Nieuwe angel 1

11-01-2010 15:09 210 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Vorige week kondigde Vinyl haar vertrek aan ( ). Althans: ze blijft gelukkig nog wel actief op het forum, maar legt haar vleugeltjes helaas neer. Gelukkig hebben we een opvolgster gevonden. Zij wordt tot 1 februari door Vinyl ingewerkt en zal daarna de nieuwe One worden. Welkom in het team Etosha!

Naomi
Succes!
Ik hoop dat je heel goede secundarie arbeidsvoorwaarden hebt bedongen...

Veel succes, Etosha!

*ruimt gauw de botervloot op nu toch iedereen de andere kant op kijkt*
Leuk Etosha!

Succes
Succes!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Veel plezier en stalen zenuwen gewenst!
Etosha, heel veel plezier met engelen!
Go Etosha! Veel succes en wijsheid toegewenst met engelen!
Prima keus.

Succes meid!
oh that purrrrrrrrrfect feeling
Gefeliciteerd Etosha. Heel veel succes.
Lieve Toos, van harte gefeliciteerd! Veel wijsheid toegewenst!
Gefeliciteerd Etosha!!!
Gefeliciteerd en ik wens je veel wijsheid en rechtvaardigheid toe bij het engelen
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Wat leuk Etosha! Ik kwam je deze week al tegen op "Beleid" en toen liet je een leuke indruk op mij achter.

Ik begrijp nu wel waarom je zo nieuwsgierig was naar onze beweegredenen, dat was undercover onderzoek, haha!
Gefeliciteerd en natuurlijk heel veel succes!

*is nu al benieuwd naar een poezen 1 avatar*
succes Eet
quote:Xander68 schreef op 11 januari 2010 @ 15:19:

Wie is in vredesnaam Etosha?

Desalniettemin...gefeliciteerd met je Angel-functie!Zelfde...geen idee wie Etosha is...maar veel succes als engel.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 11 januari 2010 @ 15:24:

Dat het maar net zo leuk mag zijn als je denkt!Dat hoop ik ook. Ik vind je dapper, Etosha
Etosha, gefeliciteerd. Ik vind je (wat ik van je ken) een aardige, bescheiden en nuchtere forummer, eigenschappen die goed van pas zullen komen als Angel. Veel succes en plezier gewenst!
Tjezus jongens, kijken jullie uit dat dit geen veren-in-iemands-reet-topic wordt? Anders moet er meteen gemodereerd gaan worden hier!

Nee serieus: echt heel leuk om te lezen allemaal! Alle goede raden en successen steek ik in mijn zak en haal ik tevoorschijn als ze nodig zijn.

De komende drie weken zal Vinyl mij inwerken, wat betekent dat ik achter de schermen al helemaal mee draai en soms dus ook zal posten als One, maar tot 1 februari onder de bezielende en controlerende leiding van Vinyl en de andere Angels.
quote:Etosha schreef op 11 januari 2010 @ 16:14:

Alle goede raden en successen steek ik in mijn zak en haal ik tevoorschijn als ze nodig zijn.Interpreteer ik hieruit dat je een knokploeg gaat installeren die je in kan zetten mocht het nodig zijn? Waar moet mijn sollicitatie heen?
Gefeliciteerd Etosha!

Hoe word je eigenlijk Angel dan? (Ik heb geen ambities hoor! Vroeg het me alleen af ). Ben je gevraagd? Moest je solliciteren, auditie doen, het liefste zijn?
Wat leuk!

Gefeliciteerd Etosha!

@Prulletje: je kunt zelf solliciteren door een mail te sturen naar forum@viva.nl. Vervolgens kiezen de angels uit het aanbod dat ze via de mailtjes hebben gekregen en eventuele namen van mensen die zelf graag als angel zouden zien. Degene die gekozen wordt moet unaniem gekozen zijn door alle vijf de angels en Naomi.
Niet m te zeiken, niet om te zuigen (ik ben iedereen maar voor) maar een tip: als jij en Vinyl allebei als One gaan posten is het wel handig dat jullie er ff bij zetten wie. Of heb je al zon herkenbare avatar dat dat niet nodig is?
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
quote:Etosha schreef op 11 januari 2010 @ 16:30:

@Prulletje: je kunt zelf solliciteren door een mail te sturen naar forum@viva.nl. Vervolgens kiezen de angels uit het aanbod dat ze via de mailtjes hebben gekregen en eventuele namen van mensen die zelf graag als angel zouden zien. Degene die gekozen wordt moet unaniem gekozen zijn door alle vijf de angels en Naomi.Lameraaien, er is unaniem tegen mij gestemd
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven