3000+ deel 20!

11-01-2010 18:45 2944 berichten
Alle reacties Link kopieren

Begonnen als grap, maar nu niet meer weg te denken.

Iedereen is Welkom en alle onderwerpen zijn bespreekbaar.

Zowel vrolijke als trieste gebeurtenissen worden hier gedeeld.

Er gelden hier slechts drie regels:

- Persoonlijke/gevoelige informatie wordt niet gequot

- We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie.

- verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed.

Floor en BAM, we missen jullie!

3000+ is pas weer echt compleet als jullie thuis zijn.
Maar ik ben ook opzich wel raar.

Ben niet zo als de meeste meisjes.

Bedoel ik ga niet eens graag winkelen...

En heb vroeger niet met barbies gespeelt.
Als ik het zo lees heb je ook wel pech gehad met je vrienden Justme. Mannen die niet meer mogen (?) afspreken en andere die je laten vallen als ze een relatie krijgen.

Ikzelf heb dit gelukkig niet zo ervaren dus het is zeker niet zo dat het altijd zo gaat he.

Vind je het idee dat je hier zit te schrijven met hoofdzakelijk vrouwen niet vreemd?
Zus lieverd.. gecondoleerd met je oma

Ik heb terug zitten lezen waar het bericht staat dat ze overleden is maar kon het niet vinden.

Jullie gaan ook zo ontzettend snel!!

JustMe gooi het maar lekker hier neer, wij luisteren wel en wie weet krijg je hiervandaan nog wel de gouden tip die jouw leventje weer een stuk leuker gaat maken!

Freaky gefeliciteerd met je Mini-Steenbokje!! Leuk dat het feestje zo gezellig voor haar was, vanavond stop jij een moeie en voldane mini in haar bedje

Verder weet ik het niet... maar voor bijna iedereen een

En voor Minny

Ik word vandaag in beslag genomen door telefoontjes, emails, hyvesberichten enzo.. want de kaarten zijn gisteren natuurlijk bij iedereen in de bus gevallen. Pffff net een zeikvriendin van mn moeder aan de telefoon en die begint een heel verhaal over de ruzie die ze met haar zus heeft gehad en wat mijn moeder daar van vond. En of wij die zus ook een kaart hebben gestuurd bla bla bla bla... ik heb haar na heel veel bla bla maar onderbroken en gezegd dat ik even geen zin heb in gezeik over anderen en/of in ouwe koeien (ze begon zelfs over mijn scheiding ). Dat begreep ze dan weer wel. En toen ging ze vragen of ik nu niet boos op haar ben omdat ze zo doortetterde... Sjeeezus... het is dat ze grijs is, anders zou ik zeggen dat ze lichtgevend blond is
Vrijwilligers werk is misschien wel een goed idee.

Maar kan daar nu niet voor gaan zoeken denk ik.

Ik moet eerst eens gaan bekijken hoe ik dat met mijn woning doe.

Het is me allemaal toch te duur. Was ook eigenlijk maar tijdelijk de bedoeling. Ik wilde gewoon echt niet bij mijn vader wonen. En had het gehad met alle mensen daar.
ho die eerste zin klopt niet je bent niet raar onthou dat goed
Morgen zijn Floor en Bam er weer!!!

Zo zie je maar dat je in een ban-periode makkelijk dood en begraven kunt zijn. Daar zouden de Angels eens rekening mee moeten houden!!
Ik vind nieuwe contacten ook moeilijk.

Dan voel ik me eesrt ergens heel erg goed thuis en daarna begint mijn humor op gang te komen ......die vaak hard klinkt of net twee stappen verder gaat met nadenken en dan snappen ze het niet.

Of en ook en, ze kunnen denken : nou zeg, jij bent nieuw, beetje rustig!

Daarom zeg ik op feestjes weinig en trouens, ik wet ook weinig te zeggen, of het is te druk, dan vertsa je ze niet , dan knik ik maar wat. Maar ik heb bijna nooit een feeessie. alleen vrijdag met mijn leuke collega's uit eten. Maar nu zijn ze weer bezorgd dat ik me niet goed voel en willen ze het verzetten.

NEEE!!!!

Maar kortom : Ik ook moeilijk met contacten in grote groepen.
Vind het wel vreemd dat ik hier zit te schrijven met vooral vrouwen ja.

Maar dat helpt me wel erg goed denk ik.

Want normaal praat ik dus nooit met vrouwen.

Is toch fijn om dat op deze manier wel eens te doen.
Straat, wil je nog even in het kort zeggen wat er loos is? Ik begrijp er niks van en het lukt me niet om alles bij te lezen. In elk geval krijg je alvast een dikke
Ik hou me vaak ook op de achtergrond.

Feestjes heb ik bijna nooit.

En ik ga nooit uit, omdat ik niemand heb die mee wilt.

Die vriend van 38 die nu getrouwd is voelde zich raar als hij met mij ergens naar toe zou gaan. Omdat hij zoveel ouder is.

Maar zei ook dat als ik ouder zou zijn of hij jonger hij zo een relatie met mij zou willen.

Lekker verwarrend.
Just, het is heel erg herkenbaar dat mannelijke vrienden niet af "mogen" spreken met alleenstaande vrouwen, die ook nog es in huilen uit kunnen barsten of verdrietig zijn, want die kunnen ze troosten en van troosten komt de rest.

Dat zit er achter.

En ze hebben de ruzie met de vrouw er niet voor over.

Bovendien, 80% kans dat ze verliefd worden.

Jammer, maar waar. Neem een homo vriend.
Is het omdat je niet van vrouwenpraatjes houdt JustMe? Dat heb ik ook hoor, ik hou ook niet van gezever over make-up, schoenen, kleding, kindertjes enzo. Ik trek ook altijd meer naar de mannenkant.

Of weet je of er een andere reden voor is?
Ga even de kachel aanzetten en de lichten aan enzo. Moet volgens mijn signaleringsplan dat ook doen als ik alleen ben. Stukje zelfzorg enzo. Ben zo terug.
Ik ben ook vaak heel erg stil...

Soms ratel ik wel eens.

Soms ik dat zeuren, of veel te chaotisch..

En als ik wat gedronken heb ga ik wel meer praten.

Dan vind ik mezelf ook leuker.

Dan denk ik niet meer zo veel na, maar doe ik gewoon.

Maar nooit dingen waar ik niet achter sta hoor.
Zjeen... helemaal met je eens... en homo-vrienden zijn leuk!!
quote:Bianca40 schreef op 13 januari 2010 @ 16:46:

Is het omdat je niet van vrouwenpraatjes houdt JustMe? Dat heb ik ook hoor, ik hou ook niet van gezever over make-up, schoenen, kleding, kindertjes enzo. Ik trek ook altijd meer naar de mannenkant.

Of weet je of er een andere reden voor is?Dit klopt voor mij ook ja.
JustMe, op de eerste 3000 meet mag je ratelen hoor (wordt toch 1 groot kippenhok)
Lieve Just allereerst een

Sorry, ben niet zo heel goed in dingen mooi omschrijven, komt bij mij altijd een beetje lomp mijn mond uit, en nu mischien wel lomp uit het toetsenbord.

Waarom ga je niet een paar uur per week verschillende soorten vrijwilligers werk doen. En aan de hand daarvan bepalen wat je leuk vind.

Er zijn maar weinig vrouwen die het leuk vinden als hun (getrouwde man afspreekt met een alleenstaande meid van 24 jaar.

Probeer geen energie te steken in dingen die voorbij zijn, maar gebruik dit voor nieuwe zaken. Zielig voor die persoon, mischien, maar hun probleem, niet die van jou.

En geef in alsjeblieft je krantenwijk niet op. Dit geeft je een bepaalde dag structuur, die je (net als iedereen) nodig hebt.
quote:JustMe32 schreef op 13 januari 2010 @ 16:48:

[...]

Dit klopt voor mij ook ja.Dan zou ik als ik jou was in elk geval proberen om in een beroep terecht te komen waar voornamelijk mannen werken. Dat is mij altijd heel goed bevallen
Ha lieve Bi, nog even volhouden met regelen.

En wat een muts aan de telefoon. Alsof het om HAAR draait! Deleten zulke mensen.
He lieve Bi

JM waarom kun je nu niet op zoek naar vrijwillegerswerk?????

En ik denk dat het misschien inderdaad voor jou leerzaam kan zijn.. hier te schrijven tussen al die vrouwen....

en jaaaa morgen zijn Floor en BAM er weer!!!!
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
JustMe... als je loodgietster wil worden, of tegelzetster, mag je bij ons wel stage lopen (mits je niet over schoenen of make-up praat tegen me )
Heb mezelf verwend. Heb zelfs een kaarsje aangezet en de gordijnen dicht gedaan.
Krantenwijk is me erg vermoeiend.

Ik moet te vroeg gaan slapen.

Dat is vervelend.

En ik kan daardoor minder vaak met mensen afspreken.
Is Noanne nog geweest?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven