Jaja wat is het toch soms lastig.

10-01-2010 14:50 25 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb al eerder een topic gemaakt, met dat het uit was met mijn vriend (ex nu dan). En nu ben ik heel plots een leuke jongen tegengekomen, die qua innerlijk helemaal mijn type is. Qua uiterlijk niet zo maar goed dat nemen we er voor lief bij.

Heerlijk zou je denken, nja eigenlijk wel. Maar ik word zo heen en weer geslingerd, tussen kriebels in mijn buik, een steen op mijn maag en verwardheid.

Ik was 3 jaar samen met mijn ex en het liep gewoon niet lekker.

We hebben het er allebei heel erg moeilijk mee dat het uit is. Het liefst wil ik hem terug terwijl ik weer weet dat het niet goed gaat. En dan weer die andere jongen die veel beter bij mij past.

Mijn ex had me ook gebeld vannacht, over dat hij het er toch heel moeilijk mee had, zo ken ik hem niet, dat hij gevoelens uit zomaar, dan ga ik hem toch weer onwijs missen.

Pff nouja zoals je ziet ben ik nogal een beetje verward, en heb ik het viva forum om heerlijk van me af te typen. Moet ik gewoon afwachten tot alle gevoelens een beetje minder worden en wat normaler kan nadenken wat ik nou wil? Of nja ik weet het dus niet haha. Even voor de duidelijkheid, het is pas net een paar dagen uit tussen mij en mijn ex, en die ene jongen kende ik al langer en heb ik gister ontmoet.
there we go again...
quote:chocoladereep schreef op 10 januari 2010 @ 14:52:

there we go again...

Tja, misschien moet je eerste de boel een beetje laten rusten. Op 6 jan. een topic openen dat het voor de derde keer uit is en nu, vier dagen later voel je je opeens tot een ander aangetrokken.

Lijkt mij vluchtgedrag. Verwerk eerst ex goed en ga dan verder kijken.
Misschien moet je eens een tijdje vrijgezel blijven.
Ik zou de niet zo knappe jongen voorlopig met rust laten als jij je x eigenlijk nog terug wil, wel zo eerlijk
Ja precies. Dat dacht ik ook al. Ik kan door mn verwarde kopje gewoon ff niet meer zien wat het handigst is, en dan zijn meningen (ook harde) wel fijn om even back to reality te gaan.
quote:Liv schreef op 10 januari 2010 @ 14:54:

Misschien moet je eens een tijdje vrijgezel blijven.Wat Liv zegt dus....
Het lijkt me beter dat je alles eerst eens verwerkt. Wat is er mis mee om eens een tijdje alleen te zijn? Waarom moet die "leegte" direct weer gevuld worden, met die jongen wiens uiterlijk je dan maar voor lief neemt...
Het is pas een paar dagen uit met je ex en die andere jongen kende je langer, maar heb je gisteren pas ontmoet?!

Wat was er eerder, deze situatie of dat je in de war bent?

Volgens mij ben jij toe aan een maandje he-le-maal niks. Tot je niet meer in de war bent.

Sterkte!
Dus als ik het goed begrijp duik je van de ene relatie in de andere (na een paar dagen???) terwijl je nog lang niet los bent van je ex.

Durf je niet alleen te zijn essiej?
quote:yette schreef op 10 januari 2010 @ 14:58:

Het is pas een paar dagen uit met je ex en die andere jongen kende je langer, maar heb je gisteren pas ontmoet?!

Wat was er eerder, deze situatie of dat je in de war bent?

Volgens mij ben jij toe aan een maandje he-le-maal niks. Tot je niet meer in de war bent. Maak daar maar meerdere maandjes van, zal TO geen kwaad doen denk ik.

Sterkte!
Ik weet het niet, het overkomt me ik was ook absoluut niet op zoek. Deze jongen in kwestie heb ik ontmoet via internet, en we bleken eng veel dezelfde interesses te hebben.

En in het echt was hij heel erg lief.

Ik heb hem trouwens leren kennen via een forum voor mensen die reisgenootjes zoeken, ik ga ook samen met hem en een ander meisje op vakantie, ik was dus ook niet uit op liefde o.i.d

En dat van dat uiterlijk tja klinkt heel oppervlakkig maar daar hecht ik toch wel waarde aan. Hij weet ook dat het net uit is tussen mij en mijn ex.
quote:almosthappy schreef op 10 januari 2010 @ 14:58:

Dus als ik het goed begrijp duik je van de ene relatie in de andere (na een paar dagen???) terwijl je nog lang niet los bent van je ex.

Durf je niet alleen te zijn essiej?Ik zou het bijna gaan denken. Ik hoop het niet, ik ben best zelfstandig.
quote:essiej schreef op 10 januari 2010 @ 15:01:

Ik weet het niet, het overkomt me ik was ook absoluut niet op zoek. Deze jongen in kwestie heb ik ontmoet via internet, en we bleken eng veel dezelfde interesses te hebben.

En in het echt was hij heel erg lief.

Ik heb hem trouwens leren kennen via een forum voor mensen die reisgenootjes zoeken, ik ga ook samen met hem en een ander meisje op vakantie, ik was dus ook niet uit op liefde o.i.d

En dat van dat uiterlijk tja klinkt heel oppervlakkig maar daar hecht ik toch wel waarde aan. Hij weet ook dat het net uit is tussen mij en mijn ex.bullshit.... hou dan er danmee op.... je vind hem niet eens leuk genoeg om 'spontaan' over je ex heen te zijn...
Kan het zijn dat je gewoon op zoek bent naar aandacht op wat voor manier dan ook? Dit bedoel ik niet rot.
Als beide jongens relatiemateriaal zijn, dan zou je geen haast hoeven hebben. Leuke jongens geven je de tijd om de boel op een rijtje te zetten. En als ze dat niet doen, dan moet je ze niet willen.
yette wijzigde dit bericht op 10-01-2010 15:08
Reden: het was niet helemaal duidelijk
% gewijzigd
quote:essiej schreef op 10 januari 2010 @ 14:50:

Ik was 3 jaar samen met mijn ex en het liep gewoon niet lekker.

We hebben het er allebei heel erg moeilijk mee dat het uit is. Het liefst wil ik hem terug terwijl ik weer weet dat het niet goed gaat. En dan weer die andere jongen die veel beter bij mij past.

Mijn ex had me ook gebeld vannacht, over dat hij het er toch heel moeilijk mee had, zo ken ik hem niet, dat hij gevoelens uit zomaar, dan ga ik hem toch weer onwijs missen.

Klinkt nou niet bepaald alsof je toe bent aan een nieuwe relatie. Bovendien vind ik het een beetje snel om te concluderen, van iemand die je 1 keer gezien hebt, dat die zo goed bij je past. Dat weet je nu nog helemaal niet.

Dan aan/uit/aan/uit etc. met ex en een paar dagen later weer gevoelens voor een ander? Het klinkt alsof je niet alleen kan zijn. En vooral wanneer je dat niet kan, is het belangrijk om het dus wel te doen voor een tijd.
Het klinkt voor mij ook alsof je niet alleen kan zijn en nu naarstig op zoek bent naar een oplossing om de zogenaamde leegte op te vullen.
Heeft ook nog met je ex te maken. Waarom niet verder in je vrij recente andere topic. Dat gedoe steeds met tig topics die op hetzelfde neerkomen van een persoon. Vermoeiend.

En trouwens, STEL dat je hier wat mee begint en het gaat uit voor de geplande vakantie aan de orde is???

En stel dat het niet uitgaat en jullie gaan met z'n 3-en? Leuk voor die ander dan
Waarom meteen weer een ander? En dan nog iemand van wie je zijn uiterlijk er dan maar bijneemt??? Vind het gek dat je het zo ook nog opschrijft, het is bijna of je wilt hiermee uitlokken dat we hier zo op reageren.

Blijf jij nu maar lekker een tijdje alleen! Is toch niets mis mee? Snap echt waar niet dat mensen niet eerst de tijd nemen iets af te sluiten alvorens zich weer in iets anders te storten (dat meestal ook weer gedoemd tot mislukken is!)
Sjeesh! Laat eerst even dingen betijen zou ik zeggen voordat je je in nieuwe ellende stort.

Je bent nog niet eens echt van de oude af.
Neeeh, niet weer een topic!
Nee hoor, is helemaal niet lastig

Je gaat voorlopig eerst nog even verdriet zitten hebben om je ex, dan ga je een potje zitten verwerken en dan heel misschien eens heel voorzichtig eens weer een stapje in de dating wereld zetten

Dat wat je nu aan het doen bent is compleet kansloos

Leer alleen zijn, leer op jezelf aangewezen zijn in plaats van je van het één in het ander te storten!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Het is helemaal niet lastig.

Je bent overduidelijk nog lang niet over je ex heen,dus ik zou eerst maar eens beginnen met het verwerken van je vorige relatie,voor je je weer in de volgende bij voorbaat kansloze relatie stort.
Hé Suup, wat zijn we het weer lekker eens
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven