3000+ deel 19!
zaterdag 9 januari 2010 om 14:47
14 Oktober 2009 opende Floor een topic voor de grap. Ze kon niet weten dat het topic uit zou groeien tot een topic vol met sterke, lieve en grappige dames (en zelfs een aantal heren) die elkaar enorm veel steun, afleiding en ja, zelfs liefde zouden geven.
Alle onderwerpen zijn hier bespreekbaar en iedereen is welkom! Wel hebben wel drie regels namelijk:
- We quoten zo min mogelijk van elkaar en al helemaal geen gevoelige informatie.
- We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie.
- verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed.
3000 plussers van het eerste uur Floor en BAM zijn tijdelijk verbannen naar Libelle! We missen jullie en zijn blij als jullie weer thuis zijn!
Ons 3000 plus nummer:
Thats what friends are for
zondag 10 januari 2010 om 23:03
quote:Sgaapie schreef op 10 januari 2010 @ 21:20:
[...]
Wat is zulks?????
Zulks is dat wat we maar niet benoemen, maar waar we allemaal wel eens over gehoord hebben. Je weet wel, zeg maar.
quote:Handjes vasthouden op de bank hoooooor. Geen je weet wel voor het huwelijk hoor
En d'r na slechts met één enkel nobel doel natuurlijk, de instandhouding van de soort.
*is weer weg*
Even de mensheid redden hoor.
[...]
Wat is zulks?????
Zulks is dat wat we maar niet benoemen, maar waar we allemaal wel eens over gehoord hebben. Je weet wel, zeg maar.
quote:Handjes vasthouden op de bank hoooooor. Geen je weet wel voor het huwelijk hoor
En d'r na slechts met één enkel nobel doel natuurlijk, de instandhouding van de soort.
*is weer weg*
Even de mensheid redden hoor.
zondag 10 januari 2010 om 23:06
Ik had haar mooi binnengelaten en de boel af laten stoffen hoor Bi, hop een nachtje aan het werk, lekker stoffen en soppen enzo. Stond vast nog wat afwas en even lekker luchten. Nou goed, wat je al niet kunt bedenken aan huishoudelijk werk. Had je niet nog wat strijk liggen?
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!
zondag 10 januari 2010 om 23:15
zondag 10 januari 2010 om 23:18
Mn broer deed open Boogje, die zit in mn moeders huis. Ik ben gewoon in mn eigen huis. En mn broer valt niet zo snel uit. Ik denk dat ik wel anders had gereageerd... maarja... die nachtzuster had het niet doorgekregen dus zij kan er niks aan doen.
We hadden vanochtend gelijk het bed enzo opgeruimd en de matras staat in de gang. Dus mn broer deed open en de nachtzuster zag de matras in de gang staan en zei gelijk: oh nee he...
We hadden vanochtend gelijk het bed enzo opgeruimd en de matras staat in de gang. Dus mn broer deed open en de nachtzuster zag de matras in de gang staan en zei gelijk: oh nee he...
zondag 10 januari 2010 om 23:38