Rammelende eierstokken

29-07-2009 14:18 2516 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een aangepast bericht van Blont:

Wie wil er meepraten over haar kinderwens?

Heb jij ook rammelende eierstokken maar is je vriend nog niet toe aan kinderen, lucht hier je hart!

Hier kun je je 'ei' kwijt bij lotgenoten

xx
Goedemorgen allemaal!

Welkom Juju9.

Dat lijkt me lastig, een relatie die nog niet helemaal super loopt, maar wel de leeftijd en de wens hebben om aan kinderen te beginnen. Wil je vriend wel kinderen? En hoe komt het dat je relatie nog niet 100 % steady is?
Goedemorgen allemaal!

Verkademeisje; bedankt voor je reactie op de vakantiebestemmingen. Ik zal ook nog eens in mijn omgeving vragen. Vriendin is vorig jaar in Maleisie geweest en is langer terug op Bali geweest. Van haar had ik helemaal niet het idee dat het islamitische gehalte zo sterk was. Mij trekken de droomeilandjes ook echt, na wat jungle, stad en hooglanden (ofzo).

Welkom juju; volgens mij zit je helemaal bij het juiste forum. Vertel, vertel. Hoe zit jouw situatie in elkaar en heb je het onderwerp al goed besproken met je vriend? Hier veel dezelfde situaties, dus altijd fijn om je hart te luchten.

Ook ik heb geen zin in werken.....maar ja. Nog 4 dagen en dan zit ik in de zon
Goedemorgen allemaal!

Welkom Juju, lastig dat je (al) 34 bent, dan kan ik me voorstellen dat het flink rammelt.

@Assie

Naar welke zon ga je (of heb ik iets gemist)? Ik ben jaloers!

@janine

Ik heb ook geen bal zin... Bleeh! 8 kilo eraan en vervolgens weer 12 eraf? Ieks! Welke pil gebruikte je?

Hier een beetje een rare nacht gehad. Vriend is kok en was gisteren aan het werk (zoals altijd op zondag). Ik had een relaxte dag, beetje poetsen en sporten enzo. Vriend voelde zich niet zo lekker, is vorige week ziek geweest, maar bleef toch even hangen na het werk. Hij zou het niet laat maken. Om 2 uur kwam hij stomdronken, laveloos, ketsbezopen (take your pick) thuis. Ik heb hem nog nooit zo dronken gezien in de 7 jaar dat we samen zijn. Hij kroop letterlijk de trap op.

Ik was er niet zo blij mee - want: vroeg op - en vriend wilde niet in bed gaan liggen (lag er half naast). Er was geen land met hem te bezeilen. Uiteindelijk heeft hij naast het bed over gegeven (had net het hele huis schoongemaakt) en bleef hij daar zo'n beetje liggen. Ik was echt furieus. Heb een dekentje gepakt en ben beneden op de bank gaan liggen (wilde het eerst nog opruimen, maar meneer wilde niet opstaan oid). Nouja, slecht geslapen dus en nogal boos. Vind het zulk onvolwassen gedrag... Ik kan er gewoon niet over uit. En dat wil vader worden :(
Morning!

@hahahihi: ben vormgever bij een reclamebureau.. maar er is nu wat minder werk dus vandaar dat ik niet zo'n zin heb. Normaal wel hoor!

@juju9: Welkom! Kan me goed voorstellen dat je eierstokken rammelen.. dat hebben we hier allemaal incl. de nodige frustaties, huilbuien etc. Ik zou zeggen stort je hart hier uit!

@frutje: idd onvolwassen gedrag maar dan is dit ook de laatste keer... beter nu dan dat je thuis zit met een baby. Geef hem een klap.. en het scheelt dattie vandaag waarschijnlijk wordt gestraft met een enorme kater.
@janine

Haha, ik weet vrijwel zeker dat hij zich vandaag ontzettend verrot voelt... En dat hij zijn lesje wel even geleerd heeft...

Ik ben trouwens redacteur bij een communicatiebureau. Hier is het gelukkig nog wel druk (begint weer te komen na december).
Halleu allemaal!

Assie rotgesprek! Maar: er is vast licht aan het einde van de tunnel. Misschien zit je helemaal niet op advies te wachten en het is altijd makkelijk praten maar ik zou proberen om het onderwerp even te laten rusten... Anders wordt het zo'n beladen onderwerp voor je vriend. Bij mij heeft dit heel goed geholpen. Ik snap wel dat je vriend misschien vindt dat jullie kort bij elkaar zijn, maar die klok tikt door.... Dat die mannen dat niet snappen, grrrrrrr. Wel heel relaxt dat je even naar de zon gaat zeg: jaloers!

@Frutje: (helaas) herkenbaar, mijn vriend heeft ook wel eens zoiets gedaan en dat heb ik hem ook niet in dank afgenomen. Hopen dat je vriend een enorme kater heeft vandaag, dat zal hem leren! Heb je hem vanochtend nog gesproken of lag hij in coma?

Welkom juju!

Zo ik heb ook geen zin om te werken... heel relaxt weekend gehad met vriendinnen. Gelukkig niet zoveel aan kinderen gedacht en het trouwen ben ik ook relaxt over. Met vriendinnen wel veel over kinderen gehad (meeste hebben ze nog niet), maar het maakte me niet verdrietig.

Ik ben trouwens in New York en New England + een stukje Canada geweest (Montreal). Als iemand daar nog tips over wil, hou ik me aanbevolen.
bij ons begint het ook alweer te komen hoor! in december was het nog rustiger... werk je in een grote stad?
@pipo

Ik dacht vanmorgen 'shit ik moet toch even checken of hij nog leeft en niet in zijn eigen kots is gestikt ofzo'. Maar aangezien ik hem al op de gang hoorde snurken, heb ik geen blik meer in de kamer geworpen. Ik had gewoon geen zin om de ranzige ravage te bekijken.

Fijn dat je zo'n leuk weekend hebt gehad!

@janine

Gelukkig! Ik werk in Den Bosch en jij?
Hi allemaal.

Frutje....kan je vandaag alweer een beetje lachen om de vertoning van vriendlief? Hij straft zichzelf er alleen maar mee ;) Wordt verrot met kater wakker en kan zijn eigen zooi opruimen. Misschien bij de geur moet ie nog een keer overgeven

En idd....nu nog een keer onbezonnen gedragen en straks de verantwoordelijke papa zijn!

Pipo: ik laat het onderwerp voorlopig idd maar even rusten. Zal af en toe best lastig zijn...maar dan hoop ik dat jullie mijn frustraties nog een keer willen aanhoren

Ik ga vrijdag naar La Palma voor een weekje. Dus als het goed is zo'n 20 - 25 graden. Heeeeerlijk met deze kou hier.
@frutje: utrecht... leuk den bosch. Daar zou ik ook wel willen werken (woon tussen denbosch en utrecht in). Gezellige stad. Geen vormgevers nodig? haha
@janine

Haha, nee momenteel is de afdeling vormgeving prima bezet. En het is zeker een gezellige stad!

@assie

Nog niet... Ga zo een boze mail sturen en ben benieuwd hoe hij reageert. Maar ik ben al wel minder boos dan vannacht.
@Frutje: goed dat je op de bank bent gaan slapen trouwens. Zou ik ook gedaan hebben. Als er iets is waar ik niet tegen kan is het wel die ranzige alcohol lucht als je zelf volkomen nuchter bent en probeert te slapen. Laatst was vriend iets aan het drinken om de hoek: komt hij om half twee de slaapkamer binnen: ja ik kwam even iets ophalen, ga nu weer terug. Ik: wat kom je hier doen dan? 'even hallo zeggen' Lief bedoeld hoor, maar ik probeer te slapen!!!! Grrrrrrr.

Volgens mij zitten hier wel veel 'communicatietypes' , grappig!
we can communicate!
Hey pipo:

Heb je wat tips over new york?????? Ik ga in Juni die kant op.

Daarna door naar LA, Las vegas, etc
@hahahihi

Ja, ik kan je wel wat tips geven, waar ben je in geinteresseerd? Heb je al een hotel?
@pipo

Ja, eigenlijk wilde ik dat hij op de bank ging. Maar het werd me al snel duidelijk dat dat niet ging lukken/heeeeel lang zou duren. En heel herkenbaar. De mijne kan ook wel eens 's nachts thuiskomen en dan een heel verhaal gaan vertellen. Hallohooo, ik lig te slapen .

Haha, grappig allemaal communicatiedames.

@hahahihi

Ik ben veertien jaar geleden met mijn familie in een camper van San Fransisco via Las Vegas naar LA gereden. Was echt prachtig!
Ja fijn he....de dronken mannen die dan ineens heel goed kunnen communiceren en hun verhaal kwijt willen.

Ik ken het wel, maar het komt nu eigenlijk nooit meer voor....was voornamelijk met mijn ex.
ja, hier ook weleens dronken vriendje meegemaakt.. die dan met een hoop lawaai binnenkomt.. (lig verdorie lekker te slapen).. en dattie dan van alles wil.. O, ik vind je zo lief.. je bent echt lief .. terwijl het normaal niet snel uit zijn mond komt haha.. En dan ligt ie zo uitgebreid in bed dat ik geen ruimte meer heb. Duwen lukt meestal niet. en snurken!!!
Nou, ik heb meneer net gesproken (hij stuurde een excuus-sms). Hij voelt zich heeeel slecht, heeft enorm spijt, ruimt alles netjes op en kroop zowat door het stof. Haha! Nu kan ik er wel om lachen. Gelukkig ziet hij het als een keerpunt. Hij moet wat beter voor zijn lichaam zorgen, daar zijn we het beiden over eens. Zijn fobie steekt namelijk eerder de kop op als hij zich slecht voelt.

Ik denk dat hij wel weer even genezen is...

Zo en nu echt aan het werk.
Kijk Frutje: dat wil je graag horen! Super....haha
Heb op maandag mijn vrije dag, dus kan ik ook overdag eens meelezen en -schrijven (lekker woggen, want er moet wel van alles gedaan worden)

Ha Frutje, zie het als een (hopelijk) laatste uitbarsting voordat hij verantwoordelijk moet gaan zijn. Nog even de bloemetjes buiten zetten nu het nog kan:)

De mijne kan ook zo doen. Meestal hebben we niet tegelijkertijd zin om uit te gaan, dus lig ik idd lekker te slapen als er zo'n kletsende en daarna snurkende vent bij komt! Andersom doe ik altijd heel zachtjes

Wat gaan jullie allemaal ver weg op vakantie trouwens! Ik denk dat we naar Tsjechie gaan, of naar Finland. De grote reis die we eigenlijk nog van plan waren (Suriname) is erg duur, en vriend kan moeilijk vrij krijgen als ik mijn 7 weken vrij heb in de zomer. Da's goed balen. Maar ja, later met kind en al naar Suriname kan vast ook (en het liefst daar een paar jaar blijven wonen, maar da's een fantasietje)

De groeten maar weer, en werk ze!
@Orchis: gezellig dat je er vandaag ook bent Jij werkt zeker in het onderwijs als ik je zo hoor?

Wij gaan niet ieder jaar zo ver weg hoor, dit was echt een uitzondering. Normaalgesproken gaan we in de zomer kamperen in Frankrijk en of Italie, dus dat komt heel wat minder globetrotterig over denk ik? Ik ga in maart nog naar de tropen. We zijn uitgenodigd door vrienden die daar wonen. Dus dan zeg je geen nee, haha. Maar dat is maar kort hoor. Maar toch nu met die kou kan ik er al enorm naar uitkijken...
met een camper langs de westkust van de VS lijkt me echt geweldig!!
OK pipo, dan zal ik het inderdaad maar zien als 'de lange reis voor we aan de kinderen beginnen'

Ja, onderwijs idd!

Dus ik vind pubers geweldig. Maar het schijnt minder te zijn als ze van jezelf zijn

Maar ja, dat duurt nog zoooo lang, eerst maar eens zo'n huilend en poepend maar toch zo schattig baby'tje.
trouwens mochten we hier op het forum aan kinderen beginnen en worden er baby's geboren.. ik ontwerp in mijn vrije tijd geboortekaartjes, trouwkaartjes etc .. . Dus mocht je een uniek kaartje willen hebben dan weten jullie me te vinden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven