3000+ deel 20!

11-01-2010 18:45 2944 berichten
Alle reacties Link kopieren

Begonnen als grap, maar nu niet meer weg te denken.

Iedereen is Welkom en alle onderwerpen zijn bespreekbaar.

Zowel vrolijke als trieste gebeurtenissen worden hier gedeeld.

Er gelden hier slechts drie regels:

- Persoonlijke/gevoelige informatie wordt niet gequot

- We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie.

- verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed.

Floor en BAM, we missen jullie!

3000+ is pas weer echt compleet als jullie thuis zijn.
voor Meidje!!

Goed zo!

Je moet aan het eind van week (als je dat haalt) es kijken hoeveel je hebt bespaard.
Jawel Zjeen dat kan nog heel best hoor.. want dan kan er iemand in rood schrijven dat dat geen gezond voedsel is
Vast en zeker ook omdat hij jou leuk vindt Just..

Zeg eens eerlijk.. heeft hij naar je gelachen? En om je gelachen?
Ik zit je maar te plagen hoor Roos

Is geen stom voorstel hoor, maar .... ik denk nog steeds dat het actieve aspect niet goed van de grond gaat komen, omdat er zoveel gepost wordt hier.

En, mocht er een ander topic komen, het is natuurlijk niet verplicht zjeen!!

Hmm....nou ja, bij het volgende topic misschien maar een polletje toevoegen?
Ibi Welterusten en voor morgen veel succes meisje
Jusme, volkomen met Jacky eens, maar had dat ook al eerdre geschreven.

Nu aan jezelf denken. En als je verliefd bent, ben je dat, komt alleen wat op rot moment. Maar je kunt gewoon met elkaar afspreken te wandelen en wat te drinken en dan weer naar huis te gaan.

Rustig aan.

En toch genieten van wat er te genieten valt.
Zjeen natuurlijk kunnen we nog gewoon over lekker eten praten en oliebollen plakken met oud en nieuw!

*officiële probleem eter meld zich*
Ja, volgens mij wel....

weet het niet...
quote:Jackyr schreef op 12 januari 2010 @ 21:15:

Jawel Zjeen dat kan nog heel best hoor.. want dan kan er iemand in rood schrijven dat dat geen gezond voedsel is
Tuurlijk kan dat wel zjeen kom op zeg, we zijn gewoon mensen.
Maar dan gaat dat voortaan zo let op.
Weet je Iry.. dat andere topic kan misschien wel een belemmering zijn voor mensen die het dan niet zo goed bij kunnen houden.. (ik bijv )

Maar aan de andere kant.. hoeft dat andere ook niet zo snel te gaan natuurlijk.. als je daar één of twee keer per dag kijkt dan is het goed.

Ben niet zo goed in topichoppen
zo voelde het ook niet hoor Iry, weet dat je me niet vergeet, probeerde het juist makkelijk voor jou te maken. Daarom ben ik ook voor een gezond eten topic, omdat dan de focus op afvallen minder zal worden
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Justme één van de kenmerken van verliefdheid is onzekerheid

En jij bent lekker onzeker.. geniet van die jongen lieverd!
Zo , had mij toch de hele dag al zin in appeltaart!!!

Ben net toch nog snel even naar Appie gereden voor zo'n lekker roomboterappeltaartje...jammie!!!

Dus.... zit nu lekker op de bank met warme choco en heerlijk stuk appeltaart!!, jullie ook een stukje?
Als ik hier zit te smullen en er een plaatje bij plak voor iedereen en er zit iemand in het rood te klagen dat dat slecht is.....DUH....alsof ik dat niet weet en dan is de lol van samen delen er ook af.

Dan haak ik echt af, jakkie. Ik zie het verschil niet met het gezondheidstopic, dan kun je daar toch praten over eten en sport?
Ik ben wel een mens, maar geen gewoon mens.

(gaat in bed boek lezen)

Truste allemaal!
Fout Iry.. bij de Appie krijg je deze week TWEE roomboterappeltaartjes voor de prijs van EEN
]quote:iry schreef op 12 januari 2010 @ 21:21:

Zo , had mij toch de hele dag al zin in appeltaart!!!

Ben net toch nog snel even naar Appie gereden voor zo'n lekker roomboterappeltaartje...jammie!!!

Dus.... zit nu lekker op de bank met warme choco en heerlijk stuk appeltaart!!, jullie ook een stukje?*gezondheidsallert* Beter is natuurlijk om de volgende keer even goed na te denken of je dat echt wel wil, ga dan even een stukje lopen of neem een koude douche.Verstandige keuze is een kopje thee met een plakje peperkoek of een paar mandarijntjes.
Zjeen dat is dus ook niet de bedoeling, dat dat gebeurd
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Zjeen we willen evt ook een apart topic erover, zodat we anderen er niet mee tot "last" zijn

Enne Iry even in een kleurtje?!
Zjeentje toch.. dan weet je toch wel dat er een dikke of achteraan gaat komen? Nu zeggen we toch ook wel dikwijls zoiets over port of zo?
IBI succes morgen

Zjeen lekker slapen!
Hahaha Iry dan gelieve er meteen bij te vermelden dat je wel uit moet kijken dat je geen ontbijtkoekkruimels in je Libellesjaaltje moet knoeien?
quote:Jackyr schreef op 12 januari 2010 @ 21:24:

Fout Iry.. bij de Appie krijg je deze week TWEE roomboterappeltaartjes voor de prijs van EEN *Gezondheidsallert* Dat klinkt als een aanbieding jacky, maar let wel, dat zijn ook twee keer zoveel cal., twee keer zoveel kans om aan te komen, wat een flut aanbieding van appie

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven