Minderale poeder
maandag 11 januari 2010 om 13:25
Ik heb gelezen dat dit dus helemaal niet beter is, dan normale.
Paula Begoun heeft dit gezegd.
Wist ook wel dat er niet veel verschil in zou zitten, het blijft slecht.
Maar het maakt gewoon geen zak uit.
Mij persoonlijk ook niet, gebruik amper poeder, maar wellicht voor de poederdozen onder ons?
Indien gewenst, kan ik het artikel plaatsen.
Paula Begoun heeft dit gezegd.
Wist ook wel dat er niet veel verschil in zou zitten, het blijft slecht.
Maar het maakt gewoon geen zak uit.
Mij persoonlijk ook niet, gebruik amper poeder, maar wellicht voor de poederdozen onder ons?
Indien gewenst, kan ik het artikel plaatsen.
maandag 11 januari 2010 om 13:35
Ik gebruik alleen in geval van nood wat poeder (lees als ik een sollicitatie heb en me net een ongelofelijke hork voel) en het maakt niet uit wat voor, ik krijg er toch wel vlekken en of puisten van.
Wat wel zo is, is dat die minerale poeders minder zwaar aan voelen en dat ik toch net even makkelijker mijn gezicht weer schoon krijg.
Maar het is toch algemeen bekend dat het slecht is voor je huid om hem dicht te smeren met poeders en cremes?
Wat wel zo is, is dat die minerale poeders minder zwaar aan voelen en dat ik toch net even makkelijker mijn gezicht weer schoon krijg.
Maar het is toch algemeen bekend dat het slecht is voor je huid om hem dicht te smeren met poeders en cremes?
maandag 11 januari 2010 om 14:54
Nou, dan heeft die Paula het toch bij het verkeerde eind.
Ik gebruik niets anders meer dan minerale poeder. Er zit een natuurlijke (zink) beschermingsfactor in en mijn huid is echt veel mooier geworden. Het enige wat erin zit is ijzer/zink/mica/titanium (oxyde).
Deze: (Bare Minerals) Van internet geplukt:
Traditionele foundations en poeders bevatten houdbaarheidsmiddelen, geur, oliën, talc, bindmiddelen en andere chemicaliën die de huid kunnen irriteren. bareMinerals foundation met SPF15 is gemaakt van pure, gemicroniseerde mineralen zonder enige toevoegingen! Deze make-up is zo puur, dat u ermee kunt slapen!
Ik gebruik niets anders meer dan minerale poeder. Er zit een natuurlijke (zink) beschermingsfactor in en mijn huid is echt veel mooier geworden. Het enige wat erin zit is ijzer/zink/mica/titanium (oxyde).
Deze: (Bare Minerals) Van internet geplukt:
Traditionele foundations en poeders bevatten houdbaarheidsmiddelen, geur, oliën, talc, bindmiddelen en andere chemicaliën die de huid kunnen irriteren. bareMinerals foundation met SPF15 is gemaakt van pure, gemicroniseerde mineralen zonder enige toevoegingen! Deze make-up is zo puur, dat u ermee kunt slapen!
dinsdag 12 januari 2010 om 20:45