Mode & Beauty alle pijlers

Body scrub

08-01-2010 23:03 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nooit je gezicht scrubben met body scrub

Het is koud en guur, mn scrub was op, bbbrrr te koud om naar de winkel te gaan.

Ach, nog een tube body scrub in de kast staan, iets zachter scubben en dan zal ut wel los lopen,

Ik ben zo rood als een tomaat, mn dode huidcellen zijn zeker te weten weg, en denk ook meerder huidlagen.

Hoop dat het morgen is weggetrokken.
"The time is always right to do what's right." -Martin Luther King
hahahahah, nu heeeell goed insmeren met een vette verzachtende creme...en morgen goede dagcreme met zonnefilter..dan zal het wel loslopen.
Ik hoop het,
Goeie tip!
Morgen juist geen vochtinbrengende creme opsmeren, maar een vette!
Heb ik van de week ook heel voorzichtig gedaan met een bodyscrub van Lush, ik vroeg me al af waar die rode bobbeltjes vandaan kwamen :(
kzei ook vette, heb vochtinbrengende niet gebruikt :s
of was t niet voor mij hahahah
Daarvoor heb je gezichtsscrub, daar zijn de korrels zo klein dat je niet eens doorhebt dat er korrels inzitten, zal met een reden zijn
quote:kiss86 schreef op 08 januari 2010 @ 23:25:

of was t niet voor mij hahahah

Nee, ik riep gewoon wat in het luchtledige.

Laten we het maar 'praktijk ervaring noemen'
Succes!

Ik scrub mij altijd met bodyscrub in mijn gezicht, heb gewoon losse scrubzout en die mix ik met mijn doucheolie, misschien dat dat het verschil is?
en..waarom persé geen vochtinbrengende dan?
Ik gebruikte altijd hele lekkere gezichtsscrub, maar helaas is die uit de handel! Mijn gezicht voelde echt zachter aan.

Ik had ook vaak de neiging om heel hard en goed te scrubben, maar je huid kan niet zo veel hebbn in je gezicht.

Wie weet een lekkere gezichtsscrub met grote korrels? Dat het ook goed helpt. Liefst niet al te duur

diaantje1971, hoe is het nu met je gezicht?
quote:ikwilafvallen schreef op 10 januari 2010 @ 21:17:

Ik gebruikte altijd hele lekkere gezichtsscrub, maar helaas is die uit de handel! Mijn gezicht voelde echt zachter aan.

Ik had ook vaak de neiging om heel hard en goed te scrubben, maar je huid kan niet zo veel hebbn in je gezicht.

Wie weet een lekkere gezichtsscrub met grote korrels? Dat het ook goed helpt. Liefst niet al te duur

diaantje1971, hoe is het nu met je gezicht?

Nog steeds rood, kurkdroog,

Ook door het weer , maar dat scrubben heeft geen goed gedaan,maar wie weet komt er een heel nieuw vel tevoorschijn, want ben aan het vervellen.
Hou je het wel goed vet? Steeds weer opnieuw invetten? Het is natuurlijk extra droog door het weer inderdaad. Daarom streeds invetten. Pijnlijk hoor! Succes ik hoop voor je dat je gezicht snel weer geneest.
@ ikwilafvallen:

ik vind de gezichtsscrub van dr. Van der Hoog voor de vette/onzuivere huid wel fijn. Scrubt stevig maar de korreltjes zijn niet 'scherp' zegmaar. Wat je weleens hebt met bv. abrikozenpittenscrub. Dan beschadig je eigenlijk je huid. Als de scrubbolletjes in de creme mooi afgerond zijn, is dat beter.
quote:ikwilafvallen schreef op 10 januari 2010 @ 21:17:

Ik gebruikte altijd hele lekkere gezichtsscrub, maar helaas is

Biocura, van de Aldi. Je voelt de korrels, maar ze zijn niet te grof.

Kost geen drol
Potjethee en Soleil, bedankt

Ik vind scrub heerlijk, je krijgt er een lekkere zachte huid van. Ik zal ze die scrubs van jullie eens gaan bekijken in de winkel
dan ga ik die van de Aldi ook eens proberen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven