Nieuwe angel 1

11-01-2010 15:09 210 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Vorige week kondigde Vinyl haar vertrek aan ( ). Althans: ze blijft gelukkig nog wel actief op het forum, maar legt haar vleugeltjes helaas neer. Gelukkig hebben we een opvolgster gevonden. Zij wordt tot 1 februari door Vinyl ingewerkt en zal daarna de nieuwe One worden. Welkom in het team Etosha!

Naomi
Etosha, yoow vet man!

Stoer hoor. Succes in het hol van de leeuw.
Ik ben eigenlijk best nieuwsgierig waarom het Etosha is geworden. Ik bedoel, er waren volgens mij best een aantal hele goede kandidaten (nee ik bedoel niet mezelf ). Gewoon, ff nieuwsgierig
Had je je aangemeld dan, Minny?

Ik niet, voor geen goud zou ik angel willen zijn. Ik hou van een rel op zijn tijd, off topic gaan, oneliners en ik zou nooit objectief kunnenn zijn.

Neen, niet mijn kopje thee.
Ik had me aangemeld, maar wist allang dat ik veels te stout ben om het te worden. Ik vraag me alleen ff af waaraan een forummert wel moet voldoen om Angel te worden.
Nou zeg.. ik had ook wel willen (h)engelen..

Van Harte Gefeliciteerd met je Engelschap, Etosha..

Heb maar meteen effe voor je gegoogled.. dan hoef je dat zelf niet meer

quote:minny schreef op 11 januari 2010 @ 19:26:

Ik had me aangemeld, maar wist allang dat ik veels te stout ben om het te worden. Ik vraag me alleen ff af waaraan een forummert wel moet voldoen om Angel te worden.Is er geen functieomschrijving en profiel gepubliceerd dan?
Dat laatste plaatje is er eentje uit de Steven King verhalen Boog
Ja, dan had je in één klap alle email adressen gehad he?
quote:yasmijn schreef op 11 januari 2010 @ 19:29:

[...]

Is er geen functieomschrijving en profiel gepubliceerd dan? Nou, er waren een aantal hele goede kandidaten, dus ik ben benieuwd naar de reden van deze keuze.
quote:minny schreef op 11 januari 2010 @ 19:31:

[...]

Nou, er waren een aantal hele goede kandidaten, dus ik ben benieuwd naar de reden van deze keuze. Kom je nooit te weten.
Waarom niet?
Waarom wel? Ik denk dat dat volgens Naomi niet van belang is dat wij dat allemaal weten.
quote:minny schreef op 11 januari 2010 @ 19:42:

Waarom niet?Daar is denk ik nu het topic: vragen aan Vivamod voor Min. Dit topic is ter introductie van Etosha bedoeld.
Het zou wel zo eerlijk zijn naar de andere kandidaten toe. Ik stond ook op de lijst, maar moest hier lezen dat het Etosha werd. Niet erg netjes vind ik... Dat terzijde ben ik er oprecht nieuwsgierig naar.
quote:Dushi74 schreef op 11 januari 2010 @ 19:47:

[...]

Daar is denk ik nu het topic: vragen aan Vivamod voor Min. Dit topic is ter introductie van Etosha bedoeld.Het gaat over de nieuwe angel, en daar heb ik een vraag over.

Vinyl en Etosha *pinkt nog even traantje weg wegens vertrek van Vinyl*
quote:minny schreef op 11 januari 2010 @ 19:48:

[...]

Het gaat over de nieuwe angel, en daar heb ik een vraag over.Nou, dan kun je die toch ook stellen op het topic van Naomi? Dat heeft ze speciaal voor alle vragen aan haar geopend. Zodat ze niet her en der hoeft bij te lezen, te reageren.
Go for it, Etosha!
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
quote:Dushi74 schreef op 11 januari 2010 @ 19:50:

[...]

Nou, dan kun je die toch ook stellen op het topic van Naomi? Dat heeft ze speciaal voor alle vragen aan haar geopend. Zodat ze niet her en der hoeft bij te lezen, te reageren.Dat kan. En het kan ook hier.
Hallo Etosha, ik ken je niet, maar aan de reacties te zien is iedereen blij met je...dus ik ook. (meeloper,, he?)

Van harte gefeliciteerd en veel succces en dat je maar niet te veel ellende op je bordje krijgt.
Had jij je eigenlijk kandidaat gesteld Dushi?
Welkom Etosha!

En wat jammer, Vynil! We zullen ons kikkerengeltje missen...
En wat een lieve avatar, was ik nog even vergeten.
quote:nummerzoveel schreef op 11 januari 2010 @ 19:56:

Welkom Etosha!

En wat jammer, Vynil! We zullen ons kikkerengeltje missen...Moeilijk woord he, Nummer..

Ik typ hem altijd fout. Moet hem eerst zien om te weten dat de i eerst moet
oh that purrrrrrrrrfect feeling
quote:minny schreef op 11 januari 2010 @ 19:47:

Het zou wel zo eerlijk zijn naar de andere kandidaten toe. Ik stond ook op de lijst, maar moest hier lezen dat het Etosha werd. Niet erg netjes vind ik... Dat terzijde ben ik er oprecht nieuwsgierig naar.

Naomi heeft iedereen die gemaild/gelijst had voor de onthulling gemaild dat zij het niet geworden is.

Wat betreft onze keuze voor Etosha: dit was na 5 dagen rijp beraad de enige op de lijst waar we allemaal een goed gevoel bij hadden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven