3000+ deel 19!
zaterdag 9 januari 2010 om 14:47
14 Oktober 2009 opende Floor een topic voor de grap. Ze kon niet weten dat het topic uit zou groeien tot een topic vol met sterke, lieve en grappige dames (en zelfs een aantal heren) die elkaar enorm veel steun, afleiding en ja, zelfs liefde zouden geven.
Alle onderwerpen zijn hier bespreekbaar en iedereen is welkom! Wel hebben wel drie regels namelijk:
- We quoten zo min mogelijk van elkaar en al helemaal geen gevoelige informatie.
- We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie.
- verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed.
3000 plussers van het eerste uur Floor en BAM zijn tijdelijk verbannen naar Libelle! We missen jullie en zijn blij als jullie weer thuis zijn!
Ons 3000 plus nummer:
Thats what friends are for
zondag 10 januari 2010 om 20:37
Jack, heb het net gelezen.......
Mijn oma had gisteren en tia gehad en vandaag nog een, ik hoop eigenlijk dat ze vannacht een grote krijgt want nu kan ze niet meer praten en eten, ze is halfzijdig verlamd.
Gelukkig was ze gisteren nog goed bij getrokken en heb ik goed met haar kunnen praten, vanochtend heeft ze de tweede gehad en nu kan ze niet meer praten, dus ik ben blij dat ik gisteren ben gegaan.
Zal niet lang meer duren, hoop ik voor haar iig.
Mijn oma had gisteren en tia gehad en vandaag nog een, ik hoop eigenlijk dat ze vannacht een grote krijgt want nu kan ze niet meer praten en eten, ze is halfzijdig verlamd.
Gelukkig was ze gisteren nog goed bij getrokken en heb ik goed met haar kunnen praten, vanochtend heeft ze de tweede gehad en nu kan ze niet meer praten, dus ik ben blij dat ik gisteren ben gegaan.
Zal niet lang meer duren, hoop ik voor haar iig.
zondag 10 januari 2010 om 20:40
zondag 10 januari 2010 om 20:47
'navond!
Sjee, het is wel een rare week zeg. Bianca, jij allereerst gecondoleerd met het overlijden van je moeder. Zal straks ook nog wel even op je eigen topic een berichtje posten. Wat is het snel gegaan zeg, de laatste dagen. Heel veel sterkte met wat nu komen gaat.
En Zus, dat van je oma klinkt ook niet fijn zeg! Jij ook veel sterkte.
Ik kreeg hier bericht van één oom die is overleden en één die een hersenbloeding heeft gehad en die heel slecht ligt. Beetje onwerkelijk allemaal, zo pal op elkaar.
Rare week dus.
Sjee, het is wel een rare week zeg. Bianca, jij allereerst gecondoleerd met het overlijden van je moeder. Zal straks ook nog wel even op je eigen topic een berichtje posten. Wat is het snel gegaan zeg, de laatste dagen. Heel veel sterkte met wat nu komen gaat.
En Zus, dat van je oma klinkt ook niet fijn zeg! Jij ook veel sterkte.
Ik kreeg hier bericht van één oom die is overleden en één die een hersenbloeding heeft gehad en die heel slecht ligt. Beetje onwerkelijk allemaal, zo pal op elkaar.
Rare week dus.