Thuis

26-10-2009 16:33 3677 berichten
Alle reacties Link kopieren
Koen zingt: Ik wil vannacht bij je slapen.

Nemo zegt: Nou das dan jammer want dat kan niet bij ons.
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.

Welke Koen? Als in die Belgische? Die zou ik ook niet in huis willen hebben

Vandaag hartje gehoord, alles was goed

Leuk is dat
Peas on earth!
Heerlijk droog, die lekkere Nemo!

Jaaaa! Hartje luisteren is zó leuk! Het is nu toch wel allemaal heel echt, he? Ben je al op zoek naar wandelwagen/kleertjes/andere babymeuk?

Vandaag had Tony mijn schoondochter meegenomen uit school. Ze hebben een groot deel van de middag lopen ruziën als een getrouwd stel. Dat beloofd dus een fijn huwelijk te worden.
Loretta is De Mol. Punt.
Schoondochter mee uit school genomen

Ik ben eigenlijk nog nergens naar op zoek, ik ben nog steeds een soort van 'aan het wennen' geloof ik . Ik heb afgelopen weekend wel een en ander gegoogled. Ik denk dat ik er na de 20 weken-echo misschien wel eens op ga vertrouwen en iets durf te kopen
Peas on earth!
Wen maar even lekker door!
Loretta is De Mol. Punt.
Duurt niet lang meer de 20 weken echo toch? Ga dan toch eens los !

Haha heerlijk zo'n kibbelend stel in huis, Kess. Is ze wel lief voor haar schoonmoeder?

Hoe is het met Star? Inad?

Vish telefoon alweer gevonden ?
Dier

Hoest?

20wekenecho is 5 februari
Peas on earth!
Dat is al best snel, de 20-weken-echo! Ik word bijna plaatsvervangend ongeduldig met je anti-shop-gedrag. Jullie hol moet voorzien worden van babymeuk. Anders kun je écht niet relaxed baren, hoor!

* wijst erop dat Kess een heel goede personal shopper is *

Dier! Wacht maar tot Nesta met zijn Ware Liefde thuiskomt over een jaartje of zo. Schattig, zo'n kleuterliefde.
Loretta is De Mol. Punt.
Ik zie een wijze laatste post van Kess. En nu ga ik bijlezen
I Koen. Heb ook cd in de auto, die ik als ik om de hoek van werk ben heel snel uit zet want dat mogen zijn niet horen, niet goed voor mijn image

Rick leuker dan Koen. Hmmmm, ik moet je gelijk geven geloof ik want Koen idd wel erg ingevallen.

Was me toen bij K2 zoekt K3 niet opgevallen.

Boro, wazzup? Alles wel goed?
Ik wil vannacht bij je slapen

Jij en ik alleen

En niemand om ons heen

Ik wil vannacht bij je slapen

Jij en ik alleen

Je armen om me heen

( Daar gaat mijn gothic imago Ik was ben verliefd op Koen.( Koen van toen ik klein en hij nog leuk was ) Die cd waar dat nummer op staat kreeg ik als 11 jarig meisje van mijn vader , en ik heb hem vandaag opgezet, en ik ken hem nog helemaal uit mijn hoofd.

He starreke Alles gaat goed hoor Behoorlijk goed zelfs ( niet te positief worden he ) En met jou dan ?
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Ow ok, dat noem je goed, een op Koen Wauters-verliefde gothic

Gelukkig dat het goed gaat, dacht even iets anders te lezen in je eerdere post hier

Hier ook hoor!
Dat liedje, ken ik ook nog helemaal
Nee hoor, ik heb wat afstand genomen van het forum, juist daarom gaat het goed :-) Het forum is leuk voor ontspanning, maar ook erg makkelijk om in weg te vluchten, en daar ben ik soms een ster in.

Tijd dus om even kritisch naar mezelf te kijken en te bedenken dat ik ook best zonder in vaste groepjes dagelijks te posten gezellig kan forummen .

Loretta is De Mol. Punt.
Haai Boro!

Ik weet niet of Inad je berichtje (snel) zal lezen, want ze is net verhuisd en heeft nog geen internet.
Loretta is De Mol. Punt.
Ik vind die foto van Rick niet mooi. Zoek even wat beters

Als je maar niet helemaal weg blijft Boro!
oh Bedankt voor de info Kess

Ik ga gewoon op lurk modus bij jullie en zodra ik haar zie grijp ik haar bij de kladden

Boro is een Koen-Wouters-gothic, erger kan niet

Kess vanwege plaatsvervangende shopneigingen

Star vanwege KoenWouters-cd

Ik vind deze beter van Rick:

Peas on earth!
Geef me maar een budget en ik leef me voor je uit!
Loretta is De Mol. Punt.
Waar ik steeds op MP naar zoek, is wel een leuk wiegje voor weinig. Maar ik zie alleen maar vreselijk tuttige wiegjes. Heb je daar nog een tip voor?
Peas on earth!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 12 januari 2010 @ 19:53:

Waar ik steeds op MP naar zoek, is wel een leuk wiegje voor weinig. Maar ik zie alleen maar vreselijk tuttige wiegjes. Heb je daar nog een tip voor? Nee, want, komt ie hè, echt forumantwoord: Wij weten jouw smaak niet
Bovendien: wil je nou een wiegje wat je zelf leuk vindt, of wil je een wiegje wat Vivaforummers leuk vinden?!
anoniem_41673 wijzigde dit bericht op 12-01-2010 20:00
Reden: Smiley verkeerd
% gewijzigd
Jullie zijn niet lief! *doet hormonale huilie-act*

Ik wil gewoon een leuk, strak wiegje, niet met frutsels enzo. En ook heel goedkoop

Zeg me dan in ieder geval waar ik moet goooooooglen!
Peas on earth!
Maar eigenlijk kwam ik nog even letterlijk en figuurlijk terug op reactie van Kess op mijn vraag over Vito: wat naar joh, nog steeds zo'n benauwd kind.

Ik stond me toevallig afgelopen week met baby-inhaler in de hand af te vragen of ik dat ding zo langzamerhand mocht wegmikken of niet (niet gedaan vanuit wet van Murphy-oogpunt), maar dacht eigenlijk dat alleen kinderen tot anderhalf ofzo dat ventolin/benauwdgedoe hadden en er daarna wel overheen waren, tenzij astmathisch oid. Zielig voor hem!

En Inad had toch als het goed is vanaf gisteren internet dacht ik? Of mochten jullie dat niet weten?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven