3000+ deel 19!

09-01-2010 14:47 3026 berichten

14 Oktober 2009 opende Floor een topic voor de grap. Ze kon niet weten dat het topic uit zou groeien tot een topic vol met sterke, lieve en grappige dames (en zelfs een aantal heren) die elkaar enorm veel steun, afleiding en ja, zelfs liefde zouden geven.

Alle onderwerpen zijn hier bespreekbaar en iedereen is welkom! Wel hebben wel drie regels namelijk:

- We quoten zo min mogelijk van elkaar en al helemaal geen gevoelige informatie.

- We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie.

- verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed.

3000 plussers van het eerste uur Floor en BAM zijn tijdelijk verbannen naar Libelle! We missen jullie en zijn blij als jullie weer thuis zijn!

Ons 3000 plus nummer:

Thats what friends are for
Alle reacties Link kopieren
Hee Roosje
Jack, heb het net gelezen.......

Mijn oma had gisteren en tia gehad en vandaag nog een, ik hoop eigenlijk dat ze vannacht een grote krijgt want nu kan ze niet meer praten en eten, ze is halfzijdig verlamd.

Gelukkig was ze gisteren nog goed bij getrokken en heb ik goed met haar kunnen praten, vanochtend heeft ze de tweede gehad en nu kan ze niet meer praten, dus ik ben blij dat ik gisteren ben gegaan.

Zal niet lang meer duren, hoop ik voor haar iig.
Hey allemaal, heb het niet zo bijgehouden het laatste half uurtje. Ik geef even op voor vanavond, tot morgen!
Af en toe een huppeltje op de plaats is ook ok
Precies Just.. geniet daar van.. een geluk bij een ongeluk moet je maar denken
Dat is balen Sgaapie.. je zult maar net een heel verhaal getikt hebben
Zus, wat rot
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Daag Bloem!

Oh ja zus, dat had je gisteren geschreven. En nu dus nog eentje gehad. Tjonge zeg. Dan is het idd maar het beste, alhoewel je haar niet kunt missen.
Jeee Zus hopelijk (klinkt gek) hoeft ze niet lang te wachten.

Mijn moeder kreeg op een gegeven moment een hersenbloeding en binnen een paar minuten nog een hele zware hersenbloeding eroverheen.. toen raakte ze in een hele diepe coma.. heeft van maandagavond tot woensdagochtend nog gelegen.
Dag bloempje

Just me, je moet wel een beetje in beweging blijven anders word je alleen maar stijver.

Knuf voor zus.
Ach je bent allang afscheid aan het nemen omdat ze al zo oud is, maar toch ,mijn omaatje.....
tot morgen Bloem.. welterusten
Weer een naamgenoot op tv vandaag..
Natuurlijk Zus.. maar je wilt niet graag iemand missen.

Mijn moeder was ook al op leeftijd hoor en de laatste jaren aan het dementeren. Dus wij hadden ook zoiets van.. het is goed zo. Fijn dat ze mag gaan.
Ik ga nog even gezellig doen met Kerstamines

Fijne avond allemaal en toet morgen.

Zus
Heb ik dat?!
Heel veel sterkte iig Zus
Daag sgaap, tot morgen enne veel plezier ?
Have fun Sgaapie

Fijne avond en tot morgen..

Beter geen welterusten dan maar
Tuurlijk Friez
quote:Jackyr schreef op 10 januari 2010 @ 20:25:

Ik weet niet hoe oud Mocy is 65.. die zou hier de oudste zijn.. een hele poos was ik dat.. maar met Mocy's komst niet meer.. tenminste.. dat heeft Iry mij beloofd he Hoe jong ben jij dan?
dacht ik al Jack, maar heb niet alles meegekregen
zus
Hahaha Friez dan reken maar dat je het goed hebt
'navond!

Sjee, het is wel een rare week zeg. Bianca, jij allereerst gecondoleerd met het overlijden van je moeder. Zal straks ook nog wel even op je eigen topic een berichtje posten. Wat is het snel gegaan zeg, de laatste dagen. Heel veel sterkte met wat nu komen gaat.

En Zus, dat van je oma klinkt ook niet fijn zeg! Jij ook veel sterkte.

Ik kreeg hier bericht van één oom die is overleden en één die een hersenbloeding heeft gehad en die heel slecht ligt. Beetje onwerkelijk allemaal, zo pal op elkaar.

Rare week dus.
Ik ga ff topichoppen enzo
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!
65 ik krijg als de klok verzet wordt een mooie pop in de tuin

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven