Smiley-wensen

06-11-2009 22:48 169 berichten
Alle reacties Link kopieren
Naomi zei in het bug-topic het volgende;quote:Vivamod schreef op 05 november 2009 @ 11:01:

Ik denk dat 't handig is als jullie een topic openen met daarin alle smileywensen. Ik weet niet of ik alle wensen kan inwilligen, maar allicht een aantal - ik zal in elk geval mijn best doen :-)

Hier graag geen klachten over het feit dat ze het op dit moment niet doen; dit wordt gefixed bij een volgende forumsoftware-update!

(Tot dan is de code overtypbaar, uiteraard )

Deze is bij het topic postcrossing ideaal. Hij is hier al voorbij gekomen.
ook goed?
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Eensch met Borodini, deze heel graag!
Oh, ik kan hier mijn vreugde wel kwijt, de smiley-functie werkt gewoon weer, jihááá!!

Enig idee of en wanneer er nieuwe bij komen?
Omhoog voor minny
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Ah, dankjewel Boro!

Zoals in een ander topic al gezegd, wil ik gaarne deze :puke: en deze verwijderd zien. Mocht dat gebeuren, hoop het wel, dan graag andere smileys terug. Maar dan leuk. Volgens mij zaten op dit topic al een aantal leuke
quote:minny schreef op 12 januari 2010 @ 23:37:

Ah, dankjewel Boro!

Zoals in een ander topic al gezegd, wil ik gaarne deze :puke: en deze verwijderd zien. Mocht dat gebeuren, hoop het wel, dan graag andere smileys terug. Maar dan leuk. Volgens mij zaten op dit topic al een aantal leuke

Dit dus.

Had ik al eerder "in de groep gegooid" maar blijkbaar zijn er meer mensen die deze heel stom vinden.
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Zwijgen

Lé-zen!

Duim omhoog

Duim omlaag

We hebben nu wel bier, maar vroeger hadden we ook koffie, thee en wijn emoticon.

Zal verder nog eens denken.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Ik heb geen wensen voor nieuwe smileys, maar ik wil wel voorstellen om de kots-smiley te schrappen. Ik vind het zó onsmakelijk!
Het is zoals het is
Ik probeer volgende week wat smileys te verwijderen (en toe te voegen!) Ik stel wel voor dat de smileys dezelfde grootte blijven houden. Die erg grote smileys kan ik misschien nog proberen te verkleinen.

grtjs,

Naomi
Mijn smiley-wens: een sticky topic met de dubbele punten etc. uitgeschreven, om mn smileyvocabulaire uit te breiden, en als dat al lang bestaat, excuses, en graag n link naar dat topic!

Afz. n mobieltjesforummer die alleen : ) en ; - ) kent!
Ik mis een smiley van het oude forum.

Het is een mooi donkerroze hartje.

Nu hebben we deze: en deze:

Die eerste zou er wat mij betreft uit kunnen, is niet echt mooi. Kan dat donkerroze hartje weer terug?
Dat is niet de smiley die ik bedoel, Misschicken.

Hij was iets groter en iets donkerder van kleur en hij bewoog niet.
Ik denk dat je deze bedoelt Dalida:

Yep! Dat is 'm!
Snap dat je het druk hebt met belangrijkere zaken Naomi maar ik dacht ik up hem toch even.
En? Wat gaat t worden?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven