Bezemtopic deel 5 alweer
zondag 10 januari 2010 om 16:26
Ik weet niet hoeveel contact 'minimaal contact' inhoudt, maar voor nu is 'niks' misschien wel zo geruststellend.
Al lijkt het me genant tijdens bijvoorbeeld de komende begrafenis.
Verder eens met HM
Gesleed (ja, ook zelf, vind het veel te leuk) en voor muur van Jericho gespeeld. Eerste was leuk, tweede betekende dat ik verzuchtte dat ik op die manier wel erg blij ben als ze achttien zijn en het huis uit.
Al lijkt het me genant tijdens bijvoorbeeld de komende begrafenis.
Verder eens met HM
Gesleed (ja, ook zelf, vind het veel te leuk) en voor muur van Jericho gespeeld. Eerste was leuk, tweede betekende dat ik verzuchtte dat ik op die manier wel erg blij ben als ze achttien zijn en het huis uit.
zondag 10 januari 2010 om 16:29
quote:mamzelle schreef op 10 januari 2010 @ 16:26:
Ik probeer mij daar een beeld bij te vormen......
Ze zijn 7 keer tegen de klok in om je heen gelopen, vervolgens zijn ze gaan toeteren en toen ben je ingestort????
Ze zijn 7 keer tegen de klok in om je heen gelopen, vervolgens zijn ze gaan toeteren en toen ben je ingestort????
zondag 10 januari 2010 om 16:31
quote:HoiPippiLangkous schreef op 10 januari 2010 @ 16:22:
Hmm beetje aangebrand, niet lekker
Hoe krijg je het voor elkaar....iets laten aanbranden in de magnetron
Overigens begin ik een beetje te begrijpen waarom die DtD te vroeg komt. Je hebt helemaal geen tijd om te lopen met al die DVD's, schaatsen op TV en zakken popcorn in de kast
Hmm beetje aangebrand, niet lekker
Hoe krijg je het voor elkaar....iets laten aanbranden in de magnetron
Overigens begin ik een beetje te begrijpen waarom die DtD te vroeg komt. Je hebt helemaal geen tijd om te lopen met al die DVD's, schaatsen op TV en zakken popcorn in de kast
zondag 10 januari 2010 om 16:33
quote:Happy_Me schreef op 10 januari 2010 @ 16:29:
[...]
Ze zijn 7 keer tegen de klok in om je heen gelopen, vervolgens zijn ze gaan toeteren en toen ben je ingestort????Hahahahahaha
[...]
Ze zijn 7 keer tegen de klok in om je heen gelopen, vervolgens zijn ze gaan toeteren en toen ben je ingestort????Hahahahahaha
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
zondag 10 januari 2010 om 16:33
Jullie zijn lief
Minimaal contact was zoals we het het laatste halfjaar ongeveer deden. Dus we zien elkaar over en weer op verjaardagen en bijzondere feestdagen.
Zou dus gaan om een keer of 8-10 op jaarbasis. Meer kan ik echt niet meer opbrengen.
Maar oke, loeder kiest er nu voor daar geen genoegen mee te nemen.
Begrafenis deze week... tja, dat kan even ongemakkelijk zijn. Maar dat krijgen we ook weer bij de verjaardagen van bijv mijn broers en zus. mochten we elkaar daar tegen het lijf lopen...
Ik ben de boosheid en het verdriet voorbij en het voelt alsof er 25 kilo van mijn schouders is gevallen.
Pips, hoe is het met jouw familie-bla?
Edit: Als ik de keren dat we elkaar dan ook nog zien op verjaardagen van overige familieleden meetel komen we al gauw op 15 keer per jaar)
Minimaal contact was zoals we het het laatste halfjaar ongeveer deden. Dus we zien elkaar over en weer op verjaardagen en bijzondere feestdagen.
Zou dus gaan om een keer of 8-10 op jaarbasis. Meer kan ik echt niet meer opbrengen.
Maar oke, loeder kiest er nu voor daar geen genoegen mee te nemen.
Begrafenis deze week... tja, dat kan even ongemakkelijk zijn. Maar dat krijgen we ook weer bij de verjaardagen van bijv mijn broers en zus. mochten we elkaar daar tegen het lijf lopen...
Ik ben de boosheid en het verdriet voorbij en het voelt alsof er 25 kilo van mijn schouders is gevallen.
Pips, hoe is het met jouw familie-bla?
Edit: Als ik de keren dat we elkaar dan ook nog zien op verjaardagen van overige familieleden meetel komen we al gauw op 15 keer per jaar)
zondag 10 januari 2010 om 16:35
zondag 10 januari 2010 om 16:36
Neuh, briefjes in gaten lijkt me ook niets. Klachten op briefjes dan weer wel. Nog een paar jaar dan kan ik iedereen in huis verzoeken om hun klachten in drievoud schriftelijk in te dienen.
Sleeen is echt gaaf! Vooral van de dijk af
Goldie, fijn dat je je lichter voelt. Dat is acht of tien keer ongemakkelijk wel waard. Jammer dat zulke mensen er niet bij stil staan dat ze zelf hun geliefden bij hen wegjagen.
Sleeen is echt gaaf! Vooral van de dijk af
Goldie, fijn dat je je lichter voelt. Dat is acht of tien keer ongemakkelijk wel waard. Jammer dat zulke mensen er niet bij stil staan dat ze zelf hun geliefden bij hen wegjagen.
zondag 10 januari 2010 om 16:40
quote:nikkinuts schreef op 10 januari 2010 @ 16:35:
Er ligt hier nu ook een tosti in de pan en de soep wordt langzaam warm.
Morgen doe ik weer netjes, denk ik.
En dinsdag ga ik weer lopen, weet ik zeker.
Jonna, toen ik een tijd niets mocht ben ik 10 kilo's aangekomen.
Maar dat gebeurd vast niet bij jou!
Het leuk vooruitzicht dat mij streelt!
Dat hoop ik toch niet zeg!
Er ligt hier nu ook een tosti in de pan en de soep wordt langzaam warm.
Morgen doe ik weer netjes, denk ik.
En dinsdag ga ik weer lopen, weet ik zeker.
Jonna, toen ik een tijd niets mocht ben ik 10 kilo's aangekomen.
Maar dat gebeurd vast niet bij jou!
Het leuk vooruitzicht dat mij streelt!
Dat hoop ik toch niet zeg!
zondag 10 januari 2010 om 18:48
Tjeempie, alemaal gezellig geklep over schaatsen... kan niet met jullie meepraten, heb helemaal niks met schaasten of andere sport op tv.
Gold, ben blij dat je zegt dat het allemaal wel goed met je gaat maar het lijkt me gewoon toch wel heftig eigenlijk.. dus ik geef je gewoon stiekem toch een
Vandaag naar verjaardag geweest en daarna nog even gewandeld in mooi besneeuwd bos, echt gaaf!! Wel koud maar ook zo mooi!
Nu lekker op de bank, vriend is lekker aan het koken... lekker zondagje zo
Veel plezier met schaatsen kijken en alle andere dingen die jullie doen!
Gold, ben blij dat je zegt dat het allemaal wel goed met je gaat maar het lijkt me gewoon toch wel heftig eigenlijk.. dus ik geef je gewoon stiekem toch een
Vandaag naar verjaardag geweest en daarna nog even gewandeld in mooi besneeuwd bos, echt gaaf!! Wel koud maar ook zo mooi!
Nu lekker op de bank, vriend is lekker aan het koken... lekker zondagje zo
Veel plezier met schaatsen kijken en alle andere dingen die jullie doen!
zondag 10 januari 2010 om 20:40
Gaat net de telefoon...
Tante, vrouw van overleden oom...Of ik weer een stukje wil schrijven om in de kerk voor te lezen. En natuurlijk zei ik weer ja.... Net als anderhalf jaar geleden, bij de begrafenis van de dochter en kleindochter.
Voor donderdag moet het klaar zijn en nu ben ik dus op zoek naar inspiratie.
Tante, vrouw van overleden oom...Of ik weer een stukje wil schrijven om in de kerk voor te lezen. En natuurlijk zei ik weer ja.... Net als anderhalf jaar geleden, bij de begrafenis van de dochter en kleindochter.
Voor donderdag moet het klaar zijn en nu ben ik dus op zoek naar inspiratie.