3000+ deel 20!
maandag 11 januari 2010 om 18:45
Begonnen als grap, maar nu niet meer weg te denken.
Iedereen is Welkom en alle onderwerpen zijn bespreekbaar.
Zowel vrolijke als trieste gebeurtenissen worden hier gedeeld.
Er gelden hier slechts drie regels:
- Persoonlijke/gevoelige informatie wordt niet gequot
- We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie.
- verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed.
Floor en BAM, we missen jullie!
3000+ is pas weer echt compleet als jullie thuis zijn.
woensdag 13 januari 2010 om 16:27
woensdag 13 januari 2010 om 16:29
Hihi Zjeen ja alle crimineetjes zijn weer de deur uit op mini en vriendinnetje uit de straat na dan... maar die heb ik wel even naar boven gestuurd hoor... wilde even rust aan me koppie
En dit was dus het kinderpartijtje van de meiden uit haar klas... zondagochtend was familie en 's middags mijn vriendinnen met de kids.... dus altijd twee feestjes voor haar
En dit was dus het kinderpartijtje van de meiden uit haar klas... zondagochtend was familie en 's middags mijn vriendinnen met de kids.... dus altijd twee feestjes voor haar
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
woensdag 13 januari 2010 om 16:32
Hoe ziet mijn sociaal leven er nu uit...
Eigenlijk geen vriendinnen.
Wel vrienden.
Opzich 1 vriending die even oud is als mij, maar haar spreek ik bijna nooit. Zit zelf vaak ook met zichzelf in de knoop.
Een vriend van 38 ofzoiets...maar daar hoor ik bijna niets meer van nu hij getrouwd is. (wat ik ook niet begrijp omdat hij eerst zei dat niet te willen...is allemaal snel gegaan).
Nog een vriend van die leeftijd:
Spreek ik ook niet super vaak. Zit zelf ook in een lastige situatie.
Het contact houden we ook soms op afstand vanwege bepaalde gevoelens waar we echt gewoon verder niets mee kunnen doen. (en zal ook nooit werken).
Een vriend van mijn eigenleeftijd die ik elke dag op msn spreek, maar verder weinig zie.
Ik heb nog steeds oppervlakkig contact met mijn eerste vriendje.
Mijn ex spreek ik nog vaak. Maar dat verhaal is verder al bekend.
Ik ben nu wel bezig met nieuwe mensen te leren kennen. Maar dat gaat allemaal niet zo snel. En ik vind het erg eng.
Eigenlijk geen vriendinnen.
Wel vrienden.
Opzich 1 vriending die even oud is als mij, maar haar spreek ik bijna nooit. Zit zelf vaak ook met zichzelf in de knoop.
Een vriend van 38 ofzoiets...maar daar hoor ik bijna niets meer van nu hij getrouwd is. (wat ik ook niet begrijp omdat hij eerst zei dat niet te willen...is allemaal snel gegaan).
Nog een vriend van die leeftijd:
Spreek ik ook niet super vaak. Zit zelf ook in een lastige situatie.
Het contact houden we ook soms op afstand vanwege bepaalde gevoelens waar we echt gewoon verder niets mee kunnen doen. (en zal ook nooit werken).
Een vriend van mijn eigenleeftijd die ik elke dag op msn spreek, maar verder weinig zie.
Ik heb nog steeds oppervlakkig contact met mijn eerste vriendje.
Mijn ex spreek ik nog vaak. Maar dat verhaal is verder al bekend.
Ik ben nu wel bezig met nieuwe mensen te leren kennen. Maar dat gaat allemaal niet zo snel. En ik vind het erg eng.
woensdag 13 januari 2010 om 16:33
Just, (kut, kom ik toch met advies), hoef jij niet te werken, nee toch?
Wat je zou kunnen doen voor contacten : word hondeoppasser! Echt, ik heb van mijn leven nog zoveel contact hegad en als je steeds dezelfde looptijden neemt, zie je steeds dezelfde mensen met hond en dan is er zo een klik.
En het dier geeft zoveel liefde!
Maar misschien jij niet van honden houdt nie!?
Wat je zou kunnen doen voor contacten : word hondeoppasser! Echt, ik heb van mijn leven nog zoveel contact hegad en als je steeds dezelfde looptijden neemt, zie je steeds dezelfde mensen met hond en dan is er zo een klik.
En het dier geeft zoveel liefde!
Maar misschien jij niet van honden houdt nie!?
woensdag 13 januari 2010 om 16:34
Dag lieverds,
Allereerst Anne wil] Straatje een dikke Kom op zeg, jij laat je niet de grond in boren door zo'n min mannetje (Die vast en zeker op zondagavond hier stiekum zit te hengelen op de sexpijler). Daarvoor ben je veuls te lief, te goed en te leuk.
Freak, fijn dat je mega mindy zo'n succes was, en hoop dat voor jou alles snel een plaatsje krijgt, met huis en stomme ex enzo.
Ook voor jou een
Morgen komen Bam en Floor thuis
En voor de rest, vind vandaag iedereen lief, dus allemaal een
Allereerst Anne wil] Straatje een dikke Kom op zeg, jij laat je niet de grond in boren door zo'n min mannetje (Die vast en zeker op zondagavond hier stiekum zit te hengelen op de sexpijler). Daarvoor ben je veuls te lief, te goed en te leuk.
Freak, fijn dat je mega mindy zo'n succes was, en hoop dat voor jou alles snel een plaatsje krijgt, met huis en stomme ex enzo.
Ook voor jou een
Morgen komen Bam en Floor thuis
En voor de rest, vind vandaag iedereen lief, dus allemaal een
anoniem_89552 wijzigde dit bericht op 13-01-2010 16:35
Reden: moest streepje zijn
Reden: moest streepje zijn
% gewijzigd