3000+ deel 19!

09-01-2010 14:47 3026 berichten

14 Oktober 2009 opende Floor een topic voor de grap. Ze kon niet weten dat het topic uit zou groeien tot een topic vol met sterke, lieve en grappige dames (en zelfs een aantal heren) die elkaar enorm veel steun, afleiding en ja, zelfs liefde zouden geven.

Alle onderwerpen zijn hier bespreekbaar en iedereen is welkom! Wel hebben wel drie regels namelijk:

- We quoten zo min mogelijk van elkaar en al helemaal geen gevoelige informatie.

- We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie.

- verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed.

3000 plussers van het eerste uur Floor en BAM zijn tijdelijk verbannen naar Libelle! We missen jullie en zijn blij als jullie weer thuis zijn!

Ons 3000 plus nummer:

Thats what friends are for
Alle reacties Link kopieren
Op zich leuker als ik dan wat nuttigers te melden heb..
hmm..... ik roook een sigaret, maar dat is niet nuttig
Eh.......
Ik moet eigenlijk naar bed maar ben klaarwakker
wat nergens op slaat natuurlijk
Zit te denken..... ben gewoon al drie dagen niet buiten geweest.

Lijk wel een kluizenaar.,.... oh nee ben vrijdagavond snel naar Appie geweest, twee dagen dus.
Morgen moet ik weer naar de huisarts voor controle van mijn medicatie.

Denk dat we dan weer gaan verhogen, ben benieuwd hoe ik mij dan weer ga voelen.

Ben de eerste tijd ook best heel misselijk geweest en een erg opgeblazen gevoel.

Mede door de de rare dagen lukte het mij om de eetbuien ook voor een groot deel op eigen kracht te trotseren.

Lijk het nu even kwijt te zijn, denk ik altijd gelijk dat het helemaal de goede kant op gaat gelijk en hup!! toch nog niet.

Maar goed, morgen weer een dag.
Oh en morgen toch ook maar dit slaapprobleem bespreken want gaat toch wel erg uit de hand lopen.

Overweeg om te vragen naar een doorverwijzing naar een slaappoli, maar misschien heeft de huisarts andere ideeen.

Geen slaapmedicatie in ieder geval, die troep komt er bij mij nooit meer in.
Ik vind jullie allemaal lief.
En heel gezellig, en ik ben blij dat ik hier heen ben gelokt, want hier vind je altijd een luisterend oor, gezelligheid, gekkigheid, afleiding....
En heel gezellig, en ik ben blij dat ik hier heen ben gelokt, want hier vind je altijd een luisterend oor, gezelligheid, gekkigheid, afleiding....
En ook al ben ik een olifant en af en toe lomp, en lukt het mij niet om altijd goed om op iedereen te reageren, ik doe dat niet express....sorry

Maar denk wel aan jullie, maar zit vaak meer in mijn hoofd dan dat het er soms uit komt.
En soms zitten er teveel andere dingen in mijn hoofd en lukt het niet zo goed om te denken....
voel mij een beetje alleen....

jaja.. ben een huilie

(maak maar een grapje, dan lijkt het altijd minder erg)
Kan natuurlijk naar boven gaan want daar ligt lieve vriend,maar die slaapt en die kan ik maar beter niet wakker maken.

Dat is niet zo leuk voor hem.
Hoi lieve Iry....

om de een of andere reden ben ik ook nog wakker....
Dat had je beter niet kunnen doen Boog
Wel lief......

schrik mij kapot.
quote:iry schreef op 11 januari 2010 @ 03:49:

Dat is niet zo leuk voor hem.Dat ligt er een beetje aan hoe je hem wakker maakt, lieverd..
Hoi passie...
Pfff... ik ben echt met recht de forumdebiel.
Waarom kunnen jullie niet slapen... Vertel maar eens aan Dr Boogje..
quote:boogje schreef op 11 januari 2010 @ 03:50:

[...]

Dat ligt er een beetje aan hoe je hem wakker maakt, lieverd..Nou....erg sexy zo,n jankhoofd
Nee, ikke!

Wat wil je ff kwijt iry?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven