3000+ deel 20!
maandag 11 januari 2010 om 18:45
Begonnen als grap, maar nu niet meer weg te denken.
Iedereen is Welkom en alle onderwerpen zijn bespreekbaar.
Zowel vrolijke als trieste gebeurtenissen worden hier gedeeld.
Er gelden hier slechts drie regels:
- Persoonlijke/gevoelige informatie wordt niet gequot
- We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie.
- verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed.
Floor en BAM, we missen jullie!
3000+ is pas weer echt compleet als jullie thuis zijn.
dinsdag 12 januari 2010 om 18:32
Dag Bank
Hoi allemaal
En Peet.... dat word dan dus niet bellen nie vanavond ...jammer
We lopen elkaar de hele dag al mis
Sterkte voor vanavond meid
Hier 11 kettingen af.. toen chips op... pffff moest ik ineens nog naar de supermarkt.....
Nu het even afmaken met Mini en dan gaat ze naar bed en heb ik weer alle tijd!
Hoi allemaal
En Peet.... dat word dan dus niet bellen nie vanavond ...jammer
We lopen elkaar de hele dag al mis
Sterkte voor vanavond meid
Hier 11 kettingen af.. toen chips op... pffff moest ik ineens nog naar de supermarkt.....
Nu het even afmaken met Mini en dan gaat ze naar bed en heb ik weer alle tijd!
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
dinsdag 12 januari 2010 om 18:46
Nee Fries, vandaag vrij.
Morgen weer. En dan vrijdag voor het laatst.
ik hoop zo dat het in de soep lopt. Maar ik was een keer 1 van de 3 verpleegkundigen ergens, andere 12 (!!!) ontslagen, want we gingen alles in 3 dagen doen , dag en nacht. Ik elke dag huilend van de stress en vermoeidheid en kutarten thuis.Na 3 maanden ik weg.
Ze leven nog steeds daar, stelletje kloothommels. Ben wel echt jaloers dat ze niet over de kop zijn gegaan. Ze liepen niet al te best. Ik snap er niks van en dan , nog geen 400 meter verderop dezelfdesoort zhuisje.
Dus op school zal het niet anders zijn, nu nog helemaal weg van me, maandag mij weer vergeten.
Morgen weer. En dan vrijdag voor het laatst.
ik hoop zo dat het in de soep lopt. Maar ik was een keer 1 van de 3 verpleegkundigen ergens, andere 12 (!!!) ontslagen, want we gingen alles in 3 dagen doen , dag en nacht. Ik elke dag huilend van de stress en vermoeidheid en kutarten thuis.Na 3 maanden ik weg.
Ze leven nog steeds daar, stelletje kloothommels. Ben wel echt jaloers dat ze niet over de kop zijn gegaan. Ze liepen niet al te best. Ik snap er niks van en dan , nog geen 400 meter verderop dezelfdesoort zhuisje.
Dus op school zal het niet anders zijn, nu nog helemaal weg van me, maandag mij weer vergeten.