Mode & Beauty alle pijlers

Clip in extensions

10-01-2010 11:46 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben de laatste tijd nogal veel aan het zoeken naar clip-in extensions.

Heeft iemand er ervaringen mee?

Welke heb je al eens gebruikt en hoe lang gingen die mee?

Liefst koop ik ze uit een winkel bij mij in de buurt en dat is in België: Maaseik, Bree en omstreke. Ook: Hasselt en omstreke, of in Nederland: Stramproy, Weert.

Als je een goede internetsite weet waar ze ook 'garantie' geven als bv de kleur niet goed is, mag je dat ook altijd vermelden!

Ik geef het liefst maximaal 100 euro uit, maar als ik daarmee geen goede heb, wil ik ook wel meer uitgeven
ik heb clip ins er 'vast' in laten zetten omdat ik het zelf erin doen teveel gedoe vind

ik heb het er nu 1 mnd inzitten en het zit nog steeds mooi.
quote:wolletje schreef op 10 januari 2010 @ 12:48:

ik heb clip ins er 'vast' in laten zetten omdat ik het zelf erin doen teveel gedoe vind

ik heb het er nu 1 mnd inzitten en het zit nog steeds mooi.Niet slecht bedoelt hoor, maar wat is dan het nut van de clip-ins? De bedoeling hiervan is toch dat je ze in kan zetten en er terug uithalen wanneer je wil?
quote:SugarX schreef op 10 januari 2010 @ 13:21:

[...]

Niet slecht bedoelt hoor, maar wat is dan het nut van de clip-ins? De bedoeling hiervan is toch dat je ze in kan zetten en er terug uithalen wanneer je wil?Bovendien heb je met het uithalen van de clips niet het probleem wat je met gewone extentions wel hebt, dat de hele boel zo gaat klitten en je het niet ff lekker kan doorkammen.
Ik heb Clip-in extensions. Zelf heb ik ze niet altijd in, maar ik heb ze nu 2 maanden en ze zijn nog best mooi hoor. Ik heb voor 60 cm, 4 stroken, 95 euro betaald. Stijl en heel lichtblond.

Ik heb eerder altijd waxextensions gehad en ach, alles heeft zijn voor en nadelen.
quote:SugarX schreef op 10 januari 2010 @ 13:21:

[...]

Niet slecht bedoelt hoor, maar wat is dan het nut van de clip-ins? De bedoeling hiervan is toch dat je ze in kan zetten en er terug uithalen wanneer je wil?

ik wilde ook geen clip-ins maar gewone extensions. omdat het me teveel gepruts is smorgens om 6 uur.

maar de gewone hadden ze niet meer, dus vandaar de clip-ins maar dan vast erin laten zetten.

snappie?
quote:Gemini6 schreef op 10 januari 2010 @ 17:23:

[...]

Bovendien heb je met het uithalen van de clips niet het probleem wat je met gewone extentions wel hebt, dat de hele boel zo gaat klitten en je het niet ff lekker kan doorkammen.

hier klit het niet hoor...

en ik heb kort haar...dus hoef niks door te kammen
quote:Chanel_ schreef op 11 januari 2010 @ 20:15:

Ik heb Clip-in extensions. Zelf heb ik ze niet altijd in, maar ik heb ze nu 2 maanden en ze zijn nog best mooi hoor. Ik heb voor 60 cm, 4 stroken, 95 euro betaald. Stijl en heel lichtblond.

Ik heb eerder altijd waxextensions gehad en ach, alles heeft zijn voor en nadelen.

Dat is de lengte die ik wil!

En niet zo heel duur :o

Waar heb je ze gekocht?
Ik kocht ze online bij clipextensions.be

je kunt ze wel gaan ophalen maar ze zitten denk ik in West vlaanderen

De kwaliteit is wel erg goed! ik heb er ongeveer 120 euro voor betaald

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven