3000+ deel 20!
maandag 11 januari 2010 om 18:45
Begonnen als grap, maar nu niet meer weg te denken.
Iedereen is Welkom en alle onderwerpen zijn bespreekbaar.
Zowel vrolijke als trieste gebeurtenissen worden hier gedeeld.
Er gelden hier slechts drie regels:
- Persoonlijke/gevoelige informatie wordt niet gequot
- We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie.
- verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed.
Floor en BAM, we missen jullie!
3000+ is pas weer echt compleet als jullie thuis zijn.
woensdag 13 januari 2010 om 11:57
woensdag 13 januari 2010 om 13:58
voor Zus, en gecondoleerd met het overlijden van je oma.
De foto heb ik gemist, jammer, want ben best wel nieuwsgierig hoe jullie eruit zien. Ik had ook gedacht dat Zus donker was maar zo te lezen aan de reacties niet dus
Ik moet weer verder want een hoop geklooi met contaktpersoon en zijn corrupte acties, afspraak maken voor deze ochtend en vervolgens de brief veel te laat verzenden zodat ik 'm nu pas in handen heb
De foto heb ik gemist, jammer, want ben best wel nieuwsgierig hoe jullie eruit zien. Ik had ook gedacht dat Zus donker was maar zo te lezen aan de reacties niet dus
Ik moet weer verder want een hoop geklooi met contaktpersoon en zijn corrupte acties, afspraak maken voor deze ochtend en vervolgens de brief veel te laat verzenden zodat ik 'm nu pas in handen heb
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
woensdag 13 januari 2010 om 14:24
Zus,
gecondoleerd met je oma!
Freak,
Gefeliciteerd met Mini.
Choco,
Zo jij hebt de dag al goed besteed. Knap hoor.
Justme,
Heb je nou weer een andere avatar of ben ik echt in de war?
Strateeg,
Wat een gedoe zeg bij jou. Heel veel sterkte en succes.
Ben vandaag naar de therapie geweest en het bleek dat ik een evaluatie had vandaag met een weegmoment
Heb vannacht gedroomd dat mijn bovenkant ontbloot was en iedereen had het door en ik ook. Ik was aan het winkelen en telkens als ik bijna bij een winkel kwam die kleding verkocht was die ineens weer weg. Was echt heel vaag.
Ben ook al naar de hypotheker geweest en wezen hamsteren. Hadden best goede aanbiedingen deze week bij de appie.
gecondoleerd met je oma!
Freak,
Gefeliciteerd met Mini.
Choco,
Zo jij hebt de dag al goed besteed. Knap hoor.
Justme,
Heb je nou weer een andere avatar of ben ik echt in de war?
Strateeg,
Wat een gedoe zeg bij jou. Heel veel sterkte en succes.
Ben vandaag naar de therapie geweest en het bleek dat ik een evaluatie had vandaag met een weegmoment
Heb vannacht gedroomd dat mijn bovenkant ontbloot was en iedereen had het door en ik ook. Ik was aan het winkelen en telkens als ik bijna bij een winkel kwam die kleding verkocht was die ineens weer weg. Was echt heel vaag.
Ben ook al naar de hypotheker geweest en wezen hamsteren. Hadden best goede aanbiedingen deze week bij de appie.