rest is de tekst heel:

Herkenbaar

Ga ik nu niet luisteren, ga ik helemaal in de modus.

Ik heb 2 zoons.
Gaat niet over een dode zoon hoor
quote:minny schreef op 10 januari 2010 @ 03:26:

Er is nu een dag- en een nachtploeg idd, dan schiet het wel op Maar ipv dat we elkaar aflossen, overlappen we elkaar ook, dus gaat het nog sneller.
quote:minny schreef op 10 januari 2010 @ 03:29:

Gaat niet over een dode zoon hoor

Oké, dacht ik ook niet aan hoor.

Als mijn zoons iets zouden oeten uitzoeken. Pfff, de ene is van de rap (van die heavy) en de ander van de salsa-hindoe-house en jan Smit (wat ik overigens een heel leuk ventje vind).
jankliedje voor mij

liedje
Jan Smith mag naast Celine Dion in de hoek een plakje cake knauwen en verder zijn mond dichthouden. Onder geen enkel beding mag hij zingen!
quote:mocy schreef op 10 januari 2010 @ 03:29:

[...]

Maar ipv dat we elkaar aflossen, overlappen we elkaar ook, dus gaat het nog sneller.ja wij horen bij de dag EN de nachtploeg...hmmm.
quote:iry schreef op 10 januari 2010 @ 03:32:

jankliedje voor mij

liedjeJa, die is idd ook mooi! Die laatste die ik postte was dus No Son of Mine. Die tekst spreekt me heel erg aan.
quote:minny schreef op 10 januari 2010 @ 03:33:

Jan Smith mag naast Celine Dion in de hoek een plakje cake knauwen en verder zijn mond dichthouden. Onder geen enkel beding mag hij zingen! Aaahhh, wat hard (vind hem zo schattig).
Denk dat de buurman me nu haat, maar deze gaat een tikkie harder Iry.
En dan te bedenken dat ze mij onder dwang met jan smith op de foto hebben gezet .

Hij heeft mij dus gewoon aangeraakt he, en ik hem!
quote:iry schreef op 10 januari 2010 @ 03:34:

[...]

ja wij horen bij de dag EN de nachtploeg...hmmm. Is dat goed of juist triest?
quote:iry schreef op 10 januari 2010 @ 03:35:

En dan te bedenken dat ze mij onder dwang met jan smith op de foto hebben gezet .

Hij heeft mij dus gewoon aangeraakt he, en ik hem!gggrrrr!
quote:mocy schreef op 10 januari 2010 @ 03:34:

[...]

Aaahhh, wat hard (vind hem zo schattig).Ik vind het een gluipie, vooral nadat ik dat met sok opgevulde bobbeltje van meneer in vrijwel elk bushokje mocht "bewonderen". Bah...
quote:minny schreef op 10 januari 2010 @ 03:34:

[...]

Ja, die is idd ook mooi! Die laatste die ik postte was dus No Son of Mine. Die tekst spreekt me heel erg aan.

Ik heb hem geluisterd min

Soms kan je een emotie zo vinden in een text, al zal soms de schrijver iets anders bedoelen.
quote:minny schreef op 10 januari 2010 @ 03:36:

[...]

Ik vind het een gluipie, vooral nadat ik dat met sok opgevulde bobbeltje van meneer in vrijwel elk bushokje mocht "bewonderen". Bah...Heb ik gemist dan. Maar vind hem gewoon schattig als bijv. in zoon, neefje (nav die programma's/real life soaps). Niet als vent.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven