3000+ deel 20!
maandag 11 januari 2010 om 18:45
Begonnen als grap, maar nu niet meer weg te denken.
Iedereen is Welkom en alle onderwerpen zijn bespreekbaar.
Zowel vrolijke als trieste gebeurtenissen worden hier gedeeld.
Er gelden hier slechts drie regels:
- Persoonlijke/gevoelige informatie wordt niet gequot
- We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie.
- verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed.
Floor en BAM, we missen jullie!
3000+ is pas weer echt compleet als jullie thuis zijn.
dinsdag 12 januari 2010 om 20:17
dinsdag 12 januari 2010 om 20:18
dinsdag 12 januari 2010 om 20:21
Piba sauna is lekker hoor.. als het maar even kan dan ga ik er iedere dag wel in. Maar nu met die Scarban-pleister (op mijn buik) moet ik er een beetje meer rekening mee houden dat die pleister er daarvoor niet afhoef.. draag hem nu snachts en kan dus overdag een tijd zonder.
Maar is echt heerlijk hoor.. écht een aanrader tnxx
Maar is echt heerlijk hoor.. écht een aanrader tnxx
dinsdag 12 januari 2010 om 20:23
Bianca nogmaals en wat een schatje is die mr Bianco van jou zeg.. een gouden armband met geloof, hoop en liefde.. en wat toepasselijk voor nu. Geen wonder dat je emo werd. En ook heel lief van je moeder dat ze nog voor bloemen heeft gezorgd. Je broer had het al gezegd he. Hartstikke fijn die warme mensen om je heen!
dinsdag 12 januari 2010 om 20:23
Oke.... ik dacht al, ben ik nou gek?
Ik dacht alleen dat het meer een algemener topic zou worden, niet alleen gezond eten.
Dat we er dan van alles in konden proppen wat dan maar een thema kon zijn van iemand, als het maar te maken had met gezonder willen leven als doel.
Dus dan kan er bijv ook, sporten in komen, stoppen met roken ( ) , nou ja, bedenk het maar..... zat er net gewoon eens over te denken namelijk, vandaar dat ik er ineens bruut mee binnen kwam vallen .
Ik dacht alleen dat het meer een algemener topic zou worden, niet alleen gezond eten.
Dat we er dan van alles in konden proppen wat dan maar een thema kon zijn van iemand, als het maar te maken had met gezonder willen leven als doel.
Dus dan kan er bijv ook, sporten in komen, stoppen met roken ( ) , nou ja, bedenk het maar..... zat er net gewoon eens over te denken namelijk, vandaar dat ik er ineens bruut mee binnen kwam vallen .
dinsdag 12 januari 2010 om 20:26
quote:iry schreef op 12 januari 2010 @ 20:23:
Euhm... nee hoor.. je bent niet gek en ik vind het niet gek..
Eigenlijk wel een heel goed idee om het heel breed te houden.. dan kan iedereen gewoon meedoen.
Wil je daar een apart topic voor hebben of doen we het hier?
Algemeen topic daar mogen we natuurlijk weer niet off-topic zijn.. en hier maakt dat niet uit.
Euhm... nee hoor.. je bent niet gek en ik vind het niet gek..
Eigenlijk wel een heel goed idee om het heel breed te houden.. dan kan iedereen gewoon meedoen.
Wil je daar een apart topic voor hebben of doen we het hier?
Algemeen topic daar mogen we natuurlijk weer niet off-topic zijn.. en hier maakt dat niet uit.