Gezondheid alle pijlers

Tennisarm

11-01-2010 09:28 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vraagje,als je een tennisarm hebt,en niets doet(geen spuiten fysio of wat dan ook) gaat het dan ooit over?Of blijf je je hele leven last hiervan houden...of wordt het erger op den duur?Ik heb er nu 4maanden last van,en geen tijd voor rustig aan doen,of fysio ivm 60urige werkweek.Wel merk ik dat de ene of andere dag veel scheelt met pijnklachten....
Ik denk dat je je arm op deze manier flink de vernieling in helpt! Die fysio en spuiten zijn toch niet bedacht om enkel geld uit je zak te kloppen???? Sterker nog, je kunt er zelfs aan geopereerd worden in sommige gevallen.
Als je een tennisarm hebt en geen tijd neemt om rustig aan te doen, dan kun je er je hele leven last van houden. De aanhoudende klachten zullen je echter wel steeds meer gaan beperken.

Ik heb zelf twee chronische tennisarmen door een andere oorzaak en ik kan niet begrijpen dat je moedwillig jezelf zo in de vernieling helpt.
oh that purrrrrrrrrfect feeling
Ik zou rustig aan doen hoor. En een injectie erin laten zetten zou ik ook niet happig op zijn. Acupunctuur kan wel goed helpen. Mijn ouders hebben beide een tennisarm gehad, en niets behalve acupuntuur en rust hielp.
Heb nu een weekje vakantie genomen,om te kijken of mijn klachten minder worden.Vrijdag afspraak met HA maken in elk geval,schrok nogal van de reaktie van venus en poezewoes nl...

thxx
Ik heb ook wel eens een tennisarm gehad, ik heb geen therapie gedaan en heb geen spuiten laten zetten. Maar gewoon een stapje terug gedaan als het zeer deed. Heb een kantoorbaan en een auto met een automaat dus dat ging makkelijk (had met schakelen namelijk veel last).

Na 9 maanden was het over.
thxx vlinder,heb 2jaar geleden een gescheurde biceps spier in me arm gehad,wel wat aan fysio gehad,maar fysio zei ook dat het een jaar kon duren en dat het lichaam zichzelf wel hersteld!
Mijn moeder heeft ook een tennisarm, haar buurman is fysiotherapeut dus daar was ze even langsgegaan... hij heeft haar oefeningen mee gegeven die ze moet doen. Deze staan trouwens ook wel op internet als je googlet op tennisarm oefeningen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven