3000+ deel 19!
zaterdag 9 januari 2010 om 14:47
14 Oktober 2009 opende Floor een topic voor de grap. Ze kon niet weten dat het topic uit zou groeien tot een topic vol met sterke, lieve en grappige dames (en zelfs een aantal heren) die elkaar enorm veel steun, afleiding en ja, zelfs liefde zouden geven.
Alle onderwerpen zijn hier bespreekbaar en iedereen is welkom! Wel hebben wel drie regels namelijk:
- We quoten zo min mogelijk van elkaar en al helemaal geen gevoelige informatie.
- We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie.
- verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed.
3000 plussers van het eerste uur Floor en BAM zijn tijdelijk verbannen naar Libelle! We missen jullie en zijn blij als jullie weer thuis zijn!
Ons 3000 plus nummer:
Thats what friends are for
zondag 10 januari 2010 om 15:46
zondag 10 januari 2010 om 15:52
- Een nieuwe keuken
- Een nieuwe badkamer
- Een nieuw zelf uitgekozen bed (we slapen nu nog in het bed van mijn moeder dat mijn vader gemaakt heeft.)
- Minder kosten, en niet meer huren dus geen geld meer "weggooien"
- Een huis wat we helemaal eigen kunnen maken
- Een nieuwe start
- Voor mezelf en anderen bewijzen dat ik het kan
Aardig wat toch? En ik vergeet vast nog wel dingen.
- Een nieuwe badkamer
- Een nieuw zelf uitgekozen bed (we slapen nu nog in het bed van mijn moeder dat mijn vader gemaakt heeft.)
- Minder kosten, en niet meer huren dus geen geld meer "weggooien"
- Een huis wat we helemaal eigen kunnen maken
- Een nieuwe start
- Voor mezelf en anderen bewijzen dat ik het kan
Aardig wat toch? En ik vergeet vast nog wel dingen.
zondag 10 januari 2010 om 15:58
Kijk... dat zijn dingen waar je toch best blij van wordt lijkt me
En dat het emoties oplevert na zo'n lange tijd ergens gewoond te hebben is helemaal niet zo gek hoor.
Belangrijk is wel dat je het (ondanks alles) leuk vindt om naar je nieuwe huisje te gaan en daar ook al wel een bepaald (positief) gevoel bij hebt en dat heb je wel toch?
Die nieuwe start ook heel belangrijk en zo positief
Komt allemaal goed meid als deze spanning voorbij is. Echt
En dat het emoties oplevert na zo'n lange tijd ergens gewoond te hebben is helemaal niet zo gek hoor.
Belangrijk is wel dat je het (ondanks alles) leuk vindt om naar je nieuwe huisje te gaan en daar ook al wel een bepaald (positief) gevoel bij hebt en dat heb je wel toch?
Die nieuwe start ook heel belangrijk en zo positief
Komt allemaal goed meid als deze spanning voorbij is. Echt
zondag 10 januari 2010 om 16:08
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 10 januari 2010 @ 15:42:
Ha die 65. Beetje bijgekomen van gisteravond?
Ja hoor, en er weer helemaal bij. Ik heb net de galerij hier geveegd (20 cm sneeuw) en zout gestrooid en de auto uitgebaggerd. Nu maar hopen dat het eindelijk stopt met sneeuwen want ik moet morgen vroeg weg.
Ik ga niks meer doen, ik spaar alle huishoudklussen op voor de komende week omdat ik dan niet mag roken
Ha die 65. Beetje bijgekomen van gisteravond?
Ja hoor, en er weer helemaal bij. Ik heb net de galerij hier geveegd (20 cm sneeuw) en zout gestrooid en de auto uitgebaggerd. Nu maar hopen dat het eindelijk stopt met sneeuwen want ik moet morgen vroeg weg.
Ik ga niks meer doen, ik spaar alle huishoudklussen op voor de komende week omdat ik dan niet mag roken
zondag 10 januari 2010 om 16:18