3000+ deel 20!
maandag 11 januari 2010 om 18:45
Begonnen als grap, maar nu niet meer weg te denken.
Iedereen is Welkom en alle onderwerpen zijn bespreekbaar.
Zowel vrolijke als trieste gebeurtenissen worden hier gedeeld.
Er gelden hier slechts drie regels:
- Persoonlijke/gevoelige informatie wordt niet gequot
- We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie.
- verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed.
Floor en BAM, we missen jullie!
3000+ is pas weer echt compleet als jullie thuis zijn.
dinsdag 12 januari 2010 om 20:40
Hmm.... just, jij kan het gevoelsleven van je ex niet sturen.
En je verliefde gevoelens en hoe dat gaat lopen.... dat valt ook niet echt af te dwingen.
Je piekert over wat dingetjes waar je eigenlijk niet de controle op kan uitoefenen.
Misschien proberen dat zo te zien en dat te accepteren? gewoon beetje go with the flow?
En je verliefde gevoelens en hoe dat gaat lopen.... dat valt ook niet echt af te dwingen.
Je piekert over wat dingetjes waar je eigenlijk niet de controle op kan uitoefenen.
Misschien proberen dat zo te zien en dat te accepteren? gewoon beetje go with the flow?
dinsdag 12 januari 2010 om 20:40
dinsdag 12 januari 2010 om 20:45
En wil jij daar op wachten Justme? Na wat ik hoorde dat hij de foto van zijn ex nog aan de muur had hangen.. heb ik toch wel enige twijfels bij wat hij wil. Bovendien is hij toch een heel stuk ouder dan jij.. dan vind ik dat je toch wel mag verwachten dat hij weet wat hij wil.
Eerlijk Justme.. ik krijg een veel beter gevoel bij de verliefdheid van jou met die jongen van afgelopen weekend. Ga ervoor meisje.. laat hem zien wat voor een leuke meid jij bent. Vertel hem (nog) niets over verliefdheid.. daar schrikt hij misschien nog wel van. Geef hem gewoon een spontane kus op de wang zodat hij weet dat je hem leuk vindt. Niet altijd alles hoeft helemaal uitgesproken te zijn.. verliefdheid niet verklaard.. je kunt elkaar ook zo heel leuk vinden.
Eerlijk Justme.. ik krijg een veel beter gevoel bij de verliefdheid van jou met die jongen van afgelopen weekend. Ga ervoor meisje.. laat hem zien wat voor een leuke meid jij bent. Vertel hem (nog) niets over verliefdheid.. daar schrikt hij misschien nog wel van. Geef hem gewoon een spontane kus op de wang zodat hij weet dat je hem leuk vindt. Niet altijd alles hoeft helemaal uitgesproken te zijn.. verliefdheid niet verklaard.. je kunt elkaar ook zo heel leuk vinden.
dinsdag 12 januari 2010 om 20:52
Dat vind ik ook een goede Friez.
3000+ gaat gezond!
3000+ en het gezonde leven.
3000+kletsen zich gezond.
Nou ja, misschien maar eens op meer meningen wachten toch?
Ook het doel van het topic, of hoe breed het doel mag zijn, wat er graag in gezien is door wie er aan mee wil doen etc.
En ik wil echt oprecht weten of er bezwaren zijn als ik mee ga doen, want ik ben mij er echt wel van bewust dat ik eigenlijk meer een probleemschrijver ben..... en of jullie dat dan niet storend vinden.
Zo ja, geen probleem, dan begrijp ik dat, dan doe ik niet mee
Oh , en ik bedoel met probleemschrijver niet dat ik psychische bagger zou schrijven haha!! maar ik heb denk ik wel een ander soort eetpatroon om over te schrijven en dat is misschien storend.
3000+ gaat gezond!
3000+ en het gezonde leven.
3000+kletsen zich gezond.
Nou ja, misschien maar eens op meer meningen wachten toch?
Ook het doel van het topic, of hoe breed het doel mag zijn, wat er graag in gezien is door wie er aan mee wil doen etc.
En ik wil echt oprecht weten of er bezwaren zijn als ik mee ga doen, want ik ben mij er echt wel van bewust dat ik eigenlijk meer een probleemschrijver ben..... en of jullie dat dan niet storend vinden.
Zo ja, geen probleem, dan begrijp ik dat, dan doe ik niet mee
Oh , en ik bedoel met probleemschrijver niet dat ik psychische bagger zou schrijven haha!! maar ik heb denk ik wel een ander soort eetpatroon om over te schrijven en dat is misschien storend.