Nieuwe angel 1

11-01-2010 15:09 210 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Vorige week kondigde Vinyl haar vertrek aan ( ). Althans: ze blijft gelukkig nog wel actief op het forum, maar legt haar vleugeltjes helaas neer. Gelukkig hebben we een opvolgster gevonden. Zij wordt tot 1 februari door Vinyl ingewerkt en zal daarna de nieuwe One worden. Welkom in het team Etosha!

Naomi
quote:Viva Angel5 schreef op 11 januari 2010 @ 20:14:

[...]

Naomi heeft iedereen die gemaild/gelijst had voor de onthulling gemaild dat zij het niet geworden is.

Wat betreft onze keuze voor Etosha: dit was na 5 dagen rijp beraad de enige op de lijst waar we allemaal een goed gevoel bij hadden.Nee hoor, geen mail gehad.

En waarom hadden jullie een goed gevoel bij Etosha?
Dat zal ik dan even doorgeven aan Naomi.

Wat betreft je 2e vraag; ik denk dat dat niet openbaar besproken hoeft te worden. Ik zal Naomi vragen om er nog eventueel een reactie op te geven hier.
Toos, fan harte gevisiteert met je engels gap. Dadt of dadt je maar feel lebans mag opdeelen (maar nie taan Anelies Koevanger natuulluk).
Mag/kun/wil je ons wel vertellen hoeveel mensen zich uiteindelijk gemeld hebben voor de positie van Angel, want het liep volgens mij storm .
Minny, come on, dat is toch gewoon hoe het wérkt?! D'r hoeft toch geen verantwoording afgelegd te worden over waarom mensen bij jou of willekeurig wie anders geen goed gevoel hadden?

Ik heb ook wel eens achter het net gevist, terwijl ik vond dat ik de vrijwilligersfunctie prima kon vervullen. Tja, shit happens hoor... Kan daar nou niet van wakker liggen ofzo, zat ander vrijwilligerswerk te doen.
Oh maar ik dacht ook echt niet dat ik het zou worden hoor, dat is het punt niet. Ik vroeg me alleen af waaraan iemand moest voldoen. Is dat zo'n rare vraag dan? Of gewoon een vraag waar liever geen antwoord op gegeven wordt?
Gefeliciteerd Etosha! En veel succes maar vooral toch ook plezier gewenst!
Gefeliciteerd en veel succes (want volgens mij heb je dat in deze woelige forumtijden wel nodig )
Ik denk dat je toch vooral in het team moet passen Minny, want dat werkt toch het fijnst. En volgens mij past Etosha er prima tussen, zo te zien op het eerste gezicht heeft ze ongeveer dezelfde ideeën en ongeveer dezelfde manier van posten.

Natuurlijk zijn dit volledige speculaties van mijn kant, maar zo zou ik zelf een team samenstellen.
Ik heb zelf wel mensen aangenomen ook in een vrijwilligersorganisatie en waar je aan moet voldoen, daar is niet altijd makkelijk de vinger op te leggen, zo is mijn ervaring. Juist in een vrijwilligersorganisatie is het van belang dat je een beetje met elkaar door één deur kunt, omdat je in heel andere verhouding staat tot elkaar. En waar je dan bij de een denkt dat die zich bijvoorbeeld over een aanvaring heen kan zetten, denk je bij de ander "jij maar even niet", gewoon omdat je in geval van conflicten in een ontzettend onhandige positie komt te zitten met vrijwilligers. Ik heb ook wel conflicten gehad met betaalde werknemers uit mijn team (ooit, toen ik nog werkte enzo ) en dat werkt toch echt heel anders, is mijn ervaring.

Ik kan me dus zomaar voorstellen dat het niet eens een kwestie van geen antwoord wíllen geven is (al lijkt me dat volkomen legitiem, om dat binnenskamers te houden), maar dat het ook een kwestie kan zijn van geen antwoord kúnnen geven.

Maar goed, da's mijn ervaring hierin dus.
@Minny, ik heb alleen de mensen gemaild die mij ook gemaild hadden, en de mensen die ik alleen n.a.v. het forum op De Lijst had gezet niet. Ik bedenk me nu dat dat niet handig is, en bovendien heb jij mij volgens mij ook persoonlijk gemaild en heb ik die bij het versturen van de mails vanmiddag over het hoofd gezien. Sorry!
Ja, ik vermoed inderdaad dat dat de reden is Iris. En ik weet niet geheel wat ik daar van vind eerlijk gezegd. Zeker in het licht van de genomen beslissingen de afgelopen tijd wat betreft kritiek vermijden. Is ene andere mening dan echt zooooo erg?
Mij lijkt Etosha trouwens een prima keuze, voor zover ik haar ken. Dat er anderen zijn die het ook hadden gekund, doet dan denk ik niet zo heel erg ter zake.
quote:Vivamod schreef op 11 januari 2010 @ 20:33:

@Minny, ik heb alleen de mensen gemaild die mij ook gemaild hadden, en de mensen die ik alleen n.a.v. het forum op De Lijst had gezet niet. Ik bedenk me nu dat dat niet handig is, en bovendien heb jij mij volgens mij ook persoonlijk gemaild en heb ik die bij het versturen van de mails vanmiddag over het hoofd gezien. Sorry!Oke

Maarreh....mailen hoeft niet meer hoor, ik weet het nu al
quote:qwertu schreef op 11 januari 2010 @ 20:35:

Mij lijkt Etosha trouwens een prima keuze, voor zover ik haar ken. Dat er anderen zijn die het ook hadden gekund, doet dan denk ik niet zo heel erg ter zake. En ik vind dat wel ter zake doen.
Gelukkig, dat scheelt me weer een mailtje
En dat begrijp ik oprecht niet, Minny. Het is niet alsof iemand rechten kan doen gelden op zo'n baantje ofzo. Ze hebben gekozen en jij en alle anderen die jij er geschikt voor had gevonden zijn het niet geworden. Jammer, maar helaas. 't Is geen halszaak, toch?
quote:HoiPippiLangkous schreef op 11 januari 2010 @ 16:52:

Ik ben misschien een kutwijf soms maar niet laf.

Ik stem voor géén kutwijf en inderdaad niet laf!!

Go HPL !
En natuurlijk Gefeliciteerd en succes Etosha!! daar is dit topic uiteraard voor

(maar ben een beetje onder de indruk van alle gebande forummers.... )
Jij vraagt je af waarom ik me dat afvraag. En ik vraag me af waar een angel dan aan moet voldoen. Zo vragen we ons allebei dingen af die de ander niet interessant zou kunnen vinden.

Kan jou net zo goed vragen waarom jij je bezighoudt met wat ik me afvraag. Bij deze
minny kom op, je laat je wel kennen zo. Er is sorry gezegd dat je niet gemaild bent, het lijkt me niet nodig hier in het openbaar de benoeming van etosha ter discussie te stellen nog voor ze uberhaupt begonnen is, want dat is wel wat je doet. Als je je afvraagt hoe en wat, heb dan in ieder geval het fatsoen dat achter de schermen via de mail of zo te doen.

Gefeliciteerd Etosha, en heel veel succes!
quote:biebelie schreef op 11 januari 2010 @ 20:49:

En natuurlijk Gefeliciteerd en succes Etosha!! daar is dit topic uiteraard voor

(maar ben een beetje onder de indruk van alle gebande forummers.... )Er is er maar ééntje geband hoor, valt best mee!
quote:minny schreef op 11 januari 2010 @ 20:50:

Jij vraagt je af waarom ik me dat afvraag. En ik vraag me af waar een angel dan aan moet voldoen. Zo vragen we ons allebei dingen af die de ander niet interessant zou kunnen vinden.

Kan jou net zo goed vragen waarom jij je bezighoudt met wat ik me afvraag. Bij deze

Een angel moet:

Vleugels hebben

Harp kunnen spelen

Anatomisch incorrect zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven